quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:15 schreef Snakey het volgende:
Hehehe.![]()
Wat zijn jullie vroeg allemaal, trouwens.![]()
Laat. Nog maar 40 minuutjes en het zit er weer op voor vandaag. Hoewel ik vrees dat het later wordt, vanwege crewchanges hierquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:15 schreef Snakey het volgende:
Hehehe.![]()
Wat zijn jullie vroeg allemaal, trouwens.![]()
We kunnen tegenwoordige zelf ook quoten uit een dicht topic, slangeventquote:
Regel nummer één:quote:
Ow ja, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laat. Nog maar 40 minuutjes en het zit er weer op voor vandaag. Hoewel ik vrees dat het later wordt, vanwege crewchanges hier
Wat een zompige TT
Kan niet slapen.quote:
Huh, watte?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
We kunnen tegenwoordige zelf ook quoten uit een dicht topic, slangevent
[..]
Regel nummer één:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
[afbeelding]
, how are you? *tuutuut!*quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:20 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
*emmertje water over BS heen gooit..quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:24 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Schok, schok, schuimbekken. Schok, schok. Kwijl over mijn vloer heen.
Ík heb geen epilepsie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
*emmertje water over BS heen gooit..
Neuh... m'n ma wou me een slaappil geven.. had ik dat nou maar gedaan..quote:
Oh.. naja...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ík heb geen epilepsie.
Ik kijk het nog even aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh.. naja...
Die emmer water gooien is sowieso leuk...
Dat, icm wat alcohol werkt prima. 14.jeneverquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh... m'n ma wou me een slaappil geven.. had ik dat nou maar gedaan..
Ach, het is beter dan niks te doen hebben. Dan gaat de tijd tenminste een beetje snelquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:30 schreef nyny83 het volgende:
Pff... wordt een drukke dag voor mij denk ik hier![]()
Doe dat..quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:28 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat, icm wat alcohol werkt prima. 14.jenever
Je weet het he.. geen slapende honden wakker maken..quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:36 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Het is al rustiger, het ligt nu te slapen op de bank.
Uhuh.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:36 schreef Janetje het volgende:
[..]Alles voor de koffie en cake he?
Whehee, het is geen hond. Het is wel een mens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je weet het he.. geen slapende honden wakker maken..
Whehehe, ik mag hier eigenlijk niet om lachen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:45 schreef Misstique het volgende:
het valt meteen dood
quote:
Kan zich ook als een hond gedragen..quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:39 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Whehee, het is geen hond. Het is wel een mens.
Weet ik, kon die woordspeling niet laten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Het is niet dood, M. Het ligt op de bank te slapen.
Homo homini lupus est.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan zich ook als een hond gedragen..
Ahja, ik moest ook lachen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weet ik, kon die woordspeling niet laten..
Als je zo doorgaat, komt het hele topic wel volquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:53 schreef Misstique het volgende:
Kwartet.
Tip: neem géén lak zwart apparaat, ik blijf aan t poetsenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:57 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Ik bedenk me net dat ik een piano erbij wil hebben.
Poetsen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tip: neem géén lak zwart apparaat, ik blijf aan t poetsen![]()
Ik móet wel als de rest verstek laat gaan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, komt het hele topic wel vol
Doe je best, zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik móet wel als de rest verstek laat gaan!
Dat is níet grappig!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |