quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dacht het niet he. Ga jij maar buiten spelen, broekie![]()
Doen vrienden toch meestal van elkaarquote:
slaap lekker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef cuall het volgende:
Jongens ik kruip ook in bed, was een drukke dag en ik ben moe![]()
.......tot morgen![]()
![]()
Wel even wat vriendelijker tegen mijn vriendinnetje hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:28 schreef melke het volgende:
[..]
Jij hebt al een kindje en een man. Jij hebt geen tijd voor vrienden. Jij weg wezen![]()
![]()
quote:
Schrijf dat maar niet. Snaptnix is nogal jaloers aangelegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doen vrienden toch meestal van elkaar
Blue is helemaal geen sletjequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef melke het volgende:
[..]
FB is dus eigenlijk best wel een sletje als ik dat zo hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Korte mededeling aan de nieuwsgierigen
De volgende Fokkers! zijn vandaag genoemd in het Hbb: Cuall dat lieve meisje, Athalon ook en Sjet heeft mail gehad van John. dit alles is na te lezen in de SV van dinsdag 21 Feb. met pijltjes![]()
Einde korte mededeling
Dan kom ik hem bevrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik laat je geboeid zitten daar on de capkelder hoor
![]()
Lachen.... HBB is bijna ten einde... en de Fokkers worden bekendquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
De volgende Fokkers! zijn vandaag genoemd in het Hbb: Cuall dat lieve meisje, Athalon ook en Sjet heeft mail gehad van John. dit alles is na te lezen in de SV van dinsdag 21 Feb. met pijltjes![]()
Einde korte mededeling
voor alle duidelijkheid, het is maar gein hequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wel even wat vriendelijker tegen mijn vriendinnetje hè![]()
Je weet dat je nog maar een kuiken bent, waar bemoei je je dan meequote:
Hej pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Blue is helemaal geen sletje![]()
Blue is een fantastiche gozer
![]()
Ben er weer, tis zo'n hectische dag hier vandaag dus sorry als ik af en
toe ineens weg ben/was![]()
![]()
![]()
Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dank je lieverdquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Beter op z'n hoofd dan tussen zijn billen hequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef doka het volgende:
[..]
Manu krijgt uitslag? Waar? Op z'n hoofd?
Alleen als het over jou gaat, normaal deel ik best wel veel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef melke het volgende:
[..]
Schrijf dat maar niet. Snaptnix is nogal jaloers aangelegd![]()
![]()
Ligt eraan. Tussen z'n billen ziet (bijna) niemand hetquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:38 schreef melke het volgende:
[..]
Beter op z'n hoofd dan tussen zijn billen he![]()
Whahahaa hoi Dokaquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef doka het volgende:
[..]
Manu krijgt uitslag? Waar? Op z'n hoofd?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Einde korte mededeling
Geen ruzie maken dames... er is genoeg FB voor iedereenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen als het over jou gaat, normaal deel ik best wel veel hoor![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je weet dat je nog maar een kuiken bent, waar bemoei je je dan mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |