Voor de liefhebbers zijn er nog veel meer filmpjes van hemquote:
check die wereldkaart ook achter die gast. ik gok dat de helft van de kaart bezaaid is met duitse vlaggetjesquote:
Als ik dat kutkind zie molet ik automatisch aan SCH denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef Zombine het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers zijn er nog veel meer filmpjes van hem![]()
http://www.flabber.nl/search/index.php?page=1&mode=simple&action=zoeken&search=gangster
Heb je die nodig dan? Zonder ondertitels is 't ook best grappig hoorquote:
Heb je een camera?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Nawien het volgende:
Hahahah wat een waus![]()
Al kan ik me goed inleven in hem.
Ik had vanmiddag ff een blowtje gerookt en ging Ninja Gaiden spelen na lange tijd. Zat vast in chapter 6. Nou tot mijn verbazing had ik alles redelijk snel gehaald. Toen kwam ik in 7, dat ging redelijk soepel ook, totdat ik de eindbaas tegenkwam. Zo een gemuteerd monster (fiend) die de halfzus is van iemand die je af en toe komt helpen (Rachel). Dat gedrocht speelt zoooo lame. Ze kan vliegen enzo en ik werd me een partij agressief. Ik heb een uur geprobeerd om em te halen
. Toen ik het na het eten gehaald had was het eg zo van: haha HAHAHAHHA
Kankhoer nu heb ik je eindelijk he
, sterf vieze kanker slet
.
Maar nu zit ik weer vast in 9![]()
Best sterk ding, hij verliest alleen wat knopjesquote:
Heb je de "gangster" filmpjes ook gezien?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:27 schreef Refragmental het volgende:
Ben ik de enige die zin krijgt om dit kutkind een klap voor z'n bek te geven na het zien van die filmpjes?![]()
Volgens mij is de wereld beter af zonder hem.![]()
Inderdaad, ik heb precies dezelfde denk ik. iig precies de zelfde kleuren op dezelfde knoppen.quote:
oeh.. volgens mij heb ik die hier ook nog 1 liggen.. kopen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb precies dezelfde denk ik. iig precies de zelfde kleuren op dezelfde knoppen.
Al zal hij waarschijnlijk wel een azerty layout hebben.
Die dingen zijn goud waard, heb em al sinds 1995, m'n eerste pentium. Ben er verliefd op.![]()
Alleen al daarom verdient hij klappen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |