Dan nog blijven die haartjes overal tussen en aanhangenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Wordt je niet afgeborsteld door je kapper?

Ik dacht dat je al helemaal in love was Melkequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef melke het volgende:
[..]
M-A FB is nu mijn vriendZoek jij je eigen vrienden maar
![]()
![]()

krijgen we in ieder geval geen blondje te zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog steeds zwart, maar flnk gekortwiekt.![]()

Marianne, dat ben ik nietquote:

Zie liever John lekker smikkelen dan Kliko schransen.quote:

Blijf jij eens even van FB afquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
![]()

Dat was Sjet dacht ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Marianne, dat ben ik niet![]()
Ik heb nog geen mailtje terug, maar ga morgen lekker weer een mailtje sturen![]()

Ja, daar betaal je tenslotte voor he..quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ik ook last van ja. Plus smeren ze er zoveel rotzooi in dat het al begint te jeuken als ik naar al die verschillende flesjes en potjes kijk![]()

O jee... een girlfight om me... dat ik dat nog mee mag maken in mijn levenquote:

quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
![]()

En dan heb je natuurlijk ook pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... een girlfight om me... dat ik dat nog mee mag maken in mijn leven

Ja, precies, dan vergeet je maar zo de tijdquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kan gebeuren.... je bent natuurlijk nog helemaal in de wolken van John![]()

Niet te vergeten natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan heb je natuurlijk ook pareltje![]()
![]()

Ja? So? Ik ben niet in love op mn vrienden hoor. Daar kun je er nooit teveel van hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al helemaal in love was Melke

quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog steeds zwart, maar flnk gekortwiekt.![]()

FB is dus eigenlijk best wel een sletje als ik dat zo hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan heb je natuurlijk ook pareltje![]()
![]()

oja, die ene keer kan ik me nog wel herinneren geloof ik..... dat was toen je die 500 euri storttequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zou niet durven... ben altijd eerlijk... nou ja, meestal... euhh![]()

quote:

Heb ik ook hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel, maar er blijft altijd nog wel een hoop aan mn kleren kleven. Irritant hoor![]()

Sssssssst.... daar weer M niks vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
oja, die ene keer kan ik me nog wel herinneren geloof ik..... dat was toen je die 500 euri stortte![]()

Ik was je al voor, wegwezen jijquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil voor niets zijn vriend zijn. Jij bent te laat. Lekker puh
![]()

Whahahahaha nee hoor... allemaal platonische vriendinnetjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef melke het volgende:
[..]
FB is dus eigenlijk best wel een sletje als ik dat zo hoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |