Bij een strafschop mag je dus ook niet zelf de bal aanraken als je hem tegen de paal aanschiet ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niet weet hoor. Maar als je de bal 50 meter verder schiet, en niemand raakt hem verder aan en jij wel, dan is het dus ook fout?
Nooit bij stil gestaan.
het is wat dat betreft maar goed voor em dat ie niet in België keept anders was ie de lul geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef kamagurka het volgende:
Het leek wel alsof gomes was omgekocht.. wat een onbenullige actie zeg
idd, floot helemaal geen wedstrijd man. Ik hekel de fifa hoor, psv en lyon zijn zeer gerenomeerde clubs in europa en dan zet je toch niet zon griekse klootzak op het veld die voor elk duel fluit en 90% in het voordeel van lyon de verdedigende partij.. Doe normaal en doe gewoon als vorig jaar met colina en die zweed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef Radegast het volgende:
De scheids was trouwens een drama, floot de hele wedstrijd dood. Opzouten met die oortjes!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:43 schreef MIster911 het volgende:
[..]
idd, floot helemaal geen wedstrijd man. Ik hekel de fifa hoor, psv en lyon zijn zeer gerenomeerde clubs in europa en dan zet je toch niet zon griekse klootzak op het veld die voor elk duel fluit en 90% in het voordeel van lyon de verdedigende partij. Doe normaal en doe gewoon als vorig jaar met colina en die zweed
Ik vond de scheids ook aaaaardig kut. Nog nooit zoveel 'aanvalsfouten' in één wedstrijd gezien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel realistisch blijven
ow ja ik ben PSV fan
Nu weet je eens hoe menig PSV tegenstander zich voelt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:48 schreef rubbereend het volgende:
enorm katerig gevoel dus, we waren zeker niet de mindere en dan toch verliezen
Heb je dat gevoel ook eens meegemaakt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:48 schreef rubbereend het volgende:
enorm katerig gevoel dus, we waren zeker niet de mindere en dan toch verliezen
ja ik had echt het idee dat Farfan wel erg vaak werd terug geflotenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:52 schreef ErikT het volgende:
Goede samenvatting. De sfeer was wel goed. Kunnen we gaan klagen bij de UEFA voor een echte scheids? Het was niet echt dat hij partijdig was ofzo, hij was gewoon zooo bang de aanvallende partij voordeel te geven
Eindelijk eens een scheidsrechter die hem en zijn smerige trucjes dus wel in de smiezen had.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef rubbereend het volgende:
ja ik had echt het idee dat Farfan wel erg vaak werd terug gefloten
Hiddink moet gewoon snel zn contract aanbieding doorscheurenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:58 schreef ErikT het volgende:
Inderdaad ja, om de zoveel meter lag er weer iemand op zn bek, 7 uit 10 was het Farfan. Dus bij die 'schwalbe' tegen Ajax toen zal hij ook wel gewoon uitgegleden zijn
Enne...Lamey lijkt me nu toch wel definitief door het ijs gezakt. Zo nerveus, zoveel fouten...
ja ook zoeitsquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:02 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb net op video die 'overtreding' terug gezien waaruit de winnende vrije trap kwam.
Waarom fluit een scheidsrechter daarvoor, die nota bene bij de FIFA zit?
Dat dus weer welquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij een strafschop mag je dus ook niet zelf de bal aanraken als je hem tegen de paal aanschiet ofzo.
Waarom ga je in een muurtje staan als je toch niet van plan bent die bal tegen te houden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:02 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb net op video die 'overtreding' terug gezien waaruit de winnende vrije trap kwam.
En die daarvoor, in hun 16, wil ik ook nog wel eens zien. Wat daar nu gebeurde???quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:02 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom ga je niet slapen als toch niemand wil horen wat je zegt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom ga je in een muurtje staan als je toch niet van plan bent die bal tegen te houden?
En dan gaan bukkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:08 schreef rubbereend het volgende:
heb trouwens de kleinste muur ooit gezienIbi, Aisatti en Farfan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |