abonnement Unibet Coolblue
pi_35906439
Nu we toch aan t zwaaien zijn op deze pagina
...
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:22 schreef stevengerrard het volgende:

Daarbij worden Fernando Torres, Yakubu ook veelal genoemd in de media en rondom Anfield...
pi_35909453
Smeich ik weet dat het een van je favo's is...( al betwijfel ik me zeer of je dit seizoen wel enige wedstrijd hebt aanschouwd) maar hij gaat toch echt wel weg hoor...Is het niet na LFC dan wel naar Arsenal, Scum of Chelsea
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_35910146
Ja gaat een beetje moeilijk he
Als hij bij Pool terecht komt, dan ga ik een keer mee naar Anfield! Maar neem van mij aan, El Nino blijft nog een heeeeeeeele lange tijd in Vicente Calderon! Keep on dreamin'


Dus nogmaals
pi_35911741
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:59 schreef Smeich het volgende:
Ja gaat een beetje moeilijk he
Grote Bull en dat weet jezelf ook wel aangezien Atletico Live op meerdere zenders te ontvangen is en met jouw internationaal netwerk moet het voor DE ECHTE FAN geen probleem zijn

En dat verhaal meegaan na Anfield heb ik je vaker horen zeggen...
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_35911861
Als jij mij weet te vertellen op welke zenders ik Atleti wekelijks live zou kunnen bekijken, ben je t mannetje!

Ja, ALS Torres op anfield wekelijks komt te voetballen, dan heb ik eindelijk een goede reden om eens mee te gaan... ook voor jullie eindelijk een goede afmaker
pi_35912001
Nou smeich je hebt allerlei illegale zenders waar Atlectico op wordt uitgezonden...Maar daar ga ik dit topic niet mee vervuilen

Nou smeich eerlijk gezegd wil ik Torres niet eens hebben...Er is maar 1 echte spanjaard die tot nu toe z'n REDS shirt met trots kan dragen en dat is Xabi. De andere spanjaarden hebben of de kwaliteit niet of de wil niet om te winnen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_35912184
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:02 schreef stevengerrard het volgende:
Nou smeich je hebt allerlei illegale zenders waar Atlectico op wordt uitgezonden...Maar daar ga ik dit topic niet mee vervuilen
maar nu heb ik weer internet dus kan ik het vanaf nu weer kijken.. snappie? Komt dat internationale netwerk idd ook weer om de hoek kijken! Maar idd.. nu mogen jullie hier weer verder dromen over jullie droomspits Maar je zou Torres niet willen hebben, denk dat die best in Pool zou passen. Alleen jammer dat hij alleen in Rojiblanco wil winnen
pi_35912304
ja alleen jammer dat dat nooit zou gaan gebeuren....Nee ik hoef geen Torres...Ik heb liever een Engelse jongen als Bent of Johnson die elke wedstrijd de wil hebben + karakter om te winnen en niet bang zijn om 2 meter te veel te moeten lopen zodat ze niet de 60ste minuut gewisseld worden.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_35913548
Riise tijdelijk out maar Hyypiä is terug

10/3/2006 14:58

Liverpool is John Arne Riise tot drie weken kwijt. De Noorse linkspoot kampt met een heupblessure. Deze kwetsuur liep hij op in het duel met Charlton Athletic van vorig weekeinde en zorgde ervoor dat hij woensdag verstek moest laten gaan tegen Benfica in de achtste finale van de Champions League.
Daarentegen hoopt coach Rafael Benítez zondag wel te kunnen rekenen op Sami Hyypiä, die de laatste twee wedstrijden afwezig was met een hamstringblessure. 'Hij is nog niet honderd procent maar hij traint en gaat vooruit', aldus de Spaanse trainer.

Tenslotte had Benítez nog goed nieuws over Mohammed Sissoko, die weer traint. De Malinese middenvelder kreeg in het heenduel met Benfica een schop tegen zijn oog en heeft sindsdien niet meer gespeeld. 'Hopelijk zien we hem snel terug. Ik heb hem deze week zien rennen en de bal zien voelen, en dat was een welkome verrassing.'
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_35919358
Simão Sabrosa heeft in ieder geval een aardig visitekaartje afgegeven. Zou een goede aankoop zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35933708
in mijn ogen de beste aankoop voor de rechterkant....Ik zie het namelijk niet egt zo in SWP of Joaquin...
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_35935255
Nog meer goed nieuws

Liverpool boss Rafael Benitez says Mohamed Sissoko could be ready to make a surprise return to first-team action in two or three weeks.

The 21-year-old Malian suffered an eye injury when he was kicked in the face during Liverpool's Champions League defeat by Benfica in February.

"He was running today and I was surprised because he was touching the ball," Benitez said on Friday.

"In two or three weeks maybe he will be fit. I hope so."
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:50:54 #88
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_35968992
Come On POOL

Het moet kunnen vandaag!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 13 maart 2006 @ 03:40:48 #89
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35981304
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
Come On POOL

Het moet kunnen vandaag!
Dat vond Stevie G ook vandaag
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 13 maart 2006 @ 06:06:33 #90
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_35981580
Disaster. . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 13 maart 2006 @ 12:29:16 #91
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_35986893
damn
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_35993233
Liverpool captain Steven Gerrard today held up his hands and admitted that if it hadn't of been for his lapse in concentration in gifting a back pass to Thierry Henry, Liverpool might have 'robbed' a point from the Gunners.
Having gone behind in the first half to a wonderful striker from the Henry, a second-half header from Luis Garcia looked to have sealed a vital point for Liverpool when Gerrard played an backpass straight to the Arsenal No.14, who made no mistake with only Pepe Reina to beat.

It was a carbon copy of an incident during England's defeat against France in Euro 2004 when Gerrard's backpass to David James was intercepted by Henry before the striker was brought down for a penalty.

"It was just like France all over again," revealed Gerrard. "I was trying to take up time. I did not see him. The last player you want the ball to go to is the best player on the planet.

"It was completely my fault and I hold up my hands. It was a stupid mistake that has stopped us from robbing a point because we did not play well at all."
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 20 maart 2006 @ 17:58:25 #93
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36206118
lekkere overwinning gister, met prima spel van kromkamp. Leuk stukje dat rafa uitlegde waarom hij 343 speelde.

Stevengerrard en ik zien Joe Cole zeer graag overkomen van Chelsea. Meer voorstanders?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_36207226
Nou ik ben er ook een voorstander van dat Cole op Anfield zijn kunsten komt vertonen. Ik ben al een fan van Cole toen hij bij West ham speelde
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_36207288
Joe Cole is zeker welkom
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 maart 2006 @ 21:37:45 #96
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36213867
Laat Joe Cole maar naar Anfield komen (als speler van LFC!)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_36219771
Laatst met die oefenwedstrijd van Engeland tegen Uruguay was hij ook de beste man van het veld. Die wedstrijd was op Anfield, wat dat betreft
Are you watching Paul Scholes!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 maart 2006 @ 09:30:52 #98
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36223371
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:18 schreef FrisianReds het volgende:
Laatst met die oefenwedstrijd van Engeland tegen Uruguay was hij ook de beste man van het veld. Die wedstrijd was op Anfield, wat dat betreft
En dat was (helaas) niet de eerste keer dat hij op Anfield scoorde ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:49:17 #99
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_36228791
Joe Cole is toch Chelsea's lovebird?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_36250315
Mooi doelpunt van Rise vandaag Die Bruce zag het niet meer zitten
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')