quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ga slapen
en hoi TLK
Forza ajax
Ik heb iets ingestuurd, maar heb momenteel geen inspiratie meer voor iets nieuwsquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef 14.gif het volgende:
Waar blijven al die inzendingen: Het logo van de PUBSC wedstrijd
Ik heb geslapen vandaagquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
En nog iets gedaan vandaag ?
Kapotte rommel verkopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gisteren ook al de hele dag bezig geweest met mijn oude computer die ik heb verkocht aan mijn oom voor 100 euroEn gisterenavond toen ik aan het tafeltennisen was belde een andere oom met de melding dat zijn computer niet meer goed werkte, dus daar moet ik ook nog langs
Die zijn nog veel erger qua computers volgens mijquote:
Kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die zijn nog veel erger qua computers volgens mij
Daar doe ik niet aanquote:
naah valt wel mee, ze is pas 7, dus nog geen BrEeZaHquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die zijn nog veel erger qua computers volgens mij
Dat kan nog komen over 6 jaar ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:18 schreef mstr het volgende:
[..]
naah valt wel mee, ze is pas 7, dus nog geen BrEeZaH
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat kan nog komen over 6 jaar ofzo
Mijn record is iets van half 5 ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:28 schreef Ayaxola het volgende:
Ik werd pas om 11:30 wakker, voor mij misschien wel een record![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |