Snap ik meis.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Beetje moe, was erg druk op het werk, maar ben blij met het hartelijke welkom hier, doet een mens goed.
Dat gedoe met peter begint me ook de strot uit te hangen
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef frizti het volgende:
Ehm, jij wilt wel snel de 500 halen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga maar gelijk 100 SC nummers omhoog... dan lijkt het tenminste nog wat![]()
![]()
daar zijn we nu al over heen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef frizti het volgende:
Ehm, jij wilt wel snel de 500 halen.
Hierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef melke het volgende:
Welke gaan we verder?
Hier zijn de meeste reacties (en was ook nog eens eerder)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef melke het volgende:
Welke gaan we verder?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier zijn de meeste reacties (en was ook nog eens eerder)![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga maar gelijk 101 SC nummers omhoog... dan lijkt het tenminste nog wat![]()
![]()
Heb je zijn CU2 al eens gelezen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat gedoe met peter begint me ook de strot uit te hangen
nee een paar Zweedse blonde meidenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
The Vengaboys... in your room![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier zijn de meeste reacties (en was ook nog eens eerder)![]()
Hij ís ook engquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, hij is wel erg met de dood bezig he.. Ik vind het maar eng
Moet je maar eens opzoeken wat onze grote vriend Muerte betekend in het Spaansquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef melke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef M-en-A het volgende:
Hijg... puff... hijgg...... pfffieuwwww....
Ik ren me kapot.... meer dan 100 topics![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Whahahaha zorg ik er toch nog voor dat je wat aan je conditie doetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
En welkomquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
Moet dat werkelijk worden opgezocht door mensen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet je maar eens opzoeken wat onze grote vriend Muerte betekend in het Spaans
Ja maar hij is niet gestoord, toch? Sommige posters naar mijn mening welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet je maar eens opzoeken wat onze grote vriend Muerte betekend in het Spaans
Hai Aquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
Nou ja ... mocht je het per ongeluk niet weten is opzoeken altijd handigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet dat werkelijk worden opgezocht door mensen?![]()
Hallo meisje see joe ol djoediequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
.........ja valt niet mee hé, maar fijn dat je er bent
![]()
![]()
Ach ja... slachtoffergedrag noem ik het maar... maar goed. Lamaar lekker gaan joh.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef melke het volgende:
[..]
Of je weet al wat het is... ik niet... kwam het toevallig een keer tegen en dacht... huhquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet dat werkelijk worden opgezocht door mensen?![]()
inderdaad alleen spreekt het geen Zweeds tegen mequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
Regenwormmmmmm.... blond!!!!!!!!!
[afbeelding]
Wat betekent het dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of je weet al wat het is... ik niet... kwam het toevallig een keer tegen en dacht... huh
Nietusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef frizti het volgende:
De nachtelijke schranspartij is weer begonnen.
Ik kende hem ook niet zo nee, en weet nog steeds niet echt wat de "trigger" was zegmaar waarmee het allemaal begon, iig is het nu niet bepaald echt lief meer enzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
geworden in het begin was hij niet zo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai A
Goed voor je, zo blijf je tenminste in beweging![]()
Wel italiaans, dat is net zo sexy.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad alleen spreekt het geen Zweeds tegen me![]()
Dat bedoel ik ook niet... maar je had het over de dood... moest ff aan de naam Muerte denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar hij is niet gestoord, toch? Sommige posters naar mijn mening wel![]()
Dat is geen slachtoffergedrag meer vind ik. Bij hem is er echt iets mis. Verbitterd door eenzaamheid en pesterijen in zijn jeugd en huidig leven denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja... slachtoffersgedrag noem ik het maar... maar goed. Lamaar lekker gaan joh.![]()
Die van jouw misschien, maar Viool zal zo ook nog wel los gaan.quote:
dood, heengaan, overlijden, sterfgeval, verscheidenquote:
gewoon zo min mogelijk aandacht aan besteden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja... slachtoffersgedrag noem ik het maar... maar goed. Lamaar lekker gaan joh.![]()
linkje ??quote:
Nee hoor... niks mis met Muerte, in mijn mening...quote:
De uitgebreide vertalingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
dood, heengaan, overlijden, sterfgeval, verscheiden
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha zorg ik er toch nog voor dat je wat aan je conditie doetHoi A
Ik krijg ook honger, eerst Snaptnix met haar shorma en nu op de streams..............ga snel een boterham makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef frizti het volgende:
De nachtelijke schranspartij is weer begonnen.
Heej lieve Hobje kom eens in mn armenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
linkje ??
Nee gekkigheid hoor.. heb er alles van gemist....
Sterker nog.. het lijkt me niet eens interessant
Dat ben ik wel met je eens, maar het praten over de dood en het zielige gebeuren eromheen is puur slachtoffer gedrag. Maar goed heb geen zin meer om er nu ook nog maar 1 letter aan te verspillen. Sommige mensen zijn gewoon triest en zijn de moeite niet eens waard......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is geen slachtoffergedrag meer vind ik. Bij hem is er echt iets mis. Verbitterd door eenzaamheid en pesterijen in zijn jeugd en huidig leven denk ik.
Je zat anders wel flink te hijgen en te puffen en te roepen: "ik trek het niet meer"quote:
Bij mij net shoarmaquote:
eet smakelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik krijg ook honger, eerst Snaptnix met haar shorma en nu op de streams..............ga snel een boterham maken![]()
Wij ook, gelukkig zijn wij hier wel gezellig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Nummer gefixed
Ik kwam toevallig langs, want ik heb het megadruk, en ik vind het steeds minder dat HBB, vandaar dat jullie me bijna niet zien
Check de smileyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... niks mis met Muerte, in mijn mening...
Hej bluezzquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Nummer gefixed
Ik kwam toevallig langs, ik heb het megadruk, en ik vind het steeds minder dat HBB, vandaar dat jullie me bijna niet zien
Ik heb er de kracht niet meer voor zeg maar![]()
Bluezzzzzzzzzz lieverd... je bent weer zoals gewoonlijk.... geweldig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Nummer gefixed
Ik kwam toevallig langs, want ik heb het megadruk, en ik vind het steeds minder dat HBB, vandaar dat jullie me bijna niet zien
Hai blauwe bluezzquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Nummer gefixed
Ik kwam toevallig langs, ik heb het megadruk, en ik vind het steeds minder dat HBB, vandaar dat jullie me bijna niet zien
Nope.......... alles opgegeten. Het was erg lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
lekker....
is er nog wat over voor de crew![]()
Ik vind de stomste dingen interessant.. Ik heb ook een tik dat ik dingen die ik irritant vind opzoek. Hoezo gestoordquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
linkje ??
Er staat niets over trekken hierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zat anders wel flink te hijgen en te puffen en te roepen: "ik trek het niet meer"![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nope.......... alles opgegeten. Het was erg lekker![]()
Zeg wat heb jij gedronkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heej lieve Hobje kom eens in mn armen [afbeelding]
Zoals Melke net mooi zei:quote:
quote:
Ik kijk en luister streamsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Hoe weet jij mijn naam?
Is niet lelijk ofzo, best leuk kapsel op zich... maar moet er wel heeeeeeel erg aan wennen. Het is zo kort voor mijn doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
jammer dan, heb ik weer
![]()
Maar een beetje tevreden over je nieuwe coupe![]()
Frizti is back in da housequote:
En de tic heb je al van jezelfquote:
Hai missHobjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
linkje ??
Pffffttttt.... ik ben niet weggeweest.quote:
Welke, de eerste of de tweedequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals Melke net mooi zei:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Nummer gefixed
Drink ddweeks non-alcohol dus dat is het iig niet....of het moet aan mn Gauloise liggenquote:
Ben geloof ik ff er niet helemaal meer bij... komt door de slechte HBB streams...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef frizti het volgende:
[..]
Pffffttttt.... ik ben niet weggeweest.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is niet lelijk ofzo, best leuk kapsel op zich... maar moet er wel heeeeeeel erg aan wennen. Het is zo kort voor mijn doen![]()
Ben ineens m'n wilde haren kwijt, tenminste denk dat dat de bedoeling was
Drink zelf normal (dus regular), soms ook vanille, die is ook erg lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef melke het volgende:
[..]
Cola light, daar ben ik verslaafd aan!
Als je in de SV had gekeken, had je kunnen weten dat ik er nog was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben geloof ik ff er niet helemaal meer bij... komt door de slechte HBB streams...
Hoi Aquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
ze zijn altijd nog beter dan de Zweedse (591)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben geloof ik ff er niet helemaal meer bij... komt door de slechte HBB streams...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |