quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:54 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen!.
Erg druk de laatste paar dagen..
Maar op m'n verjaardag even een uitzondering gemaakt..
Een soort maikuuul maar dan zonder brommer, gouden kettingen en dito bijbehorende vriendenquote:
En vriendin.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een soort maikuuul maar dan zonder brommer, gouden kettingen en dito bijbehorende vrienden
Ja, maar jij moet helemaal naarquote:Op maandag 27 februari 2006 07:17 schreef Q. het volgende:
Zullen we doen "wie heeft er geen zin om te gaan werken"?
Ik win.
Dat is allemaal sinds jij de titel flink onderhanden hebt genomen...quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 07:54 schreef Twoflower het volgende:
Dat is allemaal sinds jij de titel flink onderhanden hebt genomen...![]()
Ok, dan kan ik er wel om lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Het was slechts een garpje...
Daar heeft een internetverbinding toch geen last van?quote:
kweet niet... weet alleen wel dat ik in zwolle werk en ik er 3 uur over gedaan heb om er te komen ipv 20 min.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Daar heeft een internetverbinding toch geen last van?Of bedoel je soms dat 'ie op dat moment in de auto zat?
Ja, mn zusje zei gisteren ook al dat het rond Epe een drama was.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kweet niet... weet alleen wel dat ik in zwolle werk en ik er 3 uur over gedaan heb om er te komen ipv 20 min.
Epe viel nog wel mee... zwolle was een ramp.... de fille begon al bij de brandweer op de marslanden!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, mn zusje zei gisteren ook al dat het rond Epe een drama was..
Stond stukje in de Stentor van een verslaggever die 5 uur had gedaan over Apeldoorn - Zwolle. Ik deed ook 2 uur over Utrecht - Amsterdam, was ook niet leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Epe viel nog wel mee... zwolle was een ramp.... de fille begon al bij de brandweer op de marslanden!
Ha, het nieuwe ONZ homo topic in de reekschloze periode...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Q. het volgende:
Homo's.
Vergeet het bijvoegelijke naamwoord 'vrije' niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:01 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen, op deze reeksloze, doch sneeuwrijke morgen.
Groot gelijk, al begint de drukte wat af te nemen op 't moment geloof ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:23 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen, Dave
Het heeft gesneeuwd en daardoor wacht ik even met naar m'n werk gaan.![]()
geile neuksexquote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef Dave het volgende:
Da's niet zo mooi Barb. Hoe komt dat?
Ik denk omdat ik gisteren pas om 17.15 uur voor het eerst wakker werd,quote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef Dave het volgende:
Da's niet zo mooi Barb. Hoe komt dat?
Was dat maar zo.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
geile neuksex
Thnx.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:08 schreef Snakey het volgende:
Deze mag ook centraal. Zie hier. Nieuw topictype
Goedemorgen Dave!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee man. Centraal betekent niet meteen reeks. Toch. Of zo.
Goedemorgen..
Deze hoeft ook niet centraal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee man. Centraal betekent niet meteen reeks. Toch. Of zo.
Goedemorgen..
Dave!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen NJ..
Nee, nog niet gestemd, TF. De stembureaus waren vanochtend nog niet open toen ik vertrok..
Ik doe het vanavond.
Ben ik blij dat ik zo dicht bij mijn werk woon. Ik was vanmorgen nr 5 in het stembureau. Ik geloof dat er 4 medewerkers zaten...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen NJ..
Nee, nog niet gestemd, TF. De stembureaus waren vanochtend nog niet open toen ik vertrok..
Ik doe het vanavond.
Goedemorgen Barb,quote:
mogge tally ... waar is dave?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:07 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Mail me maar hoe het ging gisterquote:
Nou dat heb ik gedaan..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mail me maar hoe het ging gister![]()
dan heb ik hier wat om over na te denken, bijv over het kantoor van de baas![]()
![]()
is niet iets om over te lachen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou dat heb ik gedaan..
Hoop dat je je lach kan inhouden..![]()
Nu wel.. Gisteravond niet!quote:
Normaliter alleen Enschede...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu wel.. Gisteravond niet!
En kijk jij niet in de Onzin voor je leven lijst..?
Is het alleen t Enschede topic en nu het goedemorgen topic???
KIJK EENS BOVENIN DE LIJST!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Normaliter alleen Enschede...
* Frutsel voelde echter een aantrekkingskracht ineens...![]()
7?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef Tally het volgende:
7 keer Frustel!
Ik is boodschappen doen en sporten..
Tot zo!
Ja hallo, met mij.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef Tally het volgende:
Waar zijn de rest van de Goedemorgen Deef frutsels??
Mja, vandaar dat ik voor een stukkie van minder dan 4 km toch maar de auto heb gepakt...quote:Op maandag 13 maart 2006 07:08 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen!.
-7. Wat een begin van de week..
Wat zijn we toch een stel mietjes he?quote:Op maandag 13 maart 2006 08:28 schreef Dave het volgende:
Dat vind ik dus echt niet kunnen hoor, TF.
Ik zou het voor 2 km nog gedaan hebben..
Ik weet ze veel lekkerderder hoorquote:
Jerruhquote:
Die is bezig in de sportschool johquote:
Hij laat alleen live-publiek toe, geen camera's.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef Dave het volgende:
En waarom is daar geen livestream van dan?.
ik let supergoed op! ik kreeg zelfs complimentjes over mijn hygiene, maar dat hield niettegen dat ik een enorme aanval heb gehad van eczeem deze winter... of hoe je dat ugly woord ook moet beschrijven. en omdat de dokter eerst dacht aan schruft had ie in me gesneden.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Jerruh![]()
![]()
ZiekenhuisLet je wel goed op jezelf?
i know i knowquote:Op maandag 13 maart 2006 13:34 schreef Dave het volgende:
Oh, en ik had je ook wel even lekker willen verwennen hoor..
Nu verwachten wij natuurlijk wel dat er zo snel mogelijk hier een foto wordt gepost, dat snap je wel he?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:02 schreef Tally het volgende:
Over moppies gesproken.. Bij ons begint er volgende week een nieuwe
En ik denk dat hij niet aangenomen is op zijn kunne.. Maar om zn late
Hij is er lekkerrrrrrr.. Zo lekker dat mn bazin bij mijn kantoortje binnenkwam om te vragen of ik hem ook zo lekker vond.. Alleen zij had er rooie wangetje van
Nee, eerst de bezemkast in zodat z'n kleren uit kunnen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef Tally het volgende:
En of ik dat snap..
Die zal ik maken wanneer hij er is..
Niet meteen natuurlijk
nee daar zitten gaasjesquote:Op maandag 13 maart 2006 14:00 schreef Dave het volgende:
Daar toch niet?
Ik moet hem natuurlijk eerst wel goed leren kennen voor ik foto's maakquote:Op maandag 13 maart 2006 14:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, eerst de bezemkast in zodat z'n kleren uit kunnen.
En toch vind ik je een lekker ding hoorquote:
ga je vreemd?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:26 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch vind ik je een lekker ding hoor
Wie ik?quote:
Nou graag..quote:
Gewoon roepen.. Dan laat ie zich in elk geval ff zienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:31 schreef Dave het volgende:
Ik heb m'n favoriete mod hier al een tijd niet meer gezien.
En die wil je zeker niet delen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef Dave het volgende:
Die heb ik al als wallpaper ingesteld thuis.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:14 schreef Tally het volgende:
Wij zijn heel zuinig op onze topics...Dave...
Hij had je vast niet herkend.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:23 schreef Dave het volgende:
Nou, die *%@ die vanochtend van de snelwegoprit rechtstreeks naar de linkerbaan kwam zetten met 70, waar ik op dat moment reed met 120 km om een vrachtwagen in te halen, anders niet.
Maar wij welquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:23 schreef Dave het volgende:
Nou, die *%@ die vanochtend van de snelwegoprit rechtstreeks naar de linkerbaan kwam zetten met 70, waar ik op dat moment reed met 120 km om een vrachtwagen in te halen, anders niet.
Maar goed, ik heb het overleefd..
Goedemorgen!.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar isquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge Dave!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar is. ie
. weer!
.
Waarmeeeeeeee????????quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:17 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen, Dave.
Gefeliciteerd, BCC.
Geboortedatum: 1984-03-15quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:17 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen, Dave.
Gefeliciteerd, BCC.
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Barra is 22 geworden vandaag
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
SOWWY!!!
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! En nog vele mooie en lekkere jaren hunk!
2 pers. bedquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:35 schreef Dave het volgende:
Feli! Leuke kadootjes gehad?
doe ik het voorquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Iets beters kon ik zo snel niet vinden met Google..
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:42 schreef Dave het volgende:
Wanneer gaan we 'm uit proberen?
Ja, daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef Dave het volgende:
Nou, lekker hoor. Post dan maar es een foto van jou in strakke boxer op je nieuwe bed (niet onder de dekens.....).
Niet door jou blijkbaar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 07:31 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen!.
Verder nog lekker verwend op je verjaardag, Barra?.
Ja vanmorgen vroeg..quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
zijn die 'oude' eigenlijk nog overgekomen???
Ik wil wel even helpen hoor..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:21 schreef NJ het volgende:
Niet echt Dave. Ik heb geen vriendin en werken met de zelfontspanner is kut (whehehe).
Frutseltjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:28 schreef Frutsel het volgende:
mogguhhhh
Dave heeft nog wel een statiefquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:52 schreef NJ het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vriendelijk, ineens..
Als dat een grap is mogen ze die elk jaar weer maken hoor Deefquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:01 schreef Dave het volgende:
1 april? Ik voel de grap al aankomen Tal..
Sam is trouwens een leuke naam.
Die heb ik.. Maar wil mn toetsenbord ook meenemen anders kan ik niet gewoon doorwerken..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:16 schreef DennisMoore het volgende:
Draaistoel.
Donker haar.. Donkere ogen.. Beetje getint..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:23 schreef Dave het volgende:
Okay, hoe ziet ie er uit? Details graag.
Ja dit denk ik eerder.. Betere leeftijd..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
Midden 20 is beter, Dave.
Dat wordt me iets te fors.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
Midden 20 is beter, Dave.
Nie zeuren gewoon slikken Deef!quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:04 schreef Tally het volgende:
Maar ik hou alleen van jou hoor Frutseltje
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:04 schreef Dave het volgende:
Is er al nieuws over Sam?
zelfs op/onder de laptop...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:08 schreef Tally het volgende:
Joh je weet niet half wat ik er allemaal mee kan
*giechel*quote:Op maandag 20 maart 2006 13:28 schreef Marble het volgende:
je zak
Ik heb je gedelete, verwijderd, ik heb je gewist.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:28 schreef Marble het volgende:
[afbeelding] Met een blik en een kus en het topje van m'n zus is je hart binnenkort alleen voor mij [afbeelding]
Wat een prachtige lyriek toch.
Steek die maar in je zak, Dave!
Klinkt alsof iemand z'n zaad kwijt moet.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:36 schreef Tally het volgende:
Sam is me nog niet zathij vroeg of ik mee ging lunchen
Niet bij de eerst lunchdatequote:Op maandag 20 maart 2006 14:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Klinkt alsof iemand z'n zaad kwijt moet.
Nee maar komt ie snel genoeg achterquote:
Wat ben je toch jong van geest, Dave. Ik had niet verwacht dat je zou weten waarover het ging. Jong!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb je gedelete, verwijderd, ik heb je gewist.. Of zo.
Pssssst. Google!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat ben je toch jong van geest, Dave. Ik had niet verwacht dat je zou weten waarover het ging. Jong!
Catchy kleuterdeuntjes zijn wel mijn ding. Catchy! Kus!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat ben je toch jong van geest, Dave. Ik had niet verwacht dat je zou weten waarover het ging. Jong!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |