oke, zal het je helpen herinnerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wordt dan morgen. Heb eerst m'n haar gewassen toen ik thuiskwam, die kappersrotzooi eruit
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Cuall wat leuk dat John jou en nog iemand? noemde
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, hij sprak het dus duidelijk in het engels uit![]()
Ach gossie... dat vind ik sneu voor je.. Ik zou voor niets een vriend van je willen zijn hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden... alle vage kennissen die ik betaal zodat ik ze vriend mag noemen![]()
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klop Klop.... CUALL.... zou jij even nieuwe SV met rode pijltjes aan willen maken![]()
Aaahhhhhhhhhh das nou liefquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:15 schreef melke het volgende:
[..]
Ach gossie... dat vind ik sneu voor je.. Ik zou voor niets een vriend van je willen zijn hoor!![]()
![]()
Cuall en ene marianne dacht ik?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:14 schreef cuall het volgende:
Ja echt leuk, noemde hij nog iemand, of noemde hij mijn echte naam?
Nog steeds zwart, maar flnk gekortwiekt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef doka het volgende:
[..]
Je hebt je zwarte manen toch nog wel?![]()
Uhhh.... even tussendoor..... waar blijft mijn betaling van december en januariquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden... alle vage kennissen die ik betaal zodat ik ze vriend mag noemen![]()
Ze doen je bij de kapper altijd zo'n keep om. Als ik thuis komt hangt toch alles (vooral mn nek) onder de haren. Ligt dat nou aan mijn kapper of had jij daar ook last van?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wordt dan morgen. Heb eerst m'n haar gewassen toen ik thuiskwam, die kappersrotzooi eruit
Whahahahaha.... ik wist niet dat wij vrienden warenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Uhhh.... even tussendoor..... waar blijft mijn betaling van december en januari![]()
Kan gebeuren.... je bent natuurlijk nog helemaal in de wolken van Johnquote:
Wordt je niet afgeborsteld door je kapper?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ze doen je bij de kapper altijd zo'n keep om. Als ik thuis komt hangt toch alles (vooral mn nek) onder de haren. Ligt dat nou aan mijn kapper of had jij daar ook last van?
capequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ze doen je bij de kapper altijd zo'n keep om. Als ik thuis komt hangt toch alles (vooral mn nek) onder de haren. Ligt dat nou aan mijn kapper of had jij daar ook last van?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha.... ik wist niet dat wij vrienden waren![]()
![]()
![]()
Jawel, maar er blijft altijd nog wel een hoop aan mn kleren kleven. Irritant hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Wordt je niet afgeborsteld door je kapper?
Had ik ook last van ja. Plus smeren ze er zoveel rotzooi in dat het al begint te jeuken als ik naar al die verschillende flesjes en potjes kijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef melke het volgende:
[..]
M-A FB is nu mijn vriendquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
dus je hebt me alleen maar aan het lijntje gehouden
![]()
Ik zou niet durven... ben altijd eerlijk... nou ja, meestal... euhhquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
dus je hebt me alleen maar aan het lijntje gehouden
![]()
Dan nog blijven die haartjes overal tussen en aanhangenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Wordt je niet afgeborsteld door je kapper?
Ik dacht dat je al helemaal in love was Melkequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef melke het volgende:
[..]
M-A FB is nu mijn vriendZoek jij je eigen vrienden maar
![]()
![]()
krijgen we in ieder geval geen blondje te zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog steeds zwart, maar flnk gekortwiekt.![]()
Marianne, dat ben ik nietquote:
Zie liever John lekker smikkelen dan Kliko schransen.quote:
Blijf jij eens even van FB afquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat was Sjet dacht ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Marianne, dat ben ik niet![]()
Ik heb nog geen mailtje terug, maar ga morgen lekker weer een mailtje sturen![]()
Ja, daar betaal je tenslotte voor he..quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ik ook last van ja. Plus smeren ze er zoveel rotzooi in dat het al begint te jeuken als ik naar al die verschillende flesjes en potjes kijk![]()
O jee... een girlfight om me... dat ik dat nog mee mag maken in mijn levenquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan heb je natuurlijk ook pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... een girlfight om me... dat ik dat nog mee mag maken in mijn leven
Ja, precies, dan vergeet je maar zo de tijdquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kan gebeuren.... je bent natuurlijk nog helemaal in de wolken van John![]()
Niet te vergeten natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan heb je natuurlijk ook pareltje![]()
![]()
Ja? So? Ik ben niet in love op mn vrienden hoor. Daar kun je er nooit teveel van hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al helemaal in love was Melke
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog steeds zwart, maar flnk gekortwiekt.![]()
FB is dus eigenlijk best wel een sletje als ik dat zo hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan heb je natuurlijk ook pareltje![]()
![]()
oja, die ene keer kan ik me nog wel herinneren geloof ik..... dat was toen je die 500 euri storttequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zou niet durven... ben altijd eerlijk... nou ja, meestal... euhh![]()
quote:
Heb ik ook hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel, maar er blijft altijd nog wel een hoop aan mn kleren kleven. Irritant hoor![]()
Sssssssst.... daar weer M niks vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
oja, die ene keer kan ik me nog wel herinneren geloof ik..... dat was toen je die 500 euri stortte![]()
Ik was je al voor, wegwezen jijquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil voor niets zijn vriend zijn. Jij bent te laat. Lekker puh
![]()
Whahahahaha nee hoor... allemaal platonische vriendinnetjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef melke het volgende:
[..]
FB is dus eigenlijk best wel een sletje als ik dat zo hoor![]()
![]()
Wat kijk je strengquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik was je al voor, wegwezen jij
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja ik ook!quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb ik ook hoorIk trek altijd schone kleren aan, want word gek van die kleine haartjes, die kriebelen
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:24 schreef melke het volgende:
[..]
Ja? So? Ik ben niet in love op mn vrienden hoor. Daar kun je er nooit teveel van hebben![]()
Jij hebt al een kindje en een man. Jij hebt geen tijd voor vrienden. Jij weg wezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies, ik hou ook van mijn virtuele vrienden en vriendinnetjes, kan er niet genoeg van krijgen
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:28 schreef melke het volgende:
[..]
Jij hebt al een kindje en een man. Jij hebt geen tijd voor vrienden. Jij weg wezen![]()
![]()
Weet ik toch. Het is juist leuk om engelse woorden in het nederlands te schrijven. Breezersletjestaalquote:
* pakt snel haar bril af zodat ze het niet leestquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sssssssst.... daar weer M niks van![]()
Trustequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Mabelle het volgende:
Pff ... ik haak af![]()
kruip lekker in mijn bedje... ik trek Viool en haar vaas en wortel niet meer
Jullie veel plezier en slaap lekker voor later
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* pakt snel haar bril af zodat ze het niet leest![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Mabelle het volgende:
Pff ... ik haak af![]()
kruip lekker in mijn bedje... ik trek Viool en haar vaas en wortel niet meer
Jullie veel plezier en slaap lekker voor later
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |