dat zeg ik dat maakt geen donder uit als de auto gewoon een standaard sport versie uit de fabriek is!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het gaat om de laagste van de auto icm met zware trailer + drempels

Ben je niet op je werk?quote:

Je hield het niet meer zonder internetquote:

Heb even geen zin meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hield het niet meer zonder internet

Je lijkt Bo welquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb even geen zin meer
Straks naar huis![]()

Met een blik benzine en een aansteker hoop ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:38 schreef t0n het volgende:
zo naar Ajax..

quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met een blik benzine en een aansteker hoop ik![]()

+5 geen vriendenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet nog tot 1u wachten, ben maar naar kantoor gegaan, zit hier al sinds half 10

oquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet nog tot 1u wachten, ben maar naar kantoor gegaan, zit hier al sinds half 10

Die studeren of werkenquote:

Nee Peu dat zijn je collega'squote:Op woensdag 22 februari 2006 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die studeren of werken![]()
mn vrienden zitten hier op kantoor![]()

Ik zit al te stuiterenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
Tis weer tijd voor een potje:
[afbeelding]

Stop eens met dat confronteren manquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee Peu dat zijn je collega's
En over een uurtje zitten je vrienden ook niet bij je in de auto, dat zijn dan klanten.

quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee Peu dat zijn je collega's
En over een uurtje zitten je vrienden ook niet bij je in de auto, dat zijn dan klanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |