Bioscoopfilms zijn niet gelijk te koop!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef NightH4wk het volgende:
Maar waarom gelijk dan illigaal downen? Zat goede films te koop voor relatief weinig geld.
normaal doen we dat met vrienden wel eens met een sneak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik vind dat je sommige films gewoon in de bios moet zien.
Op een groot scherm, met goed geluid ervaar je de film op z'n best. Denk aan bijvoorbeeld LOTR films ofzo.
Maar verder ben ik het met je eens dat het teringduur is daar. Tip: neem je eigen eten en drinken mee
hmmm, jah dat komt inderdaad ook niet echt galant over.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
normaal doen we dat met vrienden wel eens met een sneak.
maar op een date![]()
tsss,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef saban het volgende:
Je bent Nederlander of je bent Nederlander.
Moet jij 's opletten... ga dan maar niet naar de pathé in eindhovenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Agiath het volgende:
Je hoeft die dingen niet te kopen hoor...ik ben altijd voor 4,50 klaar in de bios en neem ik gewoon zelf eten+drinken mee (niemand controleerd dat toch)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Agiath het volgende:
Je hoeft die dingen niet te kopen hoor...ik ben altijd voor 4,50 klaar in de bios en neem ik gewoon zelf eten+drinken mee (niemand controleerd dat toch)
Nee kga dan naar plaatselijke bios in Delft (Delfia)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet jij 's opletten... ga dan maar niet naar de pathé in eindhovenDáár hebben ze soms wel nsb-neigingen
![]()
nu kan het makkenlijk in de winterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet jij 's opletten... ga dan maar niet naar de pathé in eindhovenDáár hebben ze soms wel nsb-neigingen
![]()
Gewoon flesjes in binnenzakken enzo, maar 's zomers gaat dat zo lastigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef iDex het volgende:
[..]
nu kan het makkenlijk in de winter. gewoon in je binnenzakken van je jas. paar blikjes. en wat te snacken
klinkt relaxed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee kga dan naar plaatselijke bios in Delft (Delfia)
Maar als ik naar Apollo ga in Delft wil ik daar ook wel geld aan uitgeven, want die bios is echt perfect (eten+drinken bestellen tijdens film, geen pauze's, optimaal beeld/geluid, lekker veel beenruimte, Bier en Frituur tijdens de film
)
Het is ook niet klein daar, wel prijzig natuurlijk om kipnuggets te bestellen daar tijdens een film + 3 pils...Maar ach, geld moet rollenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:28 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
klinkt relaxed.
idd, een beetje kunnen service tijdens de voorstelling is niet verkeerd.
daarvoor wil ik dan ook wel betalen. niet voor een massafabriek waar alles nep is
zomers niet naar de bios. maar naar het strandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon flesjes in binnenzakken enzo, maar 's zomers gaat dat zo lastig![]()
ja, jíj hebt strand, hier in brabant gaat dat zo lastigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef iDex het volgende:
[..]
zomers niet naar de bios. maar naar het strand
ga je fietsen. en dan picknicken met je vrienden/vriendinnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, jíj hebt strand, hier in brabant gaat dat zo lastig![]()
pathequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef PsyCha het volgende:
Dinsdag kost het maar 6 euro.
picknickenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef iDex het volgende:
[..]
ga je fietsen. en dan picknicken met je vrienden/vriendinnen
Met schoolpas altijd 4,50quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef PsyCha het volgende:
Dinsdag kost het maar 6 euro.
Voor relatief weinig geld kan je tegenwoordig al een groot scherm + goed geluid krijgen. Zeker als je veel films kijkt heb je het geld er zo uit. En je heb geen last van die krappe klote stoelen waarbij je aan het eind van de film geen benen meer over heb en je heb geen last van andere mensen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Op een groot scherm, met goed geluid ervaar je de film op z'n best. Denk aan bijvoorbeeld LOTR films ofzo.
Maar verder ben ik het met je eens dat het teringduur is daar. Tip: neem je eigen eten en drinken mee
Eeuwige vrijgezelquote:
Hoerenquote:
Ja das waar, want als je naar de bios gaat, dan hoef je geen huur meer te betalen voor je huis/kamer en krijg je een deel van de kosten van je PC vergoed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Lucille het volgende:
Als je bij je bios bezoek de kosten van eten en drinken gaat meetellen, moet je ook bij downloaden de kosten van de PC, eten en drinken en de huur van je huis of kamer meetellen.
Je bedoelt heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel filmsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Voor relatief weinig geld kan je tegenwoordig al een groot scherm + goed geluid krijgen. Zeker als je veel films kijkt heb je het geld er zo uit....
ja want ik leef in de bioscoopquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Lucille het volgende:
Als je bij je bios bezoek de kosten van eten en drinken gaat meetellen, moet je ook bij downloaden de kosten van de PC, eten en drinken en de huur van je huis of kamer meetellen.
mmm, en je luisterd ook geen muziek?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel films![]()
Tja tis maar hoe je het bekijkt. Voor 2000 euro kan je een eind komen. Daar kan je 100x voor naar de film (eten, drinken, kaartje, vervoer) en ja dat is idd veel, maar dan kan je wel altijd relaxed thuis tv kijken naar een mooi groot scherm. En een tv gaat bij veel mensen toch lang mee dus 2000 euro over 6 jaar is ook niet zo heel erg veel als je graag films kijkt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel films![]()
maar die rook die daar altijd hangt ....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar als ik naar Apollo ga in Delft wil ik daar ook wel geld aan uitgeven, want die bios is echt perfect (eten+drinken bestellen tijdens film, geen pauze's, optimaal beeld/geluid, lekker veel beenruimte, Bier en Frituur tijdens de film
)
*onthoudt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
)
Ach, dat neem je er maar op de koop toequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar die rook die daar altijd hangt ....
ja rokers.. je mag er je gang gaan
Dat maakt het alleen maar beter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar die rook die daar altijd hangt ....
ja rokers.. je mag er je gang gaan
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef buzzer het volgende:
ik ga graag naar de bios, maar neem wel eigen eten en drinken mee, ik vertik het om zulke absurde bedragen te betalen voor drankjes.. 5 euro een beugelflesje Grolsch, daar koop je zowat een heel krat voor..
Precies! Ik heb ook zo'n pasje en zit gemiddeld 3 / 4 keer per maand bij de film.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:42 schreef NAF_NAF het volgende:
Koop gewoon een unlimited pas, mag je voor 17,50 p/m unlimited naar de bios.
Maar ach, zolang je het kan betalen moet je maar doen wat je wilt he.
ja hoor, wat jij wil....quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hollander
Blijf dan thuis
Als je uit gaat eten met je evt vriendin, dan heb je de Zalm zeker ook al uit blik bij je. Of de ober het even kan opwarmen
Klopt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja hoor, wat jij wil....
dit heeft iets met hollander te maken, in de bioscoop is de prijd/kwaliteitverhouding gewoon volledig zoek.
4,50?!! wat voor pauperbioscoop is dat?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Agiath het volgende:
Tja, thuis is goedkoper en relaxter (hoewel ik in de bios net zo relaxed zit als op mijn eigen stoel) maar ik heb het er wel voor over om gewoon goede kwaliteit beeld en geluid te hebben. Vooral ook omdat het zo'n groot scherm is en het geluid surround is en lekker hard staat waan ik me echt even 1,5 uur in een andere wereld. Dat lukt me niet met gewoon een dvd'tje of een film op mijn pc.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:17 schreef Salsagirl het volgende:
Ja kan me dat indenken
ik zit ook liever gewoon thuis,relaxed op de bank of bij mijn vriendje op zijn kamer/bed kijkend met hapje en drankje...heerlijk onderuit
en wat ik ook niet onbelangrijk vind..
dat als je naar toilet moet en je tig personen moet passeren,die je dan mopperend toelaten
dus inderdaad het is goedkoper en relaxter..
kijk over het geluid daar ben ik het wel mee eens..dat is wel anders..heel andersquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Tja, thuis is goedkoper en relaxter (hoewel ik in de bios net zo relaxed zit als op mijn eigen stoel) maar ik heb het er wel voor over om gewoon goede kwaliteit beeld en geluid te hebben. Vooral ook omdat het zo'n groot scherm is en het geluid surround is en lekker hard staat waan ik me echt even 1,5 uur in een andere wereld. Dat lukt me niet met gewoon een dvd'tje of een film op mijn pc.
Daar komt verandering in als het goed is, ik las ergens (of op tweakers.net of op FoK FP) dat de filmmaatschappyen het beu zijn en op deze manier willen proberen een alternatief aan te bieden voor mensen die niet naar bios willen maar toch wel de nieuwste films willen zien....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Bioscoopfilms zijn niet gelijk te koop!
ik had ook een pas en een vriend van me ook,quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef M_M het volgende:
[..]
Precies! Ik heb ook zo'n pasje en zit gemiddeld 3 / 4 keer per maand bij de film.
- Benzinekosten vallen reuze mee, ik zit in nog geen 10 minuten bij Pathe de Kuip vandaan.
- Eigen drinken (en/of evt. eerst langs de super) meenemen en altijd een 20 minuten voor de film begint van huis weggaan (parkeren, kassa, kost tijd), zodat je de reclame mist maar net op tijd ben voor de trailers.
Het is wat je er zelf van maakt![]()
Kan je tegenwoordig eigenlijk nog roken in Apollo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
)
En als je dan de DVD koopt krijg je dat kutfilmpje weer zonder dat je dat kunt skippenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:15 schreef nietzman het volgende:
De bios vond het laatst nodig om me in het half uur lange reclameblok voor de film een stukje voor te schotelen over hoe tof ze het wel niet vonden dat we de moeite hadden genomen om naar de bioscoop te gaan, en de film niet gewoon hadden gedownload.
nu weet je dus waarom mensen dat doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:20 schreef Myers het volgende:
(ik kan er nooit tegen als mensen veel te laat de bios binnen komen lopen)
Ja inderdaad, dan loop je ook nog eens de kans aan te komen bij een ontzettende kutfilm als domino of cassanovaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:03 schreef 1ofthefew het volgende:
Verhaal
dat films hier zo'n beetje als laatste ter wereld uitkomen helpt natuurlijk ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:18 schreef Mudman het volgende:
Daarom is het bioscoop bezoek in Nederland ook lager dan waar dan ook, vanwege dat stelletje dieven dat hier alles belachelijk duur houdt. In Belgi"e was de prijs/kwaliteitsverhouding wel wat beter, vandaar ook dat het stikt van de Nederlanders bij de megaplexen over de grens. Ik ben er al een tijdje niet meer geweest overigens...
ik ook, kom het liefst te laat, daar heb ik niet voor betaalt, reclame.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nu weet je dus waarom mensen dat doen
heeft het ook een beetje goed geluid en een normale grote scherm, want gouda heeft wel normale prijzen, maar in dat zaaltje kunnen net 30 mensen en de helft is waarschijnlijk van marokaanse afkomst waardoor je van het audio gedeelte van de film weinig meekrijgt. en het scherm is veelste klein.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef Mute_Me het volgende:
Hopelijk gaan we een beetje naar het amerikaanse systeem toe, dat bepaalde filmmaatschapijen verbonden zijn aan een bioscoop keten of eigens bioscopen hebben.
Nu al het geval met Pathé en Bambi 2 (wat toch een bagger film is) zal in de toekomst vaker voorkomen.
Bioscoop in zoetermeer is trouwens gratis parkeren en pauze in de film.
Als ik lees wat de prijzen van pathe zijn is dat ook ietsje duurder dan bv Utopolis.
die reclame is irritant zegquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:13 schreef iDex het volgende:
mja ik hoe eigenlijjk ook geen reclamefilmpjes van 4 minuten waar een H&M dame vrolijk haar nummertje zingtwaar dat de laatste keer op sloeg weet ik ook niet hoor
Als je uit eten gaat eet je niet iets wat direct uit de fabriek komtquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hollander
Blijf dan thuis
Als je uit gaat eten met je evt vriendin, dan heb je de Zalm zeker ook al uit blik bij je. Of de ober het even kan opwarmen
Daarom ben ik zo blij dat mijn vriend een groot scherm in z'n kamer heeft met een uber 5.1 dolby surround systeem (waar je ook heerlijk op kunt gamen)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Daar wordt in Eindhoven vaak op gecontroleerd (Pathé)quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Hier film 6,70 en voedsel neem ik zelf mee
Dat zei ik jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef JosvG het volgende:
[..]
Daar wordt in Eindhoven vaak op gecontroleerd (Pathé)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef JosvG het volgende:
[..]
Daar wordt in Eindhoven vaak op gecontroleerd (Pathé)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |