Kastdeurtjes intrappen enzo, ja dat ken ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef KieWie het volgende:
Ik wil nog wel eens geweld toepassen op niet-levende dingen...
fysiek geweld tegen een pakje vleesquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik erger me altijd gigantisch aan spam...
Ik zou zeggen zoek hulp!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik zeg dat ik licht ontvlambaar ben,is dat genoeg?![]()
Ik heb mijn moeder wel eens een gebroken neus geschopt toen ik 17 was omdat ze weigerde liga's (die met die witte vullingquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:30 schreef KinkFM het volgende:
Vraag: Ben je wel eens zo geirriteerd geraakt dat je fysiek geweld hebt gebruikt?
Dit irritante thema wordt behandeld tijdens Horizontaal op Kink FM vandaag (woensdag) tussen 12 en 14 uur. Wij willen graag horen wat jij hebt meegemaakt op dit gebied!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder wel eens een gebroken neus geschopt toen ik 17 was omdat ze weigerde liga's (die met die witte vulling) mee te nemen bij het boodschappen. Ik vond dat een gebrek aan respect van haar kant en ik vond dan ook dat mijn fysieke uiting gerechtvaardigd was. Later heeft ze gelukkig nog wel haar excuses aangeboden en zodoende is alles nog goedgekomen.
Kom ik in de uitzending?
en terecht dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb wel eens een maat van me met een bezem knock-out geslagen nadat 'ie in m'n maag zat te prikken en na 2 keer waarschuwen nog niet stopte.
Ja maar dat is gewoon zijn eigen schuldquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb wel eens een maat van me met een bezem knock-out geslagen nadat 'ie in m'n maag zat te prikken en na 2 keer waarschuwen nog niet stopte.
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder wel eens een gebroken neus geschopt toen ik 17 was omdat ze weigerde liga's (die met die witte vulling) mee te nemen bij het boodschappen. Ik vond dat een gebrek aan respect van haar kant en ik vond dan ook dat mijn fysieke uiting gerechtvaardigd was. Later heeft ze gelukkig nog wel haar excuses aangeboden en zodoende is alles nog goedgekomen.
haha.. goed toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
1 keer iemand met de vlakke hand vrij hard in het egzicht geslagen, hij zat aan me en wilde maar niet stoppen.
na meerdere waarschuwingen van mijn kant haalde ik uit voordat ik er erg in had.
Beste Metha en Vibeke (quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:30 schreef KinkFM het volgende:
Vraag: Ben je wel eens zo geirriteerd geraakt dat je fysiek geweld hebt gebruikt?
Vandaag een vraag in plaats van een stelling bij Horizontaal. Dit naar aanleiding van het volgende bericht:
Kenneth Matthews werd doodgeslagen met een moker afgelopen weekend. Zijn beste vriend Franklin Crow (56) werd gisterochtend opgepakt voor de moord. De twee hadden ruzie gemaakt over het gebruik van WC-papier en dat was uit de hand gelopen. Volgens Crow had Matthews een geweer. Crow heeft met een moker de geweer uit zijn handen geslagen, om vervolgens Mathews zelf met de moker te bewerken.
Dit irritante thema wordt behandeld tijdens Horizontaal op Kink FM vandaag (woensdag) tussen 12 en 14 uur. Wij willen graag horen wat jij hebt meegemaakt op dit gebied!
Groeten,
Metha en Vibeke
oke, voor eens en voor altijd duidelijk: dit topic is geen spam, er is toestemming voor verleend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik erger me altijd gigantisch aan spam...
Ik zei ook niet dat het spam was, taaltechnisch gezien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:37 schreef buzzer het volgende:
oke, voor eens en voor altijd duidelijk: dit topic is geen spam, er is toestemming voor verleend.
Wat een kinderachtig kutmodje ben jij zeg, alles wat niet binnen jouw beperkte denkraampje past meteen wegpoetsenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
4 kut reacties weer weg
mee eens, hij moet doodquote:Op zondag 26 februari 2006 13:19 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig kutmodje ben jij zeg, alles wat niet binnen jouw beperkte denkraampje past meteen wegpoetsen![]()
O natuurlijk, hij houdt zich niet aan een afspraak, meer dan genoeg reden om iemand met een schoen te slaan, niet in een moment van zwakte, maar er ook nog trots op zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 11:23 schreef Cattara het volgende:
Ik heb ooit mijn(nu ex)echtgenoot na een ontzettende klote opmerking met een schoen op z'n hasses geslagen....
Voor wie denkt: NOU JA!
Lees maar eens mijn topic,mijn ex houdt zich niet aan de regels van co- ouderschap
Ik zou die actie nog wel 100 maal willen herhalen!
gelukkig komt ie niet zo dicht bij me in de buurt.![]()
Ik kan me wel voorstellen dat je geirriteerd raakt en in een opwelling geweld gebruikt, maar er trots op zijn ipv. er spijt van hebben en het uit willen praten gaat er bij mij even niet in.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
Beetje kort door de bocht Arnold... geweld is nu eenmaal deel van het leven. Wil natuurlijk niet zeggen dat er op los rammen altijd een goeie optie is (integendeel).
Mwah, ligt aan de situatie.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:21 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je geirriteerd raakt en in een opwelling geweld gebruikt, maar er trots op zijn ipv. er spijt van hebben en het uit willen praten gaat er bij mij even niet in.
Maar dan ga je voorbij aan het pedagogische deel, hoe leg je aan een kind uit dat het zijn/haar vader hebt geslagen met een schoen !!!!! Zodra mensen dat normaal vinden vind ik hen niet normaal meer, als ik ooit kinderen krijg hoop ik niet dat ze bij zulk tuig in de klas komenvquote:Op zondag 5 maart 2006 21:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mwah, ligt aan de situatie.
Ik weet er zo 1, 2, 3 ook wel een te verzinnen waar ik nog steeds een goed gevoel over heb.
Wie zegt dat die kinderen er uberhaupt bij waren?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar dan ga je voorbij aan het pedagogische deel, hoe leg je aan een kind uit dat het zijn/haar vader hebt geslagen met een schoen !!!!! Zodra mensen dat normaal vinden vind ik hen niet normaal meer, als ik ooit kinderen krijg hoop ik niet dat ze bij zulk tuig in de klas komenv![]()
Daar gaat het niet om, als mensen trots zijn op het feit dat ze zoiets doen kunnen ze geen kinderen opvoeden. Hoe kun je kinderen zelfbeheersing leren als je zelf zulk buiten proportioneel geweld gebruikt?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wie zegt dat die kinderen er uberhaupt bij waren?
Heeeeeeeeeel erg kort door de bocht dit!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:03 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als mensen trots zijn op het feit dat ze zoiets doen kunnen ze geen kinderen opvoeden. Hoe kun je kinderen zelfbeheersing leren als je zelf zulk buiten proportioneel geweld gebruikt?
Gelukkig niet nee, ik ken geen mensen die meningsverschillen uitvechten met schoenen...... Bovendien is geweld nooit een goede oplossing voor problemen, heb je het daarmee uitgepraat? Nee, alleen haatgevoelens onderling.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeel erg kort door de bocht dit!![]()
Je kent de situatie niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |