quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:15 schreef Snakey het volgende:
Hehehe.![]()
Wat zijn jullie vroeg allemaal, trouwens.![]()
Laat. Nog maar 40 minuutjes en het zit er weer op voor vandaag. Hoewel ik vrees dat het later wordt, vanwege crewchanges hierquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:15 schreef Snakey het volgende:
Hehehe.![]()
Wat zijn jullie vroeg allemaal, trouwens.![]()
We kunnen tegenwoordige zelf ook quoten uit een dicht topic, slangeventquote:
Regel nummer één:quote:
Ow ja, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laat. Nog maar 40 minuutjes en het zit er weer op voor vandaag. Hoewel ik vrees dat het later wordt, vanwege crewchanges hier
Wat een zompige TT
Kan niet slapen.quote:
Huh, watte?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
We kunnen tegenwoordige zelf ook quoten uit een dicht topic, slangevent
[..]
Regel nummer één:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
[afbeelding]
, how are you? *tuutuut!*quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:20 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
*emmertje water over BS heen gooit..quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:24 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Schok, schok, schuimbekken. Schok, schok. Kwijl over mijn vloer heen.
Ík heb geen epilepsie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
*emmertje water over BS heen gooit..
Neuh... m'n ma wou me een slaappil geven.. had ik dat nou maar gedaan..quote:
Oh.. naja...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ík heb geen epilepsie.
Ik kijk het nog even aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh.. naja...
Die emmer water gooien is sowieso leuk...
Dat, icm wat alcohol werkt prima. 14.jeneverquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh... m'n ma wou me een slaappil geven.. had ik dat nou maar gedaan..
Ach, het is beter dan niks te doen hebben. Dan gaat de tijd tenminste een beetje snelquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:30 schreef nyny83 het volgende:
Pff... wordt een drukke dag voor mij denk ik hier![]()
Doe dat..quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:28 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat, icm wat alcohol werkt prima. 14.jenever
Je weet het he.. geen slapende honden wakker maken..quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:36 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Het is al rustiger, het ligt nu te slapen op de bank.
Uhuh.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:36 schreef Janetje het volgende:
[..]Alles voor de koffie en cake he?
Whehee, het is geen hond. Het is wel een mens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je weet het he.. geen slapende honden wakker maken..
Whehehe, ik mag hier eigenlijk niet om lachen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:45 schreef Misstique het volgende:
het valt meteen dood
quote:
Kan zich ook als een hond gedragen..quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:39 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Whehee, het is geen hond. Het is wel een mens.
Weet ik, kon die woordspeling niet laten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Het is niet dood, M. Het ligt op de bank te slapen.
Homo homini lupus est.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan zich ook als een hond gedragen..
Ahja, ik moest ook lachen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weet ik, kon die woordspeling niet laten..
Als je zo doorgaat, komt het hele topic wel volquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:53 schreef Misstique het volgende:
Kwartet.
Tip: neem géén lak zwart apparaat, ik blijf aan t poetsenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:57 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Ik bedenk me net dat ik een piano erbij wil hebben.
Poetsen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tip: neem géén lak zwart apparaat, ik blijf aan t poetsen![]()
Ik móet wel als de rest verstek laat gaan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, komt het hele topic wel vol
Doe je best, zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik móet wel als de rest verstek laat gaan!
Dat is níet grappig!!!quote:
Je hebt geen idee wat voor een innerlijke onrust dit teweeg brengt. Keer op keer het dilemma: toegeven aan mn laksheid of tóch die lagen stof verwijderen.quote:
verwijderen natuurlijk! Stof is viesquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor een innerlijke onrust dit teweeg brengt. Keer op keer het dilemma: toegeven aan mn laksheid of tóch die lagen stof verwijderen.!
Laat Stofje het maar niet horen..quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
verwijderen natuurlijk! Stof is vies
Stof is vies, niet stofjequote:Op woensdag 22 februari 2006 10:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Laat Stofje het maar niet horen..
Maar ik ben altijd nét op dat moment een heel goed boek aan het lezen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
verwijderen natuurlijk! Stof is vies
Toevallig zegquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd nét op dat moment een heel goed boek aan het lezen...
Hoi. Eensch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:03 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Het is nu al een stervende hoeren kankerdag.
Fijn.quote:
Hallo en dito.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:03 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Het is nu al een stervende hoeren kankerdag.
Tof, laten we een praatgroep oprichten.quote:
Wel in het daarvoor bestemde subforum graag.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof, laten we een praatgroep oprichten.
BeF moet een schopje naar R&P!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wel in het daarvoor bestemde subforum graag.
Welnee, we openen er een speciaal topic voor.quote:
I'd say!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welnee, we openen er een speciaal topic voor.
Yvonne is op bezoek bij je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Even medicijnen halen voor dat schokkende schuimbekkende hoopje mens op de bank.
Je lacht er anders wel om!quote:
Ik denk dat niemand dat andere topic heeft gelezen. Misschien moet je het voor de TT zetten: "[lemming]".quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:26 schreef Stofje het volgende:
Ja, mag het! M'n uber toffe lemming wordt de grond ingeboord (Ik denk dat je de humor van Stofje moet leren waarderen, het is mij ook nog niet gelukt) en ik moet ergens m'n plezier uithalen.
Wat een kutpost, dit.
Ik voorzie een notequote:
Kan dan mooi bij de rest van je notesquote:
Wat heeft een user aan zo'n aanmoedigingsnote als 'ie ze toch niet kan lezen?quote:
Het idee gewoonquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat heeft een user aan zo'n aanmoedigingsnote als 'ie ze toch niet kan lezen?
Dan zien de FA's: Ha, wat een leuk usertje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat heeft een user aan zo'n aanmoedigingsnote als 'ie ze toch niet kan lezen?
Wheheheh. FA's zijn een product van de verbeelding.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan zien de FA's: Ha, wat een leuk usertje.
De rest heb je er geen fuck aan.
Ah, zo van.. die user heeft wel modkwaliteiten..quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan zien de FA's: Ha, wat een leuk usertje.
De rest heb je er geen fuck aan.
Elke user kan moddenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah, zo van.. die user heeft wel modkwaliteiten..
Oh wacht, hij heeft een positieve note.. laat maar..
Ik heb em uiteraard wel gelezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat andere topic heeft gelezen. Misschien moet je het voor de TT zetten: "[lemming]".
Jij had er ook een..quote:
Slijmtiet. Ga vergaderen tot 9 uur, gij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb em uiteraard wel gelezenIk vond em erg sterk
Ik schaam me er ook diep voorquote:
Zoiets wens je niemand toe!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Slijmtiet. Ga vergaderen tot 9 uur, gij.
Terecht..quote:
Zie hier, ik open mijn wonden voor u, opdat u er zout in moge gooien.quote:
*strooiwagen bestellen gaat..quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie hier, ik open mijn wonden voor u, opdat u er zout in moge gooien.
Dank je voor de steunquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dank je voor de steun
Ennuh.. stofje, ik doe niet aan slijmen, kutnoob
En zo hoort hetquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
En daarom hou ik van je. Ondanks je gruwelijke webicon.
29-09-05 versus 31-03-02.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dank je voor de steun
Ennuh.. stofje, ik doe niet aan slijmen, kutnoob
Zoetsappigheid draait bij mannen toch uiteindelijk maar uit op "Neucken?".quote:
Ik nueck alleen vrouwen, Stofje valt daar niet onderquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoetsappigheid draait bij mannen toch uiteindelijk maar uit op "Neucken?"..
Hoe kun je dat nou zien helemaal vanaf daar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik nueck alleen vrouwen, Stofje valt daar niet onder
Vandaar! Draai er niet omheen en get straight to the point! Dat geneuzel altijd!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoetsappigheid draait bij mannen toch uiteindelijk maar uit op "Neucken?"..
ik kijk altijd in mensen hun profiel en ga ervan uit dat dat naar waarheid is ingevuldquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zien helemaal vanaf daar?
Vaak waarderen vrouwen het niet als ik dat doequote:Op woensdag 22 februari 2006 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vandaar! Draai er niet omheen en get straight to the point! Dat geneuzel altijd!
Dan ben je vast niet knap genoeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vaak waarderen vrouwen het niet als ik dat doe
jawel, maar dan zeggen ze dat ik lomp ben enzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan ben je vast niet knap genoeg..
Je bedoelt dat je overal over valt. Da's omdat je lomp bent.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:57 schreef Stofje het volgende:
Ik val overal onder.
Oeh, is dit een poging tot bashen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je overal over valt. Da's omdat je lomp bent.
tuurlijk niet, da's toch zo kinds. Daar sta ik boven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, is dit een poging tot bashen?.
Dat vermoeden deel ik met je.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:03 schreef Stofje het volgende:
Het zou je ook niet gelukt zijn, heb ik zo'n vermoeden.
Goed punt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:03 schreef Stofje het volgende:
Het zou je ook niet gelukt zijn, heb ik zo'n vermoeden.
Juist, daarom voel ik me hier helemaal thuis.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:11 schreef Stofje het volgende:
BeF'ers zijn veelal arrogant. Heerlijke sfeer om in te vertoeven.
Ik kom wel even langs om u bij te staan in deze moeilijke tijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[understatement] Wat een godvergeten grafdag. [/understatement]
Als je er toch bent, verzorg dan ook maar even die epileptica.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs om u bij te staan in deze moeilijke tijden![]()
Ngggg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:20 schreef Misstique het volgende:
Tenzij u te druk bent met Yvonne.
Grutjes, ik was haar helemaal vergetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Als je er toch bent, verzorg dan ook maar even die epileptica.
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Als alles goed gaat niet.
same here. Behalve als de arrogantie misplaatst is natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist, daarom voel ik me hier helemaal thuis..
Mais non?!quote:
Dan meld ik me ook weer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:00 schreef Litso het volgende:
Geek meldt zich.
Et ce rendezvous va commencer a quelle heure?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:56 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Cela c'est la but.
Heul niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:04 schreef Janetje het volgende:
Ik meld me af.
Neu wee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:03 schreef Litso het volgende:
Deze keer kwam ik eerder.
Jullie zitten gewoon naast elkaar!quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie zitten gewoon aan elkaar!
Deze mental picture in combinatie met die vorige kan ik niet aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie zitten gewoon naast elkaar!
Voor de picknick? Voor het leven? Wat??quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:04 schreef Janetje het volgende:
Ik meld me af.
*kijkt om zich heen*quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie zitten gewoon naast elkaar!
Achter je, nu!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:07 schreef Litso het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen*
Ik hoop niet dat je een van die nerds bent in mijn lokaal
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Of ben je die moslima met die roze hoofddoek?
Hoe heet dat ook weer? Zo'n rondje boven je hoofd ten teken dat je heilig bent?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Of kent dat achterlijke moslimgeloof dit soort taferelen niet.
Aureool?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook weer? Zo'n rondje boven je hoofd ten teken dat je heilig bent?
discriminatie!!!! Topicreport!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Of kent dat achterlijke moslimgeloof dit soort taferelen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |