Hey dat kunnen we ook tegen jullie doenquote:
We zaten er langer in dan jullie. Toch zeker wel een dagquote:
Nou dat is hem gelukt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
Benfica heeft goede kansen. Ze hebben snelle aanvallers om op de counter te spelen en Liverpool moet hoe dan ook gaan komen volgende week.
Tactisch genie Ronald Koeman zal wel iets moois verzinnen.
yep en die zijn er nog steeds...Hij word ook o.a genoemd als middenvelder...Al denk ik zelf dat hij niet iets is voor LFC en ws ook te duur...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef TimoBasso het volgende:
Er waren toch ook geruchten dat Aimar van Valencia richting Anfield ging?
quote:Liverpool manager Rafael Benitez says he must be allowed to strengthen his squad following the Champions League defeat by Benfica.
The Spaniard, who is reported to be the subject of interest from Inter Milan and Real Madrid, said: "We need to work harder in terms of looking for players.
"It is important to strengthen... and buy new players.
"We will start working now. The scouting department is working for improving the team."
Joaquin zal een mooie aanwinst zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:51 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
yep en die zijn er nog steeds...Hij word ook o.a genoemd als middenvelder...Al denk ik zelf dat hij niet iets is voor LFC en ws ook te duur...
Ik zet mijn zinnen op Simao / Joaquin voor de rechtshalf aangezien we Gonzalez al voor de linkerkant hebben + Kuyt als spits...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:22 schreef stevengerrard het volgende:
Daarbij worden Fernando Torres, Yakubu ook veelal genoemd in de media en rondom Anfield...
Grote Bull en dat weet jezelf ook wel aangezien Atletico Live op meerdere zenders te ontvangen is en met jouw internationaal netwerk moet het voor DE ECHTE FAN geen probleem zijnquote:
maar nu heb ik weer internet dus kan ik het vanaf nu weer kijken.. snappie? Komt dat internationale netwerk idd ook weer om de hoek kijken! Maar idd.. nu mogen jullie hier weer verder dromen over jullie droomspitsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:02 schreef stevengerrard het volgende:
Nou smeich je hebt allerlei illegale zenders waar Atlectico op wordt uitgezonden...Maar daar ga ik dit topic niet mee vervuilen
Dat vond Stevie G ook vandaagquote:Op zondag 12 maart 2006 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
Come On POOL
Het moet kunnen vandaag!
En dat was (helaas) niet de eerste keer dat hij op Anfield scoorde ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:18 schreef FrisianReds het volgende:
Laatst met die oefenwedstrijd van Engeland tegen Uruguay was hij ook de beste man van het veld. Die wedstrijd was op Anfield, wat dat betreft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |