Dan ga je dus of de finale van het langlaufen of de eerste slalom run missenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook...
zo maar even boodschappen doen dan hoef ik daarna het huis niet meer uit
ik woon heel dichtbij de supermakrt, binnen 20 minuten terug. zal zo maar es even gaan plannen..quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan ga je dus of de finale van het langlaufen of de eerste slalom run missen
Je neemt dus duidelijk geen genoegen met een nieuw PR, maar gaat maar meteen voor het ORquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik woon heel dichtbij de supermakrt, binnen 20 minuten terug. zal zo maar es even gaan plannen..
check het topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:22 schreef Baklap het volgende:
Hoelaat beginnen de dames met de 1500?
Ga je ook nog even langs de kerk om een kaarsje voor Haugli aan te stekenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik woon heel dichtbij de supermakrt, binnen 20 minuten terug. zal zo maar es even gaan plannen..
jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je neemt dus duidelijk geen genoegen met een nieuw PR, maar gaat maar meteen voor het OR
ik kom langs de kerk op weg naar de supermarktquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ga je ook nog even langs de kerk om een kaarsje voor Haugli aan te steken![]()
Niet gelijk het hele kerkje in de fik zetten he, een kaarsje is voldoendequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kom langs de kerk op weg naar de supermarkt
[schaatsen] 1500 meter vrouwen deel 2, de grote dagquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:30 schreef Baklap het volgende:
In dit topic staat nergens 5 uur volgens mij hoor
Geen valse start maken hoor, anders wordt je dadelijk nog gediskwalificeerdquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:56 schreef snellejelle het volgende:
Ha MiLalaa
ik zit bijna klaar voor de start van mijn Olympische Run
dan kan ik wel binnen blijvenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen valse start maken hoor, anders wordt je dadelijk nog gediskwalificeerd
De tijd looptquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:05 schreef snellejelle het volgende:
ik ben weg voor mijn eigen race
tot straks
kaarsje?quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ga je ook nog even langs de kerk om een kaarsje voor Haugli aan te steken![]()
ik deed het voor Maren natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef At_Fundum het volgende:
Je deed het dus voor Bruce of ook een beetje voor jezelf?![]()
Ach 5 km bij de heren viel een heel klein beetje tegen, maar dat maken we volgens mij op de 10 helemaal goed, daar moeten toch 2 medailles gehaald kunnen worden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:04 schreef Blik het volgende:
Had eigenlijk nooit verwacht dat die dames het zo goed zouden doen, had meer van de heren verwacht, maar die hebben nog niks klaargespeeld
Was even een uurtje weg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef snellejelle het volgende:
stilte voor de storm hierzo?!
het stormt hier al behoorlijk dus dat belooft watquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef snellejelle het volgende:
stilte voor de storm hierzo?!
Dat kan best wel weer eens lange tijd met klamme handjes wachten wat de rest doet wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:11 schreef snellejelle het volgende:
ik heb er zin an
spannend dat Marianne al zo vroeg moet
Tot rit achtquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dat kan best wel weer eens lange tijd met klamme handjes wachten wat de rest doet worden![]()
die bakken nu roemloos frieten in de plaatselijke smulwereld. topsport is neit voor iedereen weggelegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef At_Fundum het volgende:
He snellejelle: ik vroeg me al een tijdje af, hoe gaat ie met Kees Knarren en Johan Thissen eigenlijk?
Was ook eigenlijk wel te verwachtenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die bakken nu roemloos frieten in de plaatselijke smulwereld. topsport is neit voor iedereen weggelegd![]()
Heeft ie al iemand aan het huilen voor de racequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:22 schreef Remzz het volgende:
Ik sla de voorbeschouwing ff over. Er is curling op en ik ben opzich wel uitgekeken op de bijdragen van Bert Maalderink
Blijf ook mooie even naar het laatste end van het curling kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:22 schreef Remzz het volgende:
Ik sla de voorbeschouwing ff over. Er is curling op en ik ben opzich wel uitgekeken op de bijdragen van Bert Maalderink
ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Blijf ook mooie even naar het laatste end van het curling kijken
Curling is lekker spannend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:36 schreef MiLalaa het volgende:
tis inderdaad nog weinig bijzonders bij de voorbeschouwing
da's zeker schrikkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:57 schreef Bruce117 het volgende:
Was wel even schrikken, maar goed nu maar hopen dat het niet nog een keer gebeurd
Ze lieten even zien hoe afhankelijk je van dat bedrijf bent, hehequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:57 schreef Bruce117 het volgende:
Was wel even schrikken, maar goed nu maar hopen dat het niet nog een keer gebeurd
nog maar 2 weken dan gaat de kabel er uit en heb ik niets meer met UPC te makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:59 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Ze lieten even zien hoe afhankelijk je van dat bedrijf bent, hehe![]()
Dan zwaai ik maar even niet terug, want dan wordt het allemaal zo overdreven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:30 schreef Bruce117 het volgende:
We zwaaien wat af zeg.
O, mocht dat ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan zwaai ik maar even niet terug, want dan wordt het allemaal zo overdreven.
quote:
dan mag ik tenmiste even zwaaienquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaan we zulke dingen ook al hier melden?
Zegt ie alleen maar om te bewijzen hoe snel ie isquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaan we zulke dingen ook al hier melden?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Zegt ie alleen maar om te bewijzen hoe snel ie is
je hebt me doorquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Zegt ie alleen maar om te bewijzen hoe snel ie is
zodat ik na de overwinning van straks tenminste vroeg aan de hapjes kanquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef MiLalaa het volgende:
zo ik heb al extra vroeg gegeten speciaal getimed tijdens de dweil
pfff, 10 voor 6 eten, ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef MiLalaa het volgende:
Wat voor hapjes worden het vandaag.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zodat ik na de overwinning van straks tenminste vroeg aan de hapjes kan![]()
![]()
ik had het niet moeten meldenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat voor hapjes worden het vandaag.
Van medeprono'ers gekregen hapjes?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zodat ik na de overwinning van straks tenminste vroeg aan de hapjes kan![]()
![]()
Gisteren zag je het zelfs glinsteren onder z'n neus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:56 schreef Bruce117 het volgende:
Mart klinkt best verkouden
Gelukkig is mijn tv niet al te HIgh Quality en heb ik dat gemistquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gisteren zag je het zelfs glinsteren onder z'n neus.
Niet van mij, want ik heb ze nog niet klaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Van medeprono'ers gekregen hapjes?![]()
Leuk mutsjequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:04 schreef Brahimov het volgende:
Daar is het mutsje weer
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga eens wat eten, daarna voor de buis zitten. Tot daarna(weer zwaaien!).
Lifestyles of the rich and famousquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:56 schreef Bruce117 het volgende:
en we doen er dan ook maar een drankje bij
[afbeelding]
Nee hoor, is ook voor de gewone sterveling goed te drinkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:09 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Lifestyles of the rich and famous![]()
we weten het snel genoegquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:31 schreef komrad het volgende:
groenewold geef ik een goede kans met dit ijs
We drinken gewoon op bronsquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef MiLalaa het volgende:
ik vrees dat de champagne opgeborgen kan worden... maar laat ik het nog maar even afwachten
Misschien dat Kleibeuker wel gaat verrassenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef At_Fundum het volgende:
Nog een mooie medaille voor Renate op de 5km en dan hebben we toch een succesvol schaatstoernooi voor de dames gehad
Jammer idd voor Anni. Maar eigenlijk had ik niet echt op d'r gerekend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef MiLalaa het volgende:
De Canadezen waren inderdaad gewoon te goed. Maar ik treur ook wel een beetje om Anni. Weer 4e.
* At_Fundum laat zich graag verrassenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien dat Kleibeuker wel gaat verrassen
Moniek neemt de plek van renate in, zaterdagquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:04 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
* At_Fundum laat zich graag verrassen![]()
Dat wordt dan smullen geblazenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef Hankster het volgende:
[..]
Moniek neemt de plek van renate in, zaterdag![]()
shorttrackquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:11 schreef Bruce117 het volgende:
Wat komt er vanavond eigenlijk nog.
Geen kunstrijden in ieder geval
* Bruce117 gaat het eens uitzoeken
tenzij het gemengd is, ander ben ik het met je eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef MiLalaa het volgende:
Curling mannen vind ik toch wat minder. Mannen horen echt hele stoere sporten te doen.
Beetje langzaam hoor. Was zelf sneller dan snellejellequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
shorttrack
mannencurling
freestyleskiën
ijshockey
en Ajax natuurlijk
Die medailleceromonie verwacht ik niet live iig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:21 schreef gsb het volgende:
[..]
jaaaaa![]()
En strakjes ook medaillecermenie met Fabris, ijshockey en Barca. Genoeg te doen...
Zal vast wel een streampje te vinden zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die medailleceromonie verwacht ik niet live iig.
Fabris zal er voor de veiligheid tussenin staan hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:23 schreef MiLalaa het volgende:
En Chad en Davis naast elkaar ook wel interessant.
Geweldig, ik ging ook stukquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Bruce117 het volgende:
Als je even wil lachen, tenminste ik kwam niet meer bij van het lachen
Biathlonfilmpje
enigzins voorspelbaar maar wel leuk jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Bruce117 het volgende:
Biathlonfilmpje
Best leuk in elkaar gedraaidquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Bruce117 het volgende:
Biathlonfilmpje
Watts bij Eurosport wil ook nog wel eens dat soort dingen doen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Helaas zal de NOS zoiets dan weer niet maken
Hihiiiii geweldig!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Bruce117 het volgende:
Biathlonfilmpje
Leukquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Bruce117 het volgende:
Biathlonfilmpje
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Bruce117 het volgende:
Biathlonfilmpje
De link komt van flabber dus er zullen al wel een aantal hits geweest zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef At_Fundum het volgende:
dat waren even een boel hits voor buro renkema
Hehe leuk filmpjequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Bruce117 het volgende:
Biathlonfilmpje
Want erg goed gedaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
enigzins voorspelbaar maar wel leuk ja
Mannencurling op BBC, dus als je de sport ook leuk vindt en niet alleen de meidenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef snellejelle het volgende:
Nou, komt er nog ergens live sport?
BBC2, mannencurling.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef snellejelle het volgende:
Nou, komt er nog ergens live sport?
*pastquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mannencurling op BBC, dus als je de sport ook leuk vindt en niet alleen de meiden![]()
laat maar zitten danquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mannencurling op BBC, dus als je de sport ook leuk vindt en niet alleen de meiden![]()
Hij doet mee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat maar zitten dan
of komt M-15 nog in actie?
Toch jammer dat je de sport dus kennelijk niets vindtquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat maar zitten dan
of komt M-15 nog in actie?
Dioon, dat zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:01 schreef snellejelle het volgende:
Wat zit er in Ireen d'r oor?
Nee hoor, vind het wel een mooie sport maar niet super. met vrouwen is het leuker dan zonder.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Toch jammer dat je de sport dus kennelijk niets vindt
hap hapquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het wel een mooie sport maar niet super. met vrouwen is het leuker dan zonder.
kijk liever ajax dan curling
Strafrondje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef snellejelle het volgende:
ireen weet niet eens dat het 1.51.79 is
Smeer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:01 schreef snellejelle het volgende:
Wat zit er in Ireen d'r oor?
Moest je overwerken omdat iemand anders dan wel de hele 1500 meter kon kijken of was het nog niet zo wreedquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag moeten overwerken, daardoor het 1e deel van de 1500 gemist
Oei, da's wel triestquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef snellejelle het volgende:
ireen weet niet eens dat het 1.51.79 is
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Moest je overwerken omdat iemand anders dan wel de hele 1500 meter kon kijken of was het nog niet zo wreed![]()
Laat iets met een peijnenburg vooruitrijden bij de 5 en de 10.quote:
kom op, mannencurling is toch net zoiets als vrouwenboksen. Hmm hoewel misschien niet helemaal goeie vergelijking..quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Toch jammer dat je de sport dus kennelijk niets vindt
Anschutz denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
Duitsland heeft zeker wel een vervanger voor Friesinger?
nou..... ik kan zo gauw niemand bedenkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
Duitsland heeft zeker wel een vervanger voor Friesinger?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou..... ik kan zo gauw niemand bedenken
Ah, nog een Sacha- fan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef Bruce117 het volgende:
Sasha de Boer met het journaal op 1![]()
Ik zag een maandje geleden idd ook vrouwenbowls, dat was ook leuker dan mannenbowlsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kom op, mannencurling is toch net zoiets als vrouwenboksen. Hmm hoewel misschien niet helemaal goeie vergelijking..
In ieder geval, curling is een leuke sport, zolang vrouwen het doen (en dus niet perse alleen vanwege het uiterlijk)
Lastige keuze tussen Dioon en Sacha, toch niet, Dioon is klaar, over naar Sachaquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef Bruce117 het volgende:
Sasha de Boer met het journaal op 1![]()
Sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef snellejelle het volgende:
volgens mij mochten anni, claudia en daniela sowieso al!
niet zo hard slaan ajb
Ik dus ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef MiLalaa het volgende:
Shit, Anni gemistnog iets belangrijks?
ze weet 't nog niet zeker maar neigt naar neequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Doet ze niet mee op de 5km
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze weet 't nog niet zeker maar neigt naar nee
Ze moeten ook aan een limiet hebben voldaan..quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk van wel
lijkt me niet dat ze opitz, volker of wolf of sturen
Nou ik weet niet, al was het alleen om Nederland te naaien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk van wel
zoelnner en hesse mogen vast ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze moeten ook aan een limiet hebben voldaan..
Ik weet ook niet of een van deze dames aan de olympische limiet voldaan heeft. Zou Anni weer eens wat terug doen voor de steun van het nederlandsevolk altijdquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk van wel
ontzettend gemistquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond allen... daar ben ik dan eindelijk, veel te laat voor de live-actie doordat mijn vergadering onwijs uitliep maar goed... heb net in de rerun gekeken... hebben jullie me wel gemist trouwens?
mooie medaille voor Wust, al had ik stiekempjes op goud gerekend, maar Cindy Klassen kwam voor mij toch wel gezien de eerdere afstanden heel erg verrassend sterk uit de hoek.... Groves had ik wel verwacht, al reed die ook beter dan ik had gedacht.... mooie medaille.... de teller staat al op 7
Anni net gezien, ze zag er slecht uit vond ik, heel bleek en ze gaf aan hoogstwaarschijnlijk niet te starten op de 5000m, ze begon zelfs bijna te huilen.... voor mij blijft het een schatje...
betekent dit trouwens dat Smit nu mag starten als Friesinger afzegt?
Eigenlijk wilde Ingrid haar gewoon steunen, maar ze kijkt vaak zo eng, dus begreep Anni het niet helemaalquote:
quote:
"ich versteh du nicht"quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde Ingrid haar gewoon steunen, maar ze kijkt vaak zo eng, dus begreep Anni het niet helemaal![]()
verkeerde post gequotequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde Ingrid haar gewoon steunen, maar ze kijkt vaak zo eng, dus begreep Anni het niet helemaal![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef MiLalaa het volgende:
Hi Vulture
reageren op nutteloze posts vind ik ook post-opkrikkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alles om meer te kunnen posten
Hoi TVquote:
Ja, ik baalde er zelf ook gruwelijk van... heb alleen Timmer live zien rijden in een eetmomentje maar daar was de pijp echt helemaal leeg zeg... Henk moet maar niet meer langs komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoi TVjammer dat je er niet was.
[melodramatische modus]we waren zo niet compleet[/melodramatische modus]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Brahimov het volgende:
* Brahimov gaat bij vrienden voetbal kijken, meldt zich later weer
![]()
Sport zequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:27 schreef At_Fundum het volgende:
Dit is denk ik ook de laatste post voor vandaag van mij, ik ga zelf het sportveld op
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:27 schreef At_Fundum het volgende:
Dit is denk ik ook de laatste post voor vandaag van mij, ik ga zelf het sportveld op
Hopelijk niet als streaker bij Ajax.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:27 schreef At_Fundum het volgende:
tot later vanavond.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Brahimov het volgende:
* Brahimov gaat bij vrienden voetbal kijken, meldt zich later weer
![]()
Once Upon a Time in the Westquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:31 schreef Bruce117 het volgende:
Ik kan nu dus echt niet kiezen.
4 verschillende zenders met 4 verschillende sporten.
Wordt er een beetje gek van
Ik vroeg me al af waarom er geen voetbal op 3 wasquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:32 schreef snellejelle het volgende:
ajax op één, ik zapte al naar drie
Halloquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:33 schreef komrad het volgende:
ik ben er ook ff
postdieptepunt wordt vandaag bereikt
quote:
Ik heb em opgenomenquote:
reflecteerd iets te veel iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:49 schreef Bruce117 het volgende:
Even de kleurintensiteit van mijn TV bijstellen.
Op deze manier kan ik echt niet naar Barca kijken
Erg slecht ja.quote:
ik zie Mourinho er voor aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Erg slecht ja.
Barca geeft Chelsea de schuld dat ze het express gedaan hebben.
Gisteren regende het de hele dag, maar ze hebben het toch nog maar even extra besproeid
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef Wombcat het volgende:
Dit is toch wel triest hoor. Beetje voetbal zitten spammen in OWS SC
Ja, absoluut.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
is het curling ook leuk dan?
Ik zie net de Russen scoren tegen de Canadezen in IJshockey. Als de Candezen eruit vliegen heb ik volgens mij niemand meer in de top staan bij IJshockeyquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Bruce117 het volgende:
Mijn prono wordt er niet beter op.
Ik weet niet eens meer wie ik gekozen heb, zal het eens gaan opzoekenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zie net de Russen scoren tegen de Canadezen in IJshockey. Als de Candezen eruit vliegen heb ik volgens mij niemand meer in de top staan bij IJshockey
Eigenlijk weet ik niet eens hoe het er nu voor staat, maar volgens mij waren de Finnen door (hebben VS eruit geknockt dacht ik). En als de Canadezen nu eruit vliegen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie ik gekozen heb, zal ht eens gaan opzoeken
Lijkt Ajax wel, start sterk, maar zakt in de 2e helft inquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:31 schreef snellejelle het volgende:
ik presteer niets meer in de prono
miss dat ik 1 en 3 nog goed heb bij het vrouwencurling
mijn start was ook niet erg sterk; ik had een goed middenstuk, de rust dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Lijkt Ajax wel, start sterk, maar zakt in de 2e helft in
Dan kunnen we je tenminste weer meteen herkennenquote:
ik zelf ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan kunnen we je tenminste weer meteen herkennen
Jazeker. Ik ben zelfs de enige op de startlijst die dit jaar al een 10km gereden heeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef MiLalaa het volgende:
He ivo ga je de 10km rijden in Breda zondag?
M'n neefje staat er inderdaad ook bij. Ik denk dat ik er niet zal zijn. Was zaterdag al fanatiek supporter (was ook belangrijker en heeft geholpen), nu weer even overslaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ben zelfs de enige op de startlijst die dit jaar al een 10km gereden heeft
Staat je neefje er ook op en/of ben jij er ook?
Ik zie * jonge rijders van *****, welke van de * is 'm?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
M'n neefje staat er inderdaad ook bij. Ik denk dat ik er niet zal zijn. Was zaterdag al fanatiek supporter (was ook belangrijker en heeft geholpen), nu weer even overslaan.
Videoquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:07 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmm Café Torino begint bijna, maar de samenvatting van Chelsea - Barca is nog bezig.
ik denk dat m'n neefje liever anoniem blijft hier op fok maar het is de jongstequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:04 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zie 4 jonge rijders van de Poel, welke van de 4 is 't?
Jammer dat jij er dan niet bent.
CT is vast weer geen kont aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:07 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmm Café Torino begint bijna, maar de samenvatting van Chelsea - Barca is nog bezig.
mazzelaar dat je dat kan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Ik pas trouwens een keer bij CT, kijk morgenochtend de HH wel, voetbal gaat even voor.
quote:
juist, ik heb m'n post dan ook wat aangepast.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik denk dat m'n neefje liever anoniem blijft hier op fok maar het is de jongste
slaap lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
Ik ga me proberen aan m'n plan vast te houden en nu te gaan slapen. Trusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |