iK dAcHt dAt Dit bReEzErTaAl wasquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef melke het volgende:
[..]
Weet ik toch. Het is juist leuk om engelse woorden in het nederlands te schrijven. Breezersletjestaal![]()
truste Mabelle slaap lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Mabelle het volgende:
Pff ... ik haak af![]()
kruip lekker in mijn bedje... ik trek Viool en haar vaas en wortel niet meer
Jullie veel plezier en slaap lekker voor later
![]()
quote:
Doei Mabelle, slaap lekker hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Mabelle het volgende:
Pff ... ik haak af![]()
![]()
quote:
Droom fijn Mabellequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Mabelle het volgende:
Pff ... ik haak af![]()
![]()
Ik heb een eigen breezertaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
iK dAcHt dAt Dit bReEzErTaAl was
Dacht het niet he. Ga jij maar buiten spelen, broekiequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:28 schreef melke het volgende:
[..]
Jij hebt al een kindje en een man. Jij hebt geen tijd voor vrienden. Jij weg wezen![]()
![]()
het is nog altijd breezah taalquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
iK dAcHt dAt Dit bReEzErTaAl was
Hoelaat krijg je het te horen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb er wel een redelijk gevoel over, maar dat had ik over die van gister ook!
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb er wel een redelijk gevoel over, maar dat had ik over die van gister ook!
Slaap lekker Mabellequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Mabelle het volgende:
Pff ... ik haak af![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef cuall het volgende:
Jongens ik kruip ook in bed, was een drukke dag en ik ben moe![]()
.......tot morgen![]()
![]()
je corrigeerde keep in cape als een ware Neerlandicusquote:
Sweet dreams beebquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef cuall het volgende:
.......tot morgen![]()
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef cuall het volgende:
.......tot morgen![]()
![]()
In de loop van volgende week, is weer via een uitzendbureau, ze willen me eerst in een junior programm proberen te stoppen bij een bedrijf en anders willen ze wat anders zoekenquote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef cuall het volgende:
.......tot morgen![]()
![]()
Ook voor jouw een DIKKE welterusten en slaap zeer goed en lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef cuall het volgende:
.......tot morgen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef cuall het volgende:
.......tot morgen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |