Doen we niet he!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef Zebbie het volgende:
FIPO
Ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef mcDavid het volgende:
vind je het trouwens erg als ik dat nummer dat je net stuurde eigenlijk geen kont aanvond, Ch?
Zeb, lang niet gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef Zebbie het volgende:
FIPO
Hm-hm.quote:
Daarvan gaat men academisch zeiken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:57 schreef mcDavid het volgende:
"academisch drinkniveau"
die tijd kun je beter vullen met bierdrinken!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Iemand probeerd me over te halen een profiel op superdudes aan te maken. Hij komt met een heel goed argument over meiden enzo. Maar ik hou helemala niet van profielensites.
Dilema.
Ik zag ineens de naam Litso in het blauw voorbij flitsen en dacht hem hier weer tegen te komenquote:
Ja, dat vind ik ook. Maar zijn argument was eigenlijk ook best sterk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die tijd kun je beter vullen met bierdrinken!
Ja, ik vind jou daar wel passen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Iemand probeerd me over te halen een profiel op superdudes aan te maken. Hij komt met een heel goed argument over meiden enzo. Maar ik hou helemala niet van profielensites.
Dilema.
Ja hier dus maar ik ga richting bios en ik moet nu echt wegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik zag ineens de naam Litso in het blauw voorbij flitsen en dacht hem hier weer tegen te komen.
quote:
dan moet je je ff afvragen of je een meisje zoekt uit de sugababes doelgroepquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Maar zijn argument was eigenlijk ook best sterk.
Zeg, op wat voor manier bedoel je dat?quote:
Dat is een pul bier.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef Zebbie het volgende:
[..].
Trouwens, wat een mooieb
in de OP!
Zul je altijd zien hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja hier dus maar ik ga richting bios en ik moet nu echt weg
Het moet een bierpul voorstellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
.
Trouwens, wat een mooieb
in de OP!
dankje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zul je altijd zien he.
Maar nog gefeliciteerd
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef Zebbie het volgende:
FIPO
Niet op de manier waarmee ik gezeik achter me aan krijg in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, op wat voor manier bedoel je dat?
Litseau i.s.m. Cheauwi.quote:
Misleidend, hm?quote:
Hij is mooi hoorquote:
Oke dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet op de manier waarmee ik gezeik achter me aan krijg in ieder geval..
Nou ja, de vorige OP was ook al voor een deel gemaakt door mij. Deze ook, dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor
Ik zat nog even met het idee in gedachten van topic #100 ofzo.
vertel!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef NJ het volgende:
Wat een ontzettend niet grappige grap in de TR was dat zeg.
Lees het eind van het vorige deel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef MrBean het volgende:
Ik snap de grap niet van de TT.
Je mot je verdomme inlezen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hoef je niet zo chagerijnig te kijken.
Wel, mijn beste, ik kijk chagerijnig wanneer ik dat wil.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hoef je niet zo chagerijnig te kijken.
Wat een kutreeks is dit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel, mijn beste, ik kijk chagerijnig wanneer ik dat wil.
En nou weer lief spelen.
Welnee, in tegendeel. Lees je in!quote:
nee, wij jou welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:21 schreef Misstique het volgende:
Heb ik nog wat gemist hier?
Begrijpelijk.quote:
Ik doe het bijna dagelijks.quote:
Oi.quote:
Knuffelen?quote:
Zoek ook iemand om klef mee te doen, ik kan het aanraden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jullie gaan toch niet weer zo klef lopen doen he?
Op de bank in elkaar verstrengeld?quote:
waar denk je dat ik al 19 jaar mee bezig ben!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoek ook iemand om klef mee te doen, ik kan het aanraden..
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op de bank in elkaar verstrengeld?
Aaaawwwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar denk je dat ik al 19 jaar mee bezig ben!
een jaartje of 1 dus misschienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar denk je dat ik al 19 jaar mee bezig ben!
-edit-
nouja, iets minder... héél vroeger had ik mijn moeder natuurlijk... en later ook wel een vriendin... af en toe....
Met veel kusjes en goede muziek.quote:
Ik hoor dingen over Amsterdam zuidoost tegenwoordig.quote:
En wellicht een sing along!quote:
Je bent nog jongquote:
Of twee.quote:
* DVD in speler stopt.quote:
Sithi uhhmm ingonyamaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef Dagonet het volgende:
<h1><b>Nants ingonyama bagithi baba!</h1></b>
quote:
Se-to-kwa!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
<marquee>Ingonyama nengw' enamabala </marquee>
de japanse versie van "heb je even voor mij"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:48 schreef Dagonet het volgende:
Voor de aandachtige lezertjes, doet u maar een gooi waar we dit uit halen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de japanse versie van "heb je even voor mij"
Fransho Baua-san?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de japanse versie van "heb je even voor mij"
Pechquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik hou er niet van uitgelachen te worden!.
wat valt daar nou weer niet aan te snappenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
Iemand hier ook verstand van de Verkenner?? Snap er geen reet meer van
Zie hier een vrijwilliger VMquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat valt daar nou weer niet aan te snappen
Stel je voor, ik heb 17 foto's die pasfoto 1, pasfoto2 enz.. heten. Heel mooi, maar nu moet nummer 16 even op nummer 9 staan, dus hernoemen. Als ik nummer 15 opvraag krijg ik wel de goede, maar ik zie nog steeds nummer 16 in de verkennerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat valt daar nou weer niet aan te snappen
je hebt dus nummer 9 t/m 16 hernoemd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stel je voor, ik heb 17 foto's die pasfoto 1, pasfoto2 enz.. heten. Heel mooi, maar nu moet nummer 16 even op nummer 9 staan, dus hernoemen. Als ik nummer 15 opvraag krijg ik wel de goede, maar ik zie nog steeds nummer 16 in de verkenner
Ctrl + F5 helpt niet, herstarten helpt ook niet.. Het is niet erg omdat als je ze opvraagt wel de goede krijgt, maar het is erg verwarrend...
Bedoel je vaag als ik snap er ook geen reet van??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt dus nummer 9 t/m 16 hernoemd?
vaag...klinkt als een stom windowsfoutje...
Nummer 16 heb ik eerst alleen pasfoto genoemd, toen heb ik 15 16 genoemd, 14 heb ik 15 genoemd, tot ik bij nummer 9 was. Dus hernoemd jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt dus nummer 9 t/m 16 hernoemd?
vaag...klinkt als een stom windowsfoutje...
ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bedoel je vaag als ik snap er ook geen reet van??
Ik heb vele connecties, maar die heb ik net niet in mijn mobiel staan. Heb jij zijn nummer voor me??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja.
misschien moet je bill ff bellen
en als je nu op pasfoto 16 klikt, krijg je de oorspronkelijke pasfoto 15, maar in het verkennerscherm waar je de thumbnails ziet staat het plaatje van de oorspronkelijke pasfoto 16?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nummer 16 heb ik eerst alleen pasfoto genoemd, toen heb ik 15 16 genoemd, 14 heb ik 15 genoemd, tot ik bij nummer 9 was. Dus hernoemd ja
Ja, helemaalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als je nu op pasfoto 16 klikt, krijg je de oorspronkelijke pasfoto 15, maar in het verkennerscherm waar je de thumbnails ziet staat het plaatje van de oorspronkelijke pasfoto 16?
ok, dan begrijp ik je iig wel...quote:
Ja, er verandert niets. Herstarten helpt ook niet.. Het blijft zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, dan begrijp ik je iig wel...
al geprobeert wat er gebeurt als je een andere weergave kiest (pictogrammen ofzo) en dan weer terugzet?
linux [14.png]quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, er verandert niets. Herstarten helpt ook niet.. Het blijft zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |