Doen we niet he!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef Zebbie het volgende:
FIPO
Ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef mcDavid het volgende:
vind je het trouwens erg als ik dat nummer dat je net stuurde eigenlijk geen kont aanvond, Ch?
Zeb, lang niet gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef Zebbie het volgende:
FIPO
Hm-hm.quote:
Daarvan gaat men academisch zeiken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:57 schreef mcDavid het volgende:
"academisch drinkniveau"
die tijd kun je beter vullen met bierdrinken!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Iemand probeerd me over te halen een profiel op superdudes aan te maken. Hij komt met een heel goed argument over meiden enzo. Maar ik hou helemala niet van profielensites.
Dilema.
Ik zag ineens de naam Litso in het blauw voorbij flitsen en dacht hem hier weer tegen te komenquote:
Ja, dat vind ik ook. Maar zijn argument was eigenlijk ook best sterk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die tijd kun je beter vullen met bierdrinken!
Ja, ik vind jou daar wel passen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Iemand probeerd me over te halen een profiel op superdudes aan te maken. Hij komt met een heel goed argument over meiden enzo. Maar ik hou helemala niet van profielensites.
Dilema.
Ja hier dus maar ik ga richting bios en ik moet nu echt wegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik zag ineens de naam Litso in het blauw voorbij flitsen en dacht hem hier weer tegen te komen.
quote:
dan moet je je ff afvragen of je een meisje zoekt uit de sugababes doelgroepquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Maar zijn argument was eigenlijk ook best sterk.
Zeg, op wat voor manier bedoel je dat?quote:
Dat is een pul bier.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef Zebbie het volgende:
[..].
Trouwens, wat een mooieb
in de OP!
Zul je altijd zien hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja hier dus maar ik ga richting bios en ik moet nu echt weg
Het moet een bierpul voorstellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
.
Trouwens, wat een mooieb
in de OP!
dankje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zul je altijd zien he.
Maar nog gefeliciteerd
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef Zebbie het volgende:
FIPO
Niet op de manier waarmee ik gezeik achter me aan krijg in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, op wat voor manier bedoel je dat?
Litseau i.s.m. Cheauwi.quote:
Misleidend, hm?quote:
Hij is mooi hoorquote:
Oke dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet op de manier waarmee ik gezeik achter me aan krijg in ieder geval..
Nou ja, de vorige OP was ook al voor een deel gemaakt door mij. Deze ook, dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor
Ik zat nog even met het idee in gedachten van topic #100 ofzo.
vertel!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef NJ het volgende:
Wat een ontzettend niet grappige grap in de TR was dat zeg.
Lees het eind van het vorige deel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef MrBean het volgende:
Ik snap de grap niet van de TT.
Je mot je verdomme inlezen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hoef je niet zo chagerijnig te kijken.
Wel, mijn beste, ik kijk chagerijnig wanneer ik dat wil.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hoef je niet zo chagerijnig te kijken.
Wat een kutreeks is dit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel, mijn beste, ik kijk chagerijnig wanneer ik dat wil.
En nou weer lief spelen.
Welnee, in tegendeel. Lees je in!quote:
nee, wij jou welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:21 schreef Misstique het volgende:
Heb ik nog wat gemist hier?
Begrijpelijk.quote:
Ik doe het bijna dagelijks.quote:
Oi.quote:
Knuffelen?quote:
Zoek ook iemand om klef mee te doen, ik kan het aanraden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jullie gaan toch niet weer zo klef lopen doen he?
Op de bank in elkaar verstrengeld?quote:
waar denk je dat ik al 19 jaar mee bezig ben!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoek ook iemand om klef mee te doen, ik kan het aanraden..
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op de bank in elkaar verstrengeld?
Aaaawwwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar denk je dat ik al 19 jaar mee bezig ben!
een jaartje of 1 dus misschienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar denk je dat ik al 19 jaar mee bezig ben!
-edit-
nouja, iets minder... héél vroeger had ik mijn moeder natuurlijk... en later ook wel een vriendin... af en toe....
Met veel kusjes en goede muziek.quote:
Ik hoor dingen over Amsterdam zuidoost tegenwoordig.quote:
En wellicht een sing along!quote:
Je bent nog jongquote:
Of twee.quote:
* DVD in speler stopt.quote:
Sithi uhhmm ingonyamaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef Dagonet het volgende:
<h1><b>Nants ingonyama bagithi baba!</h1></b>
quote:
Se-to-kwa!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
<marquee>Ingonyama nengw' enamabala </marquee>
de japanse versie van "heb je even voor mij"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:48 schreef Dagonet het volgende:
Voor de aandachtige lezertjes, doet u maar een gooi waar we dit uit halen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de japanse versie van "heb je even voor mij"
Fransho Baua-san?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de japanse versie van "heb je even voor mij"
Pechquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik hou er niet van uitgelachen te worden!.
wat valt daar nou weer niet aan te snappenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
Iemand hier ook verstand van de Verkenner?? Snap er geen reet meer van
Zie hier een vrijwilliger VMquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat valt daar nou weer niet aan te snappen
Stel je voor, ik heb 17 foto's die pasfoto 1, pasfoto2 enz.. heten. Heel mooi, maar nu moet nummer 16 even op nummer 9 staan, dus hernoemen. Als ik nummer 15 opvraag krijg ik wel de goede, maar ik zie nog steeds nummer 16 in de verkennerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat valt daar nou weer niet aan te snappen
je hebt dus nummer 9 t/m 16 hernoemd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stel je voor, ik heb 17 foto's die pasfoto 1, pasfoto2 enz.. heten. Heel mooi, maar nu moet nummer 16 even op nummer 9 staan, dus hernoemen. Als ik nummer 15 opvraag krijg ik wel de goede, maar ik zie nog steeds nummer 16 in de verkenner
Ctrl + F5 helpt niet, herstarten helpt ook niet.. Het is niet erg omdat als je ze opvraagt wel de goede krijgt, maar het is erg verwarrend...
Bedoel je vaag als ik snap er ook geen reet van??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt dus nummer 9 t/m 16 hernoemd?
vaag...klinkt als een stom windowsfoutje...
Nummer 16 heb ik eerst alleen pasfoto genoemd, toen heb ik 15 16 genoemd, 14 heb ik 15 genoemd, tot ik bij nummer 9 was. Dus hernoemd jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt dus nummer 9 t/m 16 hernoemd?
vaag...klinkt als een stom windowsfoutje...
ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bedoel je vaag als ik snap er ook geen reet van??
Ik heb vele connecties, maar die heb ik net niet in mijn mobiel staan. Heb jij zijn nummer voor me??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja.
misschien moet je bill ff bellen
en als je nu op pasfoto 16 klikt, krijg je de oorspronkelijke pasfoto 15, maar in het verkennerscherm waar je de thumbnails ziet staat het plaatje van de oorspronkelijke pasfoto 16?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nummer 16 heb ik eerst alleen pasfoto genoemd, toen heb ik 15 16 genoemd, 14 heb ik 15 genoemd, tot ik bij nummer 9 was. Dus hernoemd ja
Ja, helemaalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als je nu op pasfoto 16 klikt, krijg je de oorspronkelijke pasfoto 15, maar in het verkennerscherm waar je de thumbnails ziet staat het plaatje van de oorspronkelijke pasfoto 16?
ok, dan begrijp ik je iig wel...quote:
Ja, er verandert niets. Herstarten helpt ook niet.. Het blijft zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, dan begrijp ik je iig wel...
al geprobeert wat er gebeurt als je een andere weergave kiest (pictogrammen ofzo) en dan weer terugzet?
linux [14.png]quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, er verandert niets. Herstarten helpt ook niet.. Het blijft zo
Jaja, dat is je er even heel gemakkelijk van af maken.. Eerst je wenkbrauwen optrekken omdat je me niet voor vol aan ziet en je nu uit de voeten maken...quote:
kutkutkut, dit komt me zo bekend voor, ehm...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stel je voor, ik heb 17 foto's die pasfoto 1, pasfoto2 enz.. heten. Heel mooi, maar nu moet nummer 16 even op nummer 9 staan, dus hernoemen. Als ik nummer 15 opvraag krijg ik wel de goede, maar ik zie nog steeds nummer 16 in de verkenner
Ctrl + F5 helpt niet, herstarten helpt ook niet.. Het is niet erg omdat als je ze opvraagt wel de goede krijgt, maar het is erg verwarrend...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaja, dat is je er even heel gemakkelijk van af maken.. Eerst je wenkbrauwen optrekken omdat je me niet voor vol aan ziet en je nu uit de voeten maken...
Laten we inderdaad maar weer Japans gaan zingen, dat begrijpt iedereen tenminstequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef Misstique het volgende:
Nerdtalk, tof.
Dat was geen japans!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laten we inderdaad maar weer Japans gaan zingen, dat begrijpt iedereen tenminste
Nee, maar ik meld het tochquote:
Huh??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:26 schreef rompompom het volgende:
Leeg je cache. Daar worden die previews van thumbnails in opgeslagen namelijk.
Senks. Weer wat geleerd. En wel zo nutteloos dat ik het waarschijnlijk zal onthoudenquote:
Internet opties ---> bij Temporay Internet Files 'Delete files'. Als je Internet Explorer gebruikt om te fok!ken moet je wel opnieuw inloggen.quote:
Het moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef Janetje het volgende:
*gaap..
Ben bang dat ik maar eens vroeg naar mijn bedstede moet..
Senks. Weer wat geleerd. En wel zo nutteloos dat ik het waarschijnlijk zal onthoudenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Senks. Weer wat geleerd. En wel zo nutteloos dat ik het waarschijnlijk zal onthouden
[..]
Internet opties ---> bij Temporay Internet Files 'Delete files'. Als je Internet Explorer gebruikt om te fok!ken moet je wel opnieuw inloggen.
Raar he?quote:
Dat is helemaal een rariteit...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs ik ga nog wel eens vroeg naar bed
Ik sta altijd op afwezig, dat is voor mensen in mijn msn-lijst hetzelfde als "zeisdrwelmaarjeweetnietofzeantwoordt"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef Stofje het volgende:
Afwezigerts op MSN. Ga dan gewoon offline, denk ik dan.![]()
Das ook een goeie..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu ook weer een nachtje doorwerken gaat worden
Ik ken het. Maar de situatie is vanzelfsprekend bij mij als volgt: Iedereen mag mij en wil altijd met mij praten. Ik mag iedereen op zich wel, maar ik wil niet altijd met iedereen praten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik sta altijd op afwezig, dat is voor mensen in mijn msn-lijst hetzelfde als "zeisdrwelmaarjeweetnietofzeantwoordt"
Ik sta gewoon online hoor, maar door mijn schermafbeelding weten ze dat ik bezig benquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik sta altijd op afwezig, dat is voor mensen in mijn msn-lijst hetzelfde als "zeisdrwelmaarjeweetnietofzeantwoordt"
Ach, als ik niet met iemand wil praten block ik diegene gewoon. Simpel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar de situatie is vanzelfsprekend bij mij als volgt: Iedereen mag mij en wil altijd met mij praten. Ik mag iedereen op zich wel, maar ik wil niet altijd met iedereen praten.
Ik snap dat je mijn geweldige uitspraken vereeuwigd wilt zien hoor..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zit gewoon de verkeerde te quoten
Jouw ideeën zijn niet alleen nieuw, maar ook vernieuwend, verfrissend en bruikbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, als ik niet met iemand wil praten block ik diegene gewoon. Simpel.
Ze zijn oud, achterhaald, vervelend doch bruikbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jouw ideeën zijn niet alleen nieuw, maar ook vernieuwend, verfrissend en bruikbaar.
Het was gewoon de openingstekst van de Lion Kingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Senks. Weer wat geleerd. En wel zo nutteloos dat ik het waarschijnlijk zal onthouden
Ik ben gewoon dol op jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik snap dat je mijn geweldige uitspraken vereeuwigd wilt zien hoor..
Dago, fris en fruitige forum-admin. Avond.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was gewoon de openingstekst van de Lion King
Hallo. Een nieuwe werkdag breekt aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dago, fris en fruitige forum-admin. Avond.
quote:
Hakuna Matataaaaaaa...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was gewoon de openingstekst van de Lion King
Da's niet de openingstekst!quote:
Neen, maar wel mijn eerste idee bij de woorden 'lion king'.quote:
Je bent er al weer!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hallo. Een nieuwe werkdag breekt aan.
Echt niet. Dat is een ikbener,maarhetkaneventjesdurenvoordatikantwoord,maarmeestalkomthetmeteendusprobeehetmaargewoon status bij jou.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ook dat..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echt niet. Dat is een ikbener,maarhetkaneventjesdurenvoordatikantwoord,maarmeestalkomthetmeteendusprobeehetmaargewoon status bij jou.
Wow. Dat past precíes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echt niet. Dat is een ikbener,maarhetkaneventjesdurenvoordatikantwoord,maarmeestalkomthetmeteendusprobeehetmaargewoon status bij jou.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ook dat..![]()
Als ik op bezet sta.. dán moet je uitkijken..
Dat is toegestaan na 11 uur 's avonds.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
er mist een letter
![]()
sorry, word melig![]()
waar denk je dat die "bezet" functie voor isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
Maar je bent niet op dat andere mediumquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ik kwam heel snel online.
Jij niet hoor..quote:
Bah Dago, dat hoeven we nou ook weer niet te weten..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ik kwam heel snel online.
+rquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
er mist een letter
![]()
sorry, word melig![]()
Maar wat.. als we weigeren?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Stofje het volgende:
Ik ga slapen. Wens mij welterusten. Wens mij een goede nachtrust. Ik eis het.
Neuh, gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar je bent niet op dat andere medium![]()
Nou.. dan wens ik jou ook een goeie nachtrust.. slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Stofje het volgende:
Dan wens ik jou een goede nacht en vind ik je tóch lief.
Slaap lekker J.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou.. dan wens ik jou ook een goeie nachtrust.. slaap lekker
Wrom nie?quote:
Nog niet, maar dat zal ook niet verschrikkelijk lang meer durenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Slaap lekker J.
Of ben jij niet degene die gaat??
staat niet op deze pc en moet af en toe ook werkenquote:
stomme pcquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
staat niet op deze pc en moet af en toe ook werken
ben nog niet moequote:
Dan heb ik je tenminste al een goede nacht toegewenst!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat zal ook niet verschrikkelijk lang meer duren![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef cerror het volgende:
Een kort muziekje voor Janet, omdat ze zo lang naar Ierland moet.
Download hier ende...
quote:
Wat schattig c.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef cerror het volgende:
Download hier ende...
Zometeen, momentje.quote:
Gedownload, zal later luisteren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef cerror het volgende:
Download hier ende...
Dat wordt dronken het vliegtuig inquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Janetje het volgende:
Vrijdagavond een oprotfeestje..
Ze zijn zo blij dat ik weg ga![]()
Je krijgt tenminste een feestje, wees blijquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Janetje het volgende:
Waiting heerscht inderdaad apenoten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gedownload, zal later luisteren.
Waiting heerscht grootte teijdt!
Neuh.. geen drank..quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat wordt dronken het vliegtuig in
In beide gevallen true..quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Je krijgt tenminste een feestje, wees blij
[..]
Waiting heerscht inderdaad apenoten!
Zul je zien dat nu wél iedereen komt...quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Janetje het volgende:
Een ongeplande meetingquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zul je zien dat nu wél iedereen komt...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zul je zien dat nu wél iedereen komt...
Anders doe ik het ook nog wel een keer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Moet ik nu een schop geven??
*vlug wegspringt...quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Anders doe ik het ook nog wel een keer.
Alsof ik op jou zou mikken.quote:
Oh. Fijn is dat.quote:
Goed punt!quote:
"Pierre, ga jij maar vast bier halen."quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:58 schreef rompompom het volgende:
Alleen als ze tegen Feyenoord spelen
"Of nee, je mag nog wel drie minuutjes spelen tegen je oude liefde!"quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
"Pierre, ga jij maar vast bier halen."
HTH is Pierre??quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
"Pierre, ga jij maar vast bier halen."
Tssk, vrouw.quote:
Daar heb je het hele punt meteen te pakkenquote:
Laatste keer dat ik checkte had ik er geloof ik 5... dus er mogen er wel wat bijquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:03 schreef rompompom het volgende:
NJ reageert niet, hij is zeker notes aan het zetten nu?
Ja jij, mod, check mijn aantal notes eens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:04 schreef Litso het volgende:
Nog iemand wakker?
Ik was nog aanspreekbaar, maar dat is door dat jongvolk een beetje verpestquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:04 schreef Litso het volgende:
Nog iemand wakker?
Ik was even tanden poetsen enzo. En JDude heeft nog steeds vijf notes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar heb je het hele punt meteen te pakken
NJ reageert niet, hij is zeker notes aan het zetten nu?
Doe de mijne dan ook evenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja jij, mod, check mijn aantal notes eens.
Nee jij was lekker vriendelijk vandaag...quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik was nog aanspreekbaar, maar dat is door dat jongvolk een beetje verpest
Goed he!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee jij was lekker vriendelijk vandaag...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was nog aanspreekbaar, maar dat is door dat jongvolk een beetje verpest
Volgens het grote boek van Sinterklaas ben jij nog altijd heel erg braaf geweest.quote:
En ik nog steeds eentje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was even tanden poetsen enzo. En JDude heeft nog steeds vijf notes.
Hier welquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens het grote boek van Sinterklaas ben jij nog altijd heel erg braaf geweest.
Genoeg info.quote:
Trusten, Z(ui/on)derling!*quote:
quote:
WVMeLZquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Litso het volgende:
Truste JDude.
* Expliciet vermeldt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:13 schreef rompompom het volgende:
Trusten, Z(ui/on)derling!*
* Doorhalen wat niet van toepassing is. Indien beide van toepassing zijn, gelieve dit expliciet te vermelden.
Gemist!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
Wel mooi trouwens dat al die gasten uit SES nog in dit topic kwamen posten
Eerste pagina. Er liep een topic in SES met de titel "Academisch denken" dus kwamen ze hier even checken wat er met dit topic wasquote:
Sorry, skeet, even geen zin om terug te lezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerste pagina. Er liep een topic in SES met de titel "Academisch denken" dus kwamen ze hier even checken wat er met dit topic was
PNWED!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerste pagina. Er liep een topic in SES met de titel "Academisch denken" dus kwamen ze hier even checken wat er met dit topic was
Daarom gaf ik de samenvatting ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry, skeet, even geen zin om terug te lezen![]()
Doe ik ook hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
doe es lief!
Grrrrrr.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan is het goed... Pas op, ben een tijger als je aan rpp komt![]()
Die is al zoooo oudquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:38 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.kicken.com/funnyfiles2/handicap.mpg.
Kon hem nog niet, hij is wel echt vet.quote:
Door dat filmpje denk ik nu datquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kon hem nog niet, hij is wel echt vet..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kende hem nog niet, hij is wel echt vet..
Ik ben Rotterdammer, ik mag dat! Ik mag gerolen zeggen, zeggen dat ik iets ken en ik mag op bed gaan leggen!quote:
Een uurtje maar? Ik ga even een stuk of 8 uurtjes gestrekt, dus tot morgen allemaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gaat even een uurtje gestrekt..
Slaap lekker!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Een uurtje maar? Ik ga even een stuk of 8 uurtjes gestrekt, dus tot morgen allemaal
Dat is off-topic! Dat is Academisch Ziekenhuis denken!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik moet ook maar gaan slapen... Moet om half 9 bij de dokter zijn..
OMGWTFBBQ!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:05 schreef Talietje het volgende:
jullie zijn niet al te spraakzaam he
Nu pas? Nog niet gelukt? Of...?quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:16 schreef Janetje het volgende:
slaap
Niksquote:
hmmmm jaja ik geloof dr heulegaar niks vanquote:
Och nou, misschien heeft het te maken met de plotselinge verschijning van een geest uit het verledenquote:Op woensdag 22 februari 2006 03:23 schreef Talietje het volgende:
[..]
hmmmm jaja ik geloof dr heulegaar niks van
Het is al feest! Ik ben weer op werk, en als ik klaar ben mag ik nog naar een fijne vergadering tot 9 uur terwijl Ajax CL moet voetballen. oh oh oh wat ben ik blij!quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:57 schreef Stofje het volgende:
Goedemorgen BeF! Hebben jullie zin in een feestje? Laat je hoooooreeeeeen!!!!!
*boing*boing*boing*
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:28 schreef Stofje het volgende:
Bekijk 't van de zonnige kant. Jij kan tenminste... Jij hebt in ieder geval...
Nee, ik kan geen zonnige kant bedenken
Ik moet heel stiekem straks de straat opquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
En van de straat, laten we dat niet vergeten!
heel belangrijk. Anders gaan we drugs gebruiken enzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
En van de straat, laten we dat niet vergeten!
Maar je hebt toch wel internet op je mobiel??!quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moet heel stiekem straks de straat op. En dan naar de trein
En dan naar de metro
En dan weer de straat op
.
.
Nee. Ik moet me bezighouden met een pen en een schrift, boek en een discmanquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel internet op je mobiel??!
en de kwaliteitskranten metro en spits.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. Ik moet me bezighouden met een pen en een schrift, boek en een discman.
Discmanquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. Ik moet me bezighouden met een pen en een schrift, boek en een discman.
Héé J.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:47 schreef Janetje het volgende:
Godsgloeiende tyfus ende tering..
Ben ik weer voor 9 uur wakker..
mogguhquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:47 schreef Janetje het volgende:
Stoffiequote:
Dat het uit de prehistorie komt. Koop een mp3speler, pauper.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. Waar een MP3-cd in moet, met 702 MB.
Wat is daar mis mee?!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:47 schreef Janetje het volgende:
Nee hoor. Maar niet rennen voor je trein hè, want dan slaat-ie over...quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. Waar een MP3-cd in moet, met 702 MB.
Wat is daar mis mee?!
Niet. Hij is kei-vastquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:50 schreef rompompom het volgende:
[..]Wel normaal kunnen slapen?
[..]
Nee hoor. Maar niet rennen voor je trein hè, want dan slaat-ie over...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:51 schreef Stofje het volgende:
Hij doet het nog. Het geluid is prima. Er kan voldoende op. Veel geld heb ik niet.
Ik ben tevreden met wat ik heb. Een kwaliteitsapparaatje als dit, die me al lange tijd veel plezier verschaft, zet ik niet zomaar aan de kant. Dat zou harteloos zijn.![]()
Nee, wederom kut.quote:
Nee bedankt, heb mn dosis dromen voor vanacht wel weer gehad..quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog een keer slapen?![]()
Een mod met gevoelquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:51 schreef Stofje het volgende:
Hij doet het nog. Het geluid is prima. Er kan voldoende op. Veel geld heb ik niet.
Ik ben tevreden met wat ik heb. Een kwaliteitsapparaatje als dit, die me al lange tijd veel plezier verschaft, zet ik niet zomaar aan de kant. Dat zou harteloos zijn.![]()
quote:
euh... klinkt alsof je nachtmerries heb gehadquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee bedankt, heb mn dosis dromen voor vanacht wel weer gehad..
Das zo'n beest toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wel eens van een lemming gehoord?
Bquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
euh... klinkt alsof je nachtmerries heb gehad![]()
Sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:02 schreef Snakey het volgende:
Wie heeft mijn postcount stiekem over de 16000 gezet vannacht?![]()
De kaboutertjes! of rompompomquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:02 schreef Snakey het volgende:
Wie heeft mijn postcount stiekem over de 16000 gezet vannacht?![]()
splet..quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lederen zolen, eikenhouten deur, rijpe kersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |