quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:54 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen!.
Erg druk de laatste paar dagen..
Maar op m'n verjaardag even een uitzondering gemaakt..
Een soort maikuuul maar dan zonder brommer, gouden kettingen en dito bijbehorende vriendenquote:
En vriendin.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een soort maikuuul maar dan zonder brommer, gouden kettingen en dito bijbehorende vrienden
Ja, maar jij moet helemaal naarquote:Op maandag 27 februari 2006 07:17 schreef Q. het volgende:
Zullen we doen "wie heeft er geen zin om te gaan werken"?
Ik win.
Dat is allemaal sinds jij de titel flink onderhanden hebt genomen...quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 07:54 schreef Twoflower het volgende:
Dat is allemaal sinds jij de titel flink onderhanden hebt genomen...![]()
Ok, dan kan ik er wel om lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Het was slechts een garpje...
Daar heeft een internetverbinding toch geen last van?quote:
kweet niet... weet alleen wel dat ik in zwolle werk en ik er 3 uur over gedaan heb om er te komen ipv 20 min.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Daar heeft een internetverbinding toch geen last van?Of bedoel je soms dat 'ie op dat moment in de auto zat?
Ja, mn zusje zei gisteren ook al dat het rond Epe een drama was.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kweet niet... weet alleen wel dat ik in zwolle werk en ik er 3 uur over gedaan heb om er te komen ipv 20 min.
Epe viel nog wel mee... zwolle was een ramp.... de fille begon al bij de brandweer op de marslanden!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, mn zusje zei gisteren ook al dat het rond Epe een drama was..
Stond stukje in de Stentor van een verslaggever die 5 uur had gedaan over Apeldoorn - Zwolle. Ik deed ook 2 uur over Utrecht - Amsterdam, was ook niet leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Epe viel nog wel mee... zwolle was een ramp.... de fille begon al bij de brandweer op de marslanden!
Ha, het nieuwe ONZ homo topic in de reekschloze periode...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Q. het volgende:
Homo's.
Vergeet het bijvoegelijke naamwoord 'vrije' niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:01 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen, op deze reeksloze, doch sneeuwrijke morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |