Deze reactie helpt niet mee om Natalie mee te laten komen, lynxquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dr zijn toch sowieso nog andere IDO'ers die geen nee zeggen tegen een plekje in de liveshows?
Ik twijfel er niet aan dat er geen leeg plekje zal zijn
Ik reageer alleen op het "alleen gaan"quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Deze reactie helpt niet mee om Natalie mee te laten komen, lynx
Ik zei al tegen Sven dat je me een rotschop zou verkopen als ik níet zou gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dr zijn toch sowieso nog andere IDO'ers die geen nee zeggen tegen een plekje in de liveshows?
Ik twijfel er niet aan dat er geen leeg plekje zal zijn
Huhquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Sven dat je me een rotschop zou verkopen als ik níet zou gaan.
Ik heb ook ergens gezegd dat dat helemaal niet zeker wasquote:
'k Heb Sven net verteld dat ik niet mee ga (sorry).quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Deze reactie helpt niet mee om Natalie mee te laten komen, lynx
Jammer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
'k Heb Sven net verteld dat ik niet mee ga (sorry).
Momenteel heb ik 't erg druk met m'n werk, en draai volle dagen, terwijl ik eigenlijk maar halve aankan. Dus 't is doorbijten voor me. Vandaar dat 't zws gewoon beter is als ik rustig aan doe en helaas... moet je dan ook wel eens leuke dingen laten schieten.
Dus schop me maar
Oh sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens gezegd dat dat helemaal niet zeker was.
Zou jij iemand die een kaartje voor de liveshow afwijst geen rotschop geven?quote:
Jammer Nat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
'k Heb Sven net verteld dat ik niet mee ga (sorry).
Momenteel heb ik 't erg druk met m'n werk, en draai volle dagen, terwijl ik eigenlijk maar halve aankan. Dus 't is doorbijten voor me. Vandaar dat 't zws gewoon beter is als ik rustig aan doe en helaas... moet je dan ook wel eens leuke dingen laten schieten.
Dus schop me maar
Dude, Natalie krijgt een kans om de Grote Sven te ontmoeten en ze zegt afquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jammer Nat.
Maar ik snap je opmerking niet zo van het schoppen als je niet gaat?![]()
Ow zoquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zou jij iemand die een kaartje voor de liveshow afwijst geen rotschop geven?
Maarre, ik verwacht natuurlijk een verslag, hè. In drievoud in m'n mailbox op zondagquote:
Intussen wel?quote:Maar ik snap je opmerking niet zo van het schoppen als je niet gaat?![]()
Wordt er later niet intiem gemeet dan tussen jullie? Als goedmakertje enzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, Natalie krijgt een kans om de Grote Sven te ontmoeten en ze zegt af. Logisch dat iedereen haar dan een rotschop wil verkopen
Ik wacht al, maar niemand doet (durft?) hetquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, Natalie krijgt een kans om de Grote Sven te ontmoeten en ze zegt af. Logisch dat iedereen haar dan een rotschop wil verkopen
Zo'n verslag moet eerst in 5voud aangevraagd worden, en ondertekend door ouder en/of voogd, met daarbij een doktersverklaring.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Maarre, ik verwacht natuurlijk een verslag, hè. In drievoud in m'n mailbox op zondag
Denk dat jij als een van de besten weet hoe 't voeltquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef Lynx666 het volgende:
Ow zo
Nee hoor. Je moet gewoon voor jezelf uitmaken of je wel of niet wil komen. Ik wil de laatste zijn die zich er mee wil bemoeien. En als het niet gaat dan gaat het niet... Even goeie vrienden hoor
.
.
Sven slaapt tussen mij een steenz in in de nacht van 4 of 5 mrt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wordt er later niet intiem gemeet dan tussen jullie? Als goedmakertje enzo?
Ow shit camera. Ik heb alleen een bakbeest van een camquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef chansadres het volgende:
Uhuh, wel begrijpelijk.
Ik denk dat er genoeg camera's meegaan dus dat gaat wel goed komen qua foto's
Steenz weet nog niet dat ie gekicked gaat wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Sven slaapt tussen mij een steenz in in de nacht van 4 of 5 mrt.
Wist je dat nog niet?
Ik wil ook een verslag in 3voud en foto's in m'n mailbox zondagquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Sven slaapt tussen mij een steenz in in de nacht van 4 of 5 mrt.
Wist je dat nog niet?
*Ruimte op schijf alvast vrij maakt*quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ow shit camera. Ik heb alleen een bakbeest van een cam. Sjouw ik die wel mee
.
Dat worden wel 10MB foto's jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
*Ruimte op schijf alvast vrij maakt*
In vijfvoud, met doktersverklaring en handtekening van mijn ouders en Floortje in mijn mailboxquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik wil ook een verslag in 3voud en foto's in m'n mailbox zondag.
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Steenz weet nog niet dat ie gekicked gaat worden![]()
![]()
Heel veel ruimte op schijf vrijmakenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
In vijfvoud, met doktersverklaring en handtekening van mijn ouders en Floortje in mijn mailbox
Dan zullen we erover nadenken, hè Svennie?
Zou 1GB aan flashkaartjes genoeg zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Heel veel ruimte op schijf vrijmaken
Denk het niet, maar het lijstje is nu toch compleet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat dit nog over sterren reserveren?
Dat dus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee.. maar het lijstje is wel compleet. dus topic kan dicht. en lijstje in Meet topic
IDO-meet #6: De dag nadert...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef Lynx666 het volgende:
Als Glenn zn broer meeneemt wel. Als het toch nog een FOKker wordt niet
Fir3fly denkt nog dat jij je broer meeneemt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
Firefly moet nog zeggen welke ster hij wil
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:37 schreef WithMe het volgende:
[..]
Fir3fly denkt nog dat jij je broer meeneemt.
Niet meer inmiddelsquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:37 schreef WithMe het volgende:
[..]
Fir3fly denkt nog dat jij je broer meeneemt.
Garpjequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
Oh wacht, m'n broer zegt net dat ie tóch mee gaat.. Sorry Firefly, maar hij is dan eerste keus.
.
Ik tel er 6quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef chansadres het volgende:
Jij mag mee Fir3fly!
Zijn we gelukkig met 4 Floortje fans
Ik bijna...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:00 schreef Svensational het volgende:
He jammer, jullie trappen er niet nog een keer in.
Dizerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |