abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22702875
Ik weet niet of dit in lifestyle hoort, als een moderator vind van niet moet hij het maar ergens anders heen kicken. Ik heb op onze school een vrij groot zaalvoetbaltoernooi, en met een paar vrienden en broertje en neefje hebben we een eigen team opgezet. Highlander FC (afgeleid van de onze achternaam) Nu willen we ook shirts laten maken, en we hebben een sponsor bereid gevonden ¤30 per persoon te geven. Ons probleem is alleen het volgende, de clubkleuren zijn groen-geel, en dat kan niet meer verandert worden, en ik kan nergens een shirt vinden bestaande uit deze 2 kleuren.
We willen de shirts laten bedrukken met ons logo, onze achternaam, ons rugnummer, en de sponsor. Dat gaat ons 14¤ kosten per shirt. Eventueel betalen we zelf iets bij. Mijn vraag is dus of jullie misschien een (sport)merk weten dat shirts maakt in deze kleuren, die je ook kunt bestellen.
Als jullie andere ideeen hebben hoor ik dat ook graag. Uiteraard zal ik jullie op de hoogte houden van hoe de shirts eruit zien, en hoe de resultaten zijn
Ons huidige logo is trouwens deze, misschien willen we er nog een Schotse Hooglander in verwerken.

Alle tips zijn welkom
pi_22703104
Kan je niet gewoon een geel (of groen) shirt nemen, en daar met groen (of geel) het rugnummer, naam e.d. opzetten? Ik denk dat een shirt met beide kleuren namelijk niet snel te vinden is zoals je al aangeeft..
pi_22703355
Gaaf topic, dit soort dingen kan ik altijd wel waarderren!

Een shirt (tenue) met deze kleurencombinatie moet zeker te vinden zijn, maar als je voor 'echte' tenues gaat moet je wel aan een flink prijskaartje denken!
pi_22703614
Er zijn zat van die bedrijfjes opinternet te vinden die een ruime keus aan shirts hebben om te laten bedrukken. Dus moet wel te vinden zijn via google.

peanuts en bastiaannet zijn voorbeelden.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 18 oktober 2004 @ 16:50:15 #5
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_22703847
geel shirt en groene broekjes?
pi_22705679
We hebben iemand vrij goedkoop shirts kan bedrukken gevonden, ¤3,50 per opdruk, nu moeten we alleen nog shirts, en eventueel dus broekjes vinden.
pi_22705775
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 16:13 schreef Naggelwauz het volgende:
Kan je niet gewoon een geel (of groen) shirt nemen, en daar met groen (of geel) het rugnummer, naam e.d. opzetten? Ik denk dat een shirt met beide kleuren namelijk niet snel te vinden is zoals je al aangeeft..
Was ook mijn idee dus goed idee! En je wilt natuurlijk een mouwloos shirt want dat is stoer!
  maandag 18 oktober 2004 @ 18:29:41 #8
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_22705807
ik weet niet of het merk erima je wat zegt best mooie shirts (van die strakkere lijkt op kappa) tegen redelijke prijs. weet alleen niet of ze in die kleurencombinatie te krijgen zijn. Is trouwens een duits merk http://www.erima.de/
Ik Roeleer Heftig
pi_22705897
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:29 schreef huupke het volgende:
ik weet niet of het merk erima je wat zegt best mooie shirts (van die strakkere lijkt op kappa) tegen redelijke prijs. weet alleen niet of ze in die kleurencombinatie te krijgen zijn. Is trouwens een duits merk http://www.erima.de/
die hebben hele stoere groene mouwloze shirts .
  maandag 18 oktober 2004 @ 19:11:10 #10
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_22706633
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:33 schreef prinsrob het volgende:

[..]

die hebben hele stoere groene mouwloze shirts .
hij wil shirts voor een zaalvoetbalteam niet voor een zaalvolleybalteam ik zou persoonlijk voor die erima ferrara gaan ploeg bij ons in de zaal heeft ze ook, waar ik volgend jaar ook ga spelen. supermooie shirts !!
Ik Roeleer Heftig
pi_22707473
Ik heb nog nooit zo een dwaas gezien als de meneer op deze foto, maar het shirt is opzich wel aardig.
Maar dan met korte mouwen...
  maandag 18 oktober 2004 @ 19:54:41 #12
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_22707621
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 19:49 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb nog nooit zo een dwaas gezien als de meneer op deze foto, maar het shirt is opzich wel aardig. [afbeelding]
Maar dan met korte mouwen...
tis een duitser he
Ik Roeleer Heftig
pi_22723741
Die eerste tip was heel fijn, want ik kan deze shirts dus via een Nederlands bedrijf bestellen, en dan kost het me zo een 16 euro per shirt. Hartstikke bedankt dus. Zodra ik de shirts bedrukt heb zal ik wat foto's plaatsen!
pi_22935697
Even een update, de shirts zijn besteld, en het logo is iets aangepast:

We hebben de Schotse Hooglander er toch wel in verwerkt.
11 november is de eerste wedstrijd.
pi_22935752
Gaaf logo!

Wat voor shirts zijn het geworden, en hoe duur was het allemaal?
pi_22936866
Foto's van het uiteindelijke shirt lijken me ook wel leuk
pi_22961709
Het is het shirt wat je hierboven ziet geworden, maar dan met korte mouwen. Volgende week laat ik ze bedrukken.
Shirts kosten met verzendkosten en BTW en zo ¤19 per stuk, opdruk nog iets van ¤14, en de sponsor heeft gezegd alles te betalen. Ik maak wel een foto van het shirt als ie helemaal klaar is.
pi_23049943
NSL?
pi_23049962
quote:
Op woensdag 3 november 2004 14:31 schreef cs-Blade het volgende:
NSL?
Had gekund, ware het niet dat......
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 16:03 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb op onze school een vrij groot zaalvoetbaltoernooi, en met een paar vrienden en broertje en neefje hebben we een eigen team opgezet.
pi_23057197
misschien kan je shirtjes bestellen bij www.ado-den-haag.nl
pi_23060947
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:35 schreef Logitik het volgende:
misschien kan je shirtjes bestellen bij www.ado-den-haag.nl
Mij ontgaat de humor...
quote:
De pagina kan niet worden weergegeven.
pi_35388667
Ik geef dit topic even een schopje, ik was hem een jaartje kwijt, maar ik vind dat ik toch moet melden hoe het is afgelopen met ons teampje. Het team zit inmiddels in zijn tweede seizoen, in het eerste seizoen hebben we alles gewonnen, op de eerste wedstrijd na hiermee wonnen we de cup met de kleine oren, de verliezersfinale. De finale wonnen we van het lerarenteam Scores:

Highlander FC - Gloria FC | 7-11
FC Ananisikim - Highlander FC | 6-17
Highlander FC - Galaxy PS | 12-10
Olympic Alter - Highlander FC | 8-9
FenerFatima - Highlander FC | 6-35
Highlander FC - Tikkie Terug | 8-7
Olympic Alter - Highlander FC | 8-9

Onze shirts zijn hartstikke mooi geworden al zeg ik het zelf

Hier de voorkant

[i]Een speler in de kleedkamer na de overwinning op het lerarenteam ( )[/i]
Achterkant shirts van gebroeders hogeling.

De keeper van dit jaar heeft trouwens een prachtige uitvoering van het shirt in zwart-wit.

Helaas ben ik van school af en doe ik niet meer mee, maar HFC speelt nog steeds, en is dit seizoen nog ongeslagen, "we" zitten inmiddels in de winnaarspoule met een vrij zekere halve finale in het zicht. Maar vanaf onze eerste wedstrijd op 11 november 2004 hebben we niet meer verloren, en 11 keer op rij gewonnen. Dat kan geen team uit de roemruchte leauge ons nazeggen
website www.highlanderfc.tk overigens

Ik vond toch dat ik dit topic nog eens af moest maken

En zoals we altijd zijn blijven zeggen: Pain is temporary, pride is forever.
pi_35391742
Gaaf . Wel genaaid dat je niet meer mee mag spelen nu je van school bent .
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:41:59 #24
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_35392062
FC Ananisikim

WHAHAHAHA geniaale team naam :0)
pi_35392250
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
FC Ananisikim

WHAHAHAHA geniaale team naam :0)
Ik zat er net ook al naar te kijken, maar snap em niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')