Het is mij helaas met de paplepel ingegotenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb best wel een hekel aan die gast. ... maar Let's dance vind ik wel een ok nummer
.
Ziggy Stardustquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is mij helaas met de paplepel ingegoten
Haha, zat al zo te denken waar ik dat eerder had gehoordquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar dit wist ik allemaal al! Dat is het voordeel van video.
Onze (overleden) kat is vernoemd naar zn zoonquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ziggy Stardustmet z'n rotkop en z'n lelijke gekleurde ogen
.
Oh.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar dit wist ik allemaal al! Dat is het voordeel van video.
Hoogzwanger van jouquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Onze (overleden) kat is vernoemd naar zn zoon
Mn moeder ging hoogzwanger alleen naar zn concert
Ziggy Stardust
Van mn zusquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoogzwanger van jou. Jees, dan ben je ook niet meer te redden
Gelukkig maarquote:
Uhm nee, ik heb geen digitale foto's van hem haar. Maar Zowie dus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Maar welke kat is overleden dan? Die van die foto?
Toffe katquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef MissBliss het volgende:
Lucky leeft nogmaar die heeft dan weer niet zo'n toffe Bowie-naam... Ziggy ofzo
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef Bupatih het volgende:
8) Heeft je vuisten zo gebald?
15) Wie hield zicht voor het kraaien van de haan na de derde keer nog doof?
quote:
Heeft je vuisten zo gebald?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er mis met 8)?
En 15)...tsja, copy/paste, hè?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft je vuisten zo gebald?
WTF is dat voor vraagVraag dat maar eens aan een willekeurige voorbijganger, dan leef je niet llang meer jongen
![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft je vuisten zo gebald?
WTF is dat voor vraagVraag dat maar eens aan een willekeurige voorbijganger, dan leef je niet llang meer jongen
![]()
Lucky is een suffe naam jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Toffe kat. Lucy vind ik dan wel weer een leuke kattennaam (Lucky wat minder, sorry
)
Lucy in the sky of diamonds.
Ik zat hem net te lezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Mijn date met een pijpmeisje[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |