gewoon zo min mogelijk aandacht aan besteden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja... slachtoffersgedrag noem ik het maar... maar goed. Lamaar lekker gaan joh.![]()
linkje ??quote:
Nee hoor... niks mis met Muerte, in mijn mening...quote:
De uitgebreide vertalingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
dood, heengaan, overlijden, sterfgeval, verscheiden
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha zorg ik er toch nog voor dat je wat aan je conditie doetHoi A
Ik krijg ook honger, eerst Snaptnix met haar shorma en nu op de streams..............ga snel een boterham makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef frizti het volgende:
De nachtelijke schranspartij is weer begonnen.
Heej lieve Hobje kom eens in mn armenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
linkje ??
Nee gekkigheid hoor.. heb er alles van gemist....
Sterker nog.. het lijkt me niet eens interessant
Dat ben ik wel met je eens, maar het praten over de dood en het zielige gebeuren eromheen is puur slachtoffer gedrag. Maar goed heb geen zin meer om er nu ook nog maar 1 letter aan te verspillen. Sommige mensen zijn gewoon triest en zijn de moeite niet eens waard......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is geen slachtoffergedrag meer vind ik. Bij hem is er echt iets mis. Verbitterd door eenzaamheid en pesterijen in zijn jeugd en huidig leven denk ik.
Je zat anders wel flink te hijgen en te puffen en te roepen: "ik trek het niet meer"quote:
Bij mij net shoarmaquote:
eet smakelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik krijg ook honger, eerst Snaptnix met haar shorma en nu op de streams..............ga snel een boterham maken![]()
Wij ook, gelukkig zijn wij hier wel gezellig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Nummer gefixed
Ik kwam toevallig langs, want ik heb het megadruk, en ik vind het steeds minder dat HBB, vandaar dat jullie me bijna niet zien
Check de smileyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... niks mis met Muerte, in mijn mening...
Hej bluezzquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Nummer gefixed
Ik kwam toevallig langs, ik heb het megadruk, en ik vind het steeds minder dat HBB, vandaar dat jullie me bijna niet zien
Ik heb er de kracht niet meer voor zeg maar![]()
Bluezzzzzzzzzz lieverd... je bent weer zoals gewoonlijk.... geweldig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Nummer gefixed
Ik kwam toevallig langs, want ik heb het megadruk, en ik vind het steeds minder dat HBB, vandaar dat jullie me bijna niet zien
Hai blauwe bluezzquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Nummer gefixed
Ik kwam toevallig langs, ik heb het megadruk, en ik vind het steeds minder dat HBB, vandaar dat jullie me bijna niet zien
Ik heb er de kracht niet meer voor zeg maar![]()
Nope.......... alles opgegeten. Het was erg lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
lekker....
is er nog wat over voor de crew![]()
Ik vind de stomste dingen interessant.. Ik heb ook een tik dat ik dingen die ik irritant vind opzoek. Hoezo gestoordquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
linkje ??
Nee gekkigheid hoor.. heb er alles van gemist....
Sterker nog.. het lijkt me niet eens interessant
Er staat niets over trekken hierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zat anders wel flink te hijgen en te puffen en te roepen: "ik trek het niet meer"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |