quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dacht het niet he. Ga jij maar buiten spelen, broekie![]()
Doen vrienden toch meestal van elkaarquote:
slaap lekker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef cuall het volgende:
Jongens ik kruip ook in bed, was een drukke dag en ik ben moe![]()
.......tot morgen![]()
![]()
Wel even wat vriendelijker tegen mijn vriendinnetje hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:28 schreef melke het volgende:
[..]
Jij hebt al een kindje en een man. Jij hebt geen tijd voor vrienden. Jij weg wezen![]()
![]()
quote:
Schrijf dat maar niet. Snaptnix is nogal jaloers aangelegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doen vrienden toch meestal van elkaar
Blue is helemaal geen sletjequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef melke het volgende:
[..]
FB is dus eigenlijk best wel een sletje als ik dat zo hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Korte mededeling aan de nieuwsgierigen
De volgende Fokkers! zijn vandaag genoemd in het Hbb: Cuall dat lieve meisje, Athalon ook en Sjet heeft mail gehad van John. dit alles is na te lezen in de SV van dinsdag 21 Feb. met pijltjes![]()
Einde korte mededeling
Dan kom ik hem bevrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik laat je geboeid zitten daar on de capkelder hoor
![]()
Lachen.... HBB is bijna ten einde... en de Fokkers worden bekendquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
De volgende Fokkers! zijn vandaag genoemd in het Hbb: Cuall dat lieve meisje, Athalon ook en Sjet heeft mail gehad van John. dit alles is na te lezen in de SV van dinsdag 21 Feb. met pijltjes![]()
Einde korte mededeling
voor alle duidelijkheid, het is maar gein hequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wel even wat vriendelijker tegen mijn vriendinnetje hè![]()
Je weet dat je nog maar een kuiken bent, waar bemoei je je dan meequote:
Hej pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Blue is helemaal geen sletje![]()
Blue is een fantastiche gozer
![]()
Ben er weer, tis zo'n hectische dag hier vandaag dus sorry als ik af en
toe ineens weg ben/was![]()
![]()
![]()
Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dank je lieverdquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Beter op z'n hoofd dan tussen zijn billen hequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef doka het volgende:
[..]
Manu krijgt uitslag? Waar? Op z'n hoofd?
Alleen als het over jou gaat, normaal deel ik best wel veel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef melke het volgende:
[..]
Schrijf dat maar niet. Snaptnix is nogal jaloers aangelegd![]()
![]()
Ligt eraan. Tussen z'n billen ziet (bijna) niemand hetquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:38 schreef melke het volgende:
[..]
Beter op z'n hoofd dan tussen zijn billen he![]()
Whahahaa hoi Dokaquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef doka het volgende:
[..]
Manu krijgt uitslag? Waar? Op z'n hoofd?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Einde korte mededeling
Geen ruzie maken dames... er is genoeg FB voor iedereenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen als het over jou gaat, normaal deel ik best wel veel hoor![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je weet dat je nog maar een kuiken bent, waar bemoei je je dan mee![]()
Hai pareltjeeeeeeequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mooi..... misschien nu wel als voordeel dat ik aan je oproep heb voldaan door niet de duimenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb er wel een redelijk gevoel over, maar dat had ik over die van gister ook!
Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Joh... dat had ik nog niet in de gatenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef melke het volgende:
[..]
voor alle duidelijkheid, het is maar gein he
Sletjes kunnen ook fantastisch zijn hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
Aaahhhhhhhhhhh snif snik snotter.... boehoequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:39 schreef melke het volgende:
[..]
Ik geef me over... FB, sletje van me, ik mag niet je vriend zijn van Snaptnix... Hopelijk heb je genoeg vrienden die ook gratis je vriend willen zijn.. Het ga je goed
![]()
Een taart kun je nog wel delen, maar een smartie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen ruzie maken dames... er is genoeg FB voor iedereen
je weet maar nooit. Duidelijkheid kan hier nooit kwaad weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joh... dat had ik nog niet in de gaten
Zullen goed voor hem zorgen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:39 schreef melke het volgende:
[..]
Ik geef me over... FB, sletje van me, ik mag niet je vriend zijn van Snaptnix... Hopelijk heb je genoeg vrienden die ook gratis je vriend willen zijn.. Het ga je goed
![]()
Allemaal achter mij aangaan zodat melke jaloers wordt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Pssssstttt... melke zit aan onze FB te sjorren, probeert hem haar vriendje te maken . Wat gaan we daaraan doen?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:40 schreef melke het volgende:
[..]
Sletjes kunnen ook fantastisch zijn hoor![]()
Waar zou jij het liever hebben?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:39 schreef doka het volgende:
[..]
Ligt eraan. Tussen z'n billen ziet (bijna) niemand het
Hoezo ben ik nou weer een smartie? Ben al een slet genoemd... nu weer een smartiequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:41 schreef doka het volgende:
[..]
Een taart kun je nog wel delen, maar een smartie?![]()
Whahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai pareltjeeeeeee![]()
Pssssstttt... melke zit aan onze FB te sjorren, probeert hem haar vriendje te maken . Wat gaan we daaraan doen?
Hier komen jijquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhhhh snif snik snotter.... boehoe![]()
denk niet dat dat echt fijn looptquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:39 schreef doka het volgende:
[..]
Ligt eraan. Tussen z'n billen ziet (bijna) niemand het
Dan is het goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zullen goed voor hem zorgen hoor
Oke, jij mag kiezen: ben je een slet of een smartie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer een smartie? Ben al een slet genoemd... nu weer een smartie
Ik wil alleen maar gewone vrienden zijn met FB..... Maar dat mag van jullie kreng..umn bedoel meisjes nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahadaar gaan we natuurlijk even werk van maken hè, zij heeft toch net een heel
lief vriendje leren kennen,we sjorren net zo hard, totdat ze van hem afblijft![]()
selectief lezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:43 schreef melke het volgende:
[..]
Het woord sletjes valt en Manu is wakker![]()
Je meent het... pfffff... ben ik er weer ingestonkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef melke het volgende:
[..]
voor alle duidelijkheid, het is maar gein he
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:43 schreef melke het volgende:
[..]
Het woord sletjes valt en Manu is wakker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |