Ik fix het welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:51 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk dat je een linkje plaatst naar het eerste deel.
je vergeet Bokkoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef Falco het volgende:
Plekken 7, 8 en 10. De beste prestatie tot nu toe, maar geen diploma op een individuele afstand!
Kan een modje hier deel II van maken?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:21 schreef Leatherface het volgende:
Nou begint het onderhand een beetje te flauw te worden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:21 schreef Leatherface het volgende:
Nou begint het onderhand een beetje te flauw te worden.
heb het gemist. wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:05 schreef Ericr het volgende:
Vond het wel lullig voor Bokko.
Hij vielquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb het gemist. wat gebeurde er?
des te leuker voor onsquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:44 schreef rubbereend het volgende:![]()
![]()
![]()
en nu gaan ze ook nog vallen, de 10K kan eigenlijk alleen nog maar misgaan voor ze
ze trainen op ex-aequo'squote:Op donderdag 23 februari 2006 09:25 schreef Trainspotter het volgende:
Mueller is er waarschijnlijk nog heilig van overtuigd dat de Noorse ploeg voor zijn beloofde negen medailles gaat zorgen. Zal wel knap zijn met nog twee onderdelen te gaan.
5 - 11quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:11 schreef rubbereend het volgende:
Mueller heeft zich waarschijnlijk ook met de Noorse Curling dames bemoeid, die faalden vandaag op zn Muellers
ja en bij die 5-11 zijn de laatste 2 ends niet eens meer gespeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:12 schreef Falco het volgende:
[..]
5 - 11.
Ben wel een beetje bang voor morgen hoor, maar ja, waarschijnlijk zullen het plekken 5, 7 en 8 worden. Toch nog een diploma voor één van Muellers pupillen
Ik begrijp hieruit dat je de Noorse dames morgen al bij voorbaat kansloos acht?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:17 schreef Keijs het volgende:
Ik wacht nog even met lachen tot vanavond na de 10km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Atje zeggen is adje doen!
Het kan in elk geval niet veel slechter dan dit jaar...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:25 schreef Bruce117 het volgende:
En dan heb je net 4 jaar bijgetekend
zo .. hallo... en ik dacht nog wel dat hij de beste Noor zou wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:34 schreef Ericr het volgende:
Die Ervik zeg, dacht dat hij dood zou gaan op het ijs.
Het verkeerd doen op het verkeerde moment. En dat is dus precies waarvan hij de Nederlanders beschuldigde in november. Nederland was zo slecht dat het vast ook een drama zou worden op de OS.quote:
en dus dit topic verpestenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef Sidekick het volgende:
Even wachten nog, Haugli kan het hele toernooi goedmaken.
Maar toch doorgaan, respectquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:34 schreef Ericr het volgende:
Lijkt wel op Bob de Jong4 jaar geleden danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:34 schreef Ericr het volgende:
Eén medaille!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef Sidekick het volgende:
Even wachten nog, Haugli kan het hele toernooi goedmaken.
Meedoen is belangrijker als winnen hèquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef SCH het volgende:
Ze doen wel hun best.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker als winnen hè![]()
En koeien kunnen vliegenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef dolle_hond het volgende:
t kan nog
Volgens mij hangt er nog een sliertje slijm bij hem onder de kinquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Ericr het volgende:
Is Ervik al bij kennis?
Waarschijnlijk heeft ie na zijn race ook nog eens een oplawaai van Mueller gekregen.. of ie weer bij zijn positieven is, is dus maar zeer de vraag...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Ericr het volgende:
Is Ervik al bij kennis?
nergens voor nodig; heb medelijden met de Noorse sporters!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:24 schreef thettes het volgende:
Ik zou bijna medelijden met Peter krijgen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
Bjoerndahlie vist naast het goud - na afloop zei hij: "Der Peter hotte gesagt das ik sneller schiessen moste"
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
Bjoerndahlie vist naast het goud - na afloop zei hij: "Der Peter hotte gesagt das ik sneller schiessen moste"
Ja, ik eigenlijk ook wel, hij heeft eigenlijk alles met het schieten verneukt. Maarja, dat doet er eigenlijk niet toe hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:11 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
ik vind het wel jammer voor die Bjoerndahlie![]()
De Thaise vrouwen hebben ook nog een coach nodig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Verkeerde voorbereiding, nu maar bij de Belgen aan de slag.
Had ie toch weer 'n jonge vrouw voor z'n voeten laten werpen, zag je dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:49 schreef Falco het volgende:
Hij zat heel ziek in Haugli te wroeten, nadat zij doodop op het middenterrein viel! Gadverredamme
Was dan ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef Ericr het volgende:
Wel de Nederlandse dames verslagen vandaag
ja, dat was viesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:49 schreef Falco het volgende:
Hij zat heel ziek in Haugli te wroeten, nadat zij doodop op het middenterrein viel! Gadverredamme
Let maar op, dit is genoeg reden voor Mueller om nog een boek te schrijven.quote:
Ik moest meteen aan dit topic denken bij die val - tijdens die race dacht ik: nou Peter heeft het topic zeker ook gelezen maar gelukkig doet ie precies wat wij willen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
Ze vallen na de spelen zelfs nog op de 5 kilometer
jij ookal?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan dit topic denken bij die val - tijdens die race dacht ik: nou Peter heeft het topic zeker ook gelezen maar gelukkig doet ie precies wat wij willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |