Bioscoopfilms zijn niet gelijk te koop!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef NightH4wk het volgende:
Maar waarom gelijk dan illigaal downen? Zat goede films te koop voor relatief weinig geld.
normaal doen we dat met vrienden wel eens met een sneak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik vind dat je sommige films gewoon in de bios moet zien.
Op een groot scherm, met goed geluid ervaar je de film op z'n best. Denk aan bijvoorbeeld LOTR films ofzo.
Maar verder ben ik het met je eens dat het teringduur is daar. Tip: neem je eigen eten en drinken mee
hmmm, jah dat komt inderdaad ook niet echt galant over.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
normaal doen we dat met vrienden wel eens met een sneak.
maar op een date![]()
tsss,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef saban het volgende:
Je bent Nederlander of je bent Nederlander.
Moet jij 's opletten... ga dan maar niet naar de pathé in eindhovenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Agiath het volgende:
Je hoeft die dingen niet te kopen hoor...ik ben altijd voor 4,50 klaar in de bios en neem ik gewoon zelf eten+drinken mee (niemand controleerd dat toch)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Agiath het volgende:
Je hoeft die dingen niet te kopen hoor...ik ben altijd voor 4,50 klaar in de bios en neem ik gewoon zelf eten+drinken mee (niemand controleerd dat toch)
Nee kga dan naar plaatselijke bios in Delft (Delfia)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet jij 's opletten... ga dan maar niet naar de pathé in eindhovenDáár hebben ze soms wel nsb-neigingen
![]()
nu kan het makkenlijk in de winterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet jij 's opletten... ga dan maar niet naar de pathé in eindhovenDáár hebben ze soms wel nsb-neigingen
![]()
Gewoon flesjes in binnenzakken enzo, maar 's zomers gaat dat zo lastigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef iDex het volgende:
[..]
nu kan het makkenlijk in de winter. gewoon in je binnenzakken van je jas. paar blikjes. en wat te snacken
klinkt relaxed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee kga dan naar plaatselijke bios in Delft (Delfia)
Maar als ik naar Apollo ga in Delft wil ik daar ook wel geld aan uitgeven, want die bios is echt perfect (eten+drinken bestellen tijdens film, geen pauze's, optimaal beeld/geluid, lekker veel beenruimte, Bier en Frituur tijdens de film
)
Het is ook niet klein daar, wel prijzig natuurlijk om kipnuggets te bestellen daar tijdens een film + 3 pils...Maar ach, geld moet rollenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:28 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
klinkt relaxed.
idd, een beetje kunnen service tijdens de voorstelling is niet verkeerd.
daarvoor wil ik dan ook wel betalen. niet voor een massafabriek waar alles nep is
zomers niet naar de bios. maar naar het strandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon flesjes in binnenzakken enzo, maar 's zomers gaat dat zo lastig![]()
ja, jíj hebt strand, hier in brabant gaat dat zo lastigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef iDex het volgende:
[..]
zomers niet naar de bios. maar naar het strand
ga je fietsen. en dan picknicken met je vrienden/vriendinnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, jíj hebt strand, hier in brabant gaat dat zo lastig![]()
pathequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef PsyCha het volgende:
Dinsdag kost het maar 6 euro.
picknickenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef iDex het volgende:
[..]
ga je fietsen. en dan picknicken met je vrienden/vriendinnen
Met schoolpas altijd 4,50quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef PsyCha het volgende:
Dinsdag kost het maar 6 euro.
Voor relatief weinig geld kan je tegenwoordig al een groot scherm + goed geluid krijgen. Zeker als je veel films kijkt heb je het geld er zo uit. En je heb geen last van die krappe klote stoelen waarbij je aan het eind van de film geen benen meer over heb en je heb geen last van andere mensen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik vind dat je sommige films gewoon in de bios moet zien.
Op een groot scherm, met goed geluid ervaar je de film op z'n best. Denk aan bijvoorbeeld LOTR films ofzo.
Maar verder ben ik het met je eens dat het teringduur is daar. Tip: neem je eigen eten en drinken mee
Eeuwige vrijgezelquote:
Hoerenquote:
Ja das waar, want als je naar de bios gaat, dan hoef je geen huur meer te betalen voor je huis/kamer en krijg je een deel van de kosten van je PC vergoed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Lucille het volgende:
Als je bij je bios bezoek de kosten van eten en drinken gaat meetellen, moet je ook bij downloaden de kosten van de PC, eten en drinken en de huur van je huis of kamer meetellen.
Je bedoelt heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel filmsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Voor relatief weinig geld kan je tegenwoordig al een groot scherm + goed geluid krijgen. Zeker als je veel films kijkt heb je het geld er zo uit....
ja want ik leef in de bioscoopquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Lucille het volgende:
Als je bij je bios bezoek de kosten van eten en drinken gaat meetellen, moet je ook bij downloaden de kosten van de PC, eten en drinken en de huur van je huis of kamer meetellen.
mmm, en je luisterd ook geen muziek?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel films![]()
Tja tis maar hoe je het bekijkt. Voor 2000 euro kan je een eind komen. Daar kan je 100x voor naar de film (eten, drinken, kaartje, vervoer) en ja dat is idd veel, maar dan kan je wel altijd relaxed thuis tv kijken naar een mooi groot scherm. En een tv gaat bij veel mensen toch lang mee dus 2000 euro over 6 jaar is ook niet zo heel erg veel als je graag films kijkt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel films![]()
maar die rook die daar altijd hangt ....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar als ik naar Apollo ga in Delft wil ik daar ook wel geld aan uitgeven, want die bios is echt perfect (eten+drinken bestellen tijdens film, geen pauze's, optimaal beeld/geluid, lekker veel beenruimte, Bier en Frituur tijdens de film
)
*onthoudt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
)
Ach, dat neem je er maar op de koop toequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar die rook die daar altijd hangt ....
ja rokers.. je mag er je gang gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |