Dan raak ik helemaal verknipt, niet zo'n goed idee voor de omgeving dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Als ze je die kwijt moeten laten raken mogen ze wel heeelll erg ver knippen
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dus John heeft mijn naam ook genoemd
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dus John heeft mijn naam ook genoemd
![]()
![]()
Net zo'n gezellig schilderij ruggetje als Bianca hadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef regenworm het volgende:
Zweeds nek van die zwart harige dame
[afbeelding]
nog meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan raak ik helemaal verknipt, niet zo'n goed idee voor de omgeving dus![]()
Je bent er echt niet bij, ik geloof dat we dat eerder op de avond ook al eens gezegd hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
Auke had afgezegd voor vanavond om te slapen... hij komt morgen nu...
Tip voor de hoteliers: Keer die tas van Viool eens omquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
Ze hebben het erover dat er spullen verdwijnen in het huis... ook 203 euro
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tip voor de hoteliers: Keer die tas van Viool eens om![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De regie moet toch wel weten wie er spullen weg neemt? Er staan 40 camera's in dat hotel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slaap lekker Wormpjequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
tot morgen de hollandse C artiesten avond
Tot straks (het is net woensdag gewordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
tot morgen de hollandse C artiesten avond
Dat heb ik niet gehoord... dat zei Monique nu net.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Je bent er echt niet bij, ik geloof dat we dat eerder op de avond ook al eens gezegd hebben.
Misschien schakelt viool die allemaal wel op de tuin danquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De regie moet toch wel weten wie er spullen weg neemt? Er staan 40 camera's in dat hotel.
Nog meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |