Dan is het de nieuwe stalen wipwopper dingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef Allan24 het volgende:
Het is een massief metalen dingdus niet hol van binnen
Jaaahhh! Het is de Nuva-ringquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:24 schreef nicomart het volgende:
is het niet zo'n anti-conceptie ding?
oh ja.. en nu heb jij opeens dit raadsel opgelost?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:29 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jaaahhh! Het is de Nuva-ring![]()
En volgens mij heeft je mams hem onder je bed gelegd zodat je beter slaapt, net zoals een beertje ofzo helpt tegen nachtmerries, heeft ze jou haar nuva ring gegeven. Wat lief!![]()
Mensen we zijn eruit!
ik ga verder..weer een raadsel opgelost![]()
Ik vulde hem aanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef nicomart het volgende:
oh ja.. en nu heb jij opeens dit raadsel opgelost?![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef Italo het volgende:
Samengevat, ken dit ding niet maar geloof wel in in het idee erachter![]()
Oogkappjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef iDex het volgende:
is het niet voor de zonnebank dat je de stralingen niet op je oog krijgt
ja jij was de strandbal bij de zee en het strand zeg maar!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik vulde hem aan
Maar dan mag jij ook de eer hebben hoor, yep.
Offtopic: ben je zo'n lelijke hork dat je geen foto's van jezelf in je fotoboek hebt staan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef sweetgirly het volgende:
sjit
ik wil eerst de foto van de persoon zien. niet gelijk een naakte poesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hé, niks over mijn poes![]()
Sterker, wie over mijn poes kwaad lult/smileyt, komt aan mij![]()
Goed hé! Weet ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef nicomart het volgende:
ja jij was de strandbal bij de zee en het strand zeg maar!
Had het ook niet zonder jou kunnen doen hoor!!![]()
Nee, maar mijn poes is leuker!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Italo het volgende:
Offtopic: ben je zo'n lelijke hork dat je geen foto's van jezelf in je fotoboek hebt staan?
Mijn 2 katten zijn toch leukerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef sweetgirly het volgende:
Nee, maar mijn poes is leuker!![]()
En liever.
Dat ze geen kleren aan hebt ok, maar een brilletje kan je wel gebruiken, want ze is toch echt harig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef iDex het volgende:
ik wil eerst de foto van de persoon zien. niet gelijk een naakte poes
Goed topic dit wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef Kaatje_1406 het volgende:
ff serieus ja!
Door het centreren van aardse straling misschien een energie baan creeren ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef Allan24 het volgende:
Laatst kwam mijn ma met dit obscure ding aan; een soort van halve bol van metaal met een tekening erop gegraveerd, en naar verluidt goed tegen straling.
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een soort van blocker voor aard-/waterstralen zei ze, en sinds het ding onder het bed ligt is de slaap een heel stuk beter (geen rusteloze/vermoeide benen meer, bijvoorbeeld). Eens geprobeerd om het een nachtje weg te halen, en prompt kwam dat weer terug. Het schijnt dus te werken...
Ik heb zelf geen idee wat het is, hoe het ding überhaupt heet, en of het werkt, maar... misschien iemand hier wel?
dat is al gezegd/genoemd hierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef Kaatje_1406 het volgende:
Fff serieus he! Wie weet wat dit is, waar je het kan halen en hoe ze het noemen!
Dat is juist niet leuk. Het denken is leuk het weten meestal minder. Ik zou er gewoon in gaan geloven dan en het eventuele placebo effect voor lief nemen. Als je je vertrouwder voelt met het slapen zul je vast ook wel beter slapen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef The_stranger het volgende:
Als ik zo'n ding onder het bed van iemand aan zou treffen, zou ik er meteen een experiment van maken.
Je zegt dat je het ding al hebt weg gehaald, maar is dat met of zonder medeweten van je moeder?
Ik zou in een periode van 2 á 3 weken willekeurige avonden nemen waarbij je het ding weghaald of weer terug plaatst, zonder dat je moeder dit weet. (mogelijk een zelfgemaakte "dummy" er voor terug leggen).
Elke ochtend het resultaat bijhouden en na drie weken weer terug komen hier met je bevindingen...
Blijf ervoor zorgen dat het een blind experiment is..
Maar goed, dat zou ik doen..
Ja sorry hoor, maar TS vraagt toch wat het is? En aangezien niemand hier het weet, zal hij, als hij het nog steeds wil weten, toch zelf op onderzoek uit moeten gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:46 schreef Wolter het volgende:
[..]
Dat is juist niet leuk. Het denken is leuk het weten meestal minder. Ik zou er gewoon in gaan geloven dan en het eventuele placebo effect voor lief nemen. Als je je vertrouwder voelt met het slapen zul je vast ook wel beter slapen.
En waarom moet de mens trouwens alles weten..
En denk ook wel dat de TS iets beters heeft dan 3 weken lang bijhouden hoe hij of zijn moeder slaapt..
Vergeet haar lieve elf niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef iDex het volgende:
[..]
ff fotoboek checken_
edit:pussy shot
De Ploepquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef sweetgirly het volgende:
Ik wil mezelf nergens mee bemoeien hoor, maar dat lijkt op die wipwoppers van vroeger, die voor kinderen op een gegeven moment gevaarlijk bleek te zijn, want dan konden ze het op een oog zetten en ploepte het oog eruit.. ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef Allan24 het volgende:
Het is een massief metalen dingdus niet van rubber en niet hol van binnen
Het is algemeen bekend wat aardstralen theoretisch gezien zouden moeten doen. Of ze bestaan, en of ze dan ook doen wat ze zouden moeten doen, is niet bekend. Sterker nog, dat is erg dubieus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef CarDani het volgende:
Ja, ik heb meer gehoord van wat aardstralen kunnen doen, Dat is algemeen bekend geloof ik.
vraag me af waar je dat "bewezen" hebt zien worden....quote:Op zondag 26 februari 2006 12:10 schreef Aarde het volgende:
volgens mij zijn aardstralen wel bewezen in de vorm van magnetische velden? er staat me een verhaal bij van een huishouden dat na aanschaf van een nieuwe tv ontzettend veel storing had. het bleek dat hun nieuwe toestel gevoelig was voor 'aardstralen' en het huis op een erg 'actief' stuk grond stond. volgens mij bij kassa / radar geweest ofzo? iig was het euevel verholpen door een andere tv.
Dat is uiteraard wel bewezen, maar heeft niets met aardstralen te maken, tenzij je aardstralen gelijk stelt aan het aard magnetisch veld...quote:alle electrische apparaten genereren trouwens ook magnetische velden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |