Dat betekent dat we helaas (?) afscheid moeten nemen van onder meerquote:Op zondag 19 februari 2006 22:36 schreef Beschouw het volgende:
..... en zoals je weet zou bij een gelijke stand de stem van Lionheaad de doorslag geven. Maar omdat hij in de vorige ronde niet gestemd heeft (), beslist in deze 8e finale bij een gelijkspel Daniel.San vanwege zijn mooie post.
Opmerkelijk genoeg staat het genomineerde logo niet op de shirts bij Vasco da Gama.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Vasco kan naast het mooiste shirt nu ook het mooiste logo winnen.
Het shirt was ik niet zo kapot van maar dat logo is echt mooi
Kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg staat het genomineerde logo niet op de shirts bij Vasco da Gama.
Zeker te veel werk...![]()
[afbeelding]
Vasco da Gamaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt, maar het logo is toch van hun...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:03 schreef Beschouw het volgende:
De 8e finale was ongemeen spannend. Maar liefst 58 stemmers en dan nog twee wedstrijden die eindigden in een gelijke stand. Van te voren was aangegeven dat in dergelijke gevallen de stem van Daniel.San bepalend zou zijn.
quote:Dat betekent dat we helaas (?) afscheid moeten nemen van onder meer
quote:Om duidelijk te zijn: in de kwartfinale is bij een gelijke stand de stem van Yeahinho bepalend.
Dit omdat hij de mooie banner heeft gemaakt.
quote:Vervolgen we nu ons toernooi met de 4 wedstrijden van de kwartfinale. Stemmen kan tot zaterdag 22.00 uur
Ik vond het shirt niet mooi en het logo nog minderquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Vasco kan naast het mooiste shirt nu ook het mooiste logo winnen.
Het shirt was ik niet zo kapot van maar dat logo is echt mooi
Af en toe een post quoten, of wellicht hier en daar wat tekst toevoegen, zou e.e.a. wat verduidelijkenquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Af en toe een post quoten, of wellicht hier en daar wat tekst toevoegen, zou e.e.a. wat verduidelijken.
Niemand hield je tegenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef Yeahinho het volgende:
Dat Newcastle niet genomineerd was is een schande trouwens.
Hé, daar kan ik me nog een topic van herinneren!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:01 schreef hoM3r het volgende:
Ik had het logo van mijn zaalvoetbalteam moeten nomineren, dan hadden we zeker gewonnen![]()
[afbeelding]
Ik voel een overwinning voor Vasco da Gama aankomen trouwens![]()
kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hé, daar kan ik me nog een topic van herinneren!
Dan zal ik die eens even een rotschop geven zegquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:34 schreef Yeahinho het volgende:
Dit soms?
Zaalvoetbalteam, welke shirts?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:43 schreef ErikT het volgende:
Valencia eruit door die gare kip van de Spurs...ik doe niet meer mee.
Draken bestaan nietquote:
Ik vind de meeste oer en oerlelijk eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef brighton het volgende:
Stuk voor stuk logo's die niet hadden misstaan in het toernooi trouwens, hierboven.
Jezus, dat besef je verdomme niet he.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef Beschouw het volgende:
Over minder dan 24 uur zijn we al aan het stemmen voor de halve finale
quote:
Dat bepaal ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe wordt eigenlijk bepaald welke clubs tegen elkaar moeten in de halve finales?
Hephaistos, je moet aan de toto mee gaan doen. De loting heeft zojuist plaatsgevonden. Ben je helderziende of zo? Of ken je mijn notaris?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Mocht je nou geen persoonlijke voorkeur hebben....![]()
Liverpool - Celtic
Vasco da Gama - AS Roma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |