Dan is het de nieuwe stalen wipwopper dingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef Allan24 het volgende:
Het is een massief metalen dingdus niet hol van binnen
Jaaahhh! Het is de Nuva-ringquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:24 schreef nicomart het volgende:
is het niet zo'n anti-conceptie ding?
oh ja.. en nu heb jij opeens dit raadsel opgelost?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:29 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jaaahhh! Het is de Nuva-ring![]()
En volgens mij heeft je mams hem onder je bed gelegd zodat je beter slaapt, net zoals een beertje ofzo helpt tegen nachtmerries, heeft ze jou haar nuva ring gegeven. Wat lief!![]()
Mensen we zijn eruit!
ik ga verder..weer een raadsel opgelost![]()
Ik vulde hem aanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef nicomart het volgende:
oh ja.. en nu heb jij opeens dit raadsel opgelost?![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef Italo het volgende:
Samengevat, ken dit ding niet maar geloof wel in in het idee erachter![]()
Oogkappjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef iDex het volgende:
is het niet voor de zonnebank dat je de stralingen niet op je oog krijgt
ja jij was de strandbal bij de zee en het strand zeg maar!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik vulde hem aan
Maar dan mag jij ook de eer hebben hoor, yep.
Offtopic: ben je zo'n lelijke hork dat je geen foto's van jezelf in je fotoboek hebt staan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef sweetgirly het volgende:
sjit
ik wil eerst de foto van de persoon zien. niet gelijk een naakte poesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hé, niks over mijn poes![]()
Sterker, wie over mijn poes kwaad lult/smileyt, komt aan mij![]()
Goed hé! Weet ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef nicomart het volgende:
ja jij was de strandbal bij de zee en het strand zeg maar!
Had het ook niet zonder jou kunnen doen hoor!!![]()
Nee, maar mijn poes is leuker!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Italo het volgende:
Offtopic: ben je zo'n lelijke hork dat je geen foto's van jezelf in je fotoboek hebt staan?
Mijn 2 katten zijn toch leukerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef sweetgirly het volgende:
Nee, maar mijn poes is leuker!![]()
En liever.
Dat ze geen kleren aan hebt ok, maar een brilletje kan je wel gebruiken, want ze is toch echt harig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef iDex het volgende:
ik wil eerst de foto van de persoon zien. niet gelijk een naakte poes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |