klein maar fijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Sickie het volgende:
1.74 is wel erg petite voor een gozert.
Ik zie em op TV ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Tafkahs het volgende:
ik wilde net een Mladic topic openen onder [sc 871 ]
We leren er niets van, Afghanistan zal waarschijnlijk dezelfde ellende opleverenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zie em op TV ja.
Ik hou niet zo van geweld, maar ik zou zo z'n knieschijf wegtrappen. Daarmee verlaag ik mezelf wel heel erg, en dat gaat erg tegen mijn principes in, maar toch.
Joh, écht?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
We leren er niets van, Afghanistan zal waarschijnlijk dezelfde ellende opleveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Heb je het tegen mij, mofje?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
De musical AIDS op een partyeiland voor Scheveningen, muts.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Joh, écht?Ik het ergste geval moet van Baalen zich voor de kamer verantwoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
Valt wel mee, ik ben ook zoiets, en mijn vriendin ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Sickie het volgende:
1.74 is wel erg petite voor een gozert.
Ik ben ook niet veel langer, maar wel ietsjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ben ook zoiets, en mijn vriendin ook.
'Als je kiest soldaat te worden, weet je dat dit soort dingen je te wachten staat.'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik het ergste geval moet van Baalen zich voor de kamer verantwoorden
sorry zonder financiele consequentiesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
'Als je kiest soldaat te worden, weet je dat dit soort dingen je te wachten staat.'
'We hebben niet voor niets een leger.'
'Dat konden we van te voren ook niet weten.'
'Miscommunicatie.'
En dan, na een hele grote commissie, misschien, als het er van komt en het tactisch handig is:
'Sorry.'
ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
'Als je kiest soldaat te worden, weet je dat dit soort dingen je te wachten staat.'
'We hebben niet voor niets een leger.'
'Dat konden we van te voren ook niet weten.'
'Miscommunicatie.'
En dan, na een hele grote commissie, misschien, als het er van komt en het tactisch handig is:
'Sorry.'
Misschien zegt ie nog even dat zijn partijgenoot een voedselbank heeft opgezet, en dat ie eigenlijk heel aardig is, en het niet zo bedoeld had.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
sorry zonder financiele consequenties![]()
Ik ben niet volledig incompetent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is je gelukt de SC te starten.
Kut.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef DionysuZ het volgende:
vriend van me gaat naar afghanistan binnenkort..
Everyone has AIDS.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
De musical AIDS op een partyeiland voor Scheveningen, muts.
Brand los.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben niet volledig incompetent.
Ik moet jullie een gunst vragen. Wie meldt zich?
Wat moeten ze dan zeggen volgens jou? "It wasn't me?"quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ikop dat woord uit de monden van de mensen die ons dienen te vertegenwoordigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |