2x:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef iDex het volgende:
DJ Console Mac Edition (Hercules)Linkje ff scrollen
is dit leuk? weet iemand of dit nou met mp3tjes werkt? of weet iemand nog meer van dit soort apparaten. die op de mac werken?
Dat ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je werd al moe bij het zien van de tekst in de OP en hebt het dus maar niet gelezen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:53 schreef ChOas het volgende:
Hoi!
Ik moet er niet aan denken dat ik nog meer mensen online hebquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef iDex het volgende:
nee microsoft messenger. dat komt omdat adium niet iedereen online weergaf. dus ik keek op adium. toen waren de mensen niet online. en bij de microsoft messenger waren ze wel online..
aMSN ziet er tegenwoordig ook goed uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef iDex het volgende:
nee microsoft messenger. dat komt omdat adium niet iedereen online weergaf. dus ik keek op adium. toen waren de mensen niet online. en bij de microsoft messenger waren ze wel online..
Het ziet er aardig uit. Het is wel aanzienlijk trager dan Adium. Inderdaad wel cam-functie. Ik kan dan weer niet scrollen in mijn contact list.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
aMSN ziet er tegenwoordig ook goed uit.
http://www.cmq.qc.ca/4w/amsn/screenshot.png
zo te zien heeft het zelfs een cam-functie, maar goed.. ik heb 'm er wel opstaan maar gebruik toch liever adium.
Alle uitgaande verbindingen? Je kunt eens netstat in een terminal typen. En misschien met opties ook alleen de uitgaande verbindingen laten weergeven (man netstat).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef ChOas het volgende:
Hoe heette dat programma ook alweer waarmee je al je uitgaande sessies kon bekijken ?
Het ziet er mij nog iets te msn uitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
aMSN ziet er tegenwoordig ook goed uit.
Ja, da's niet zo'n probleem, maar er is hier laatst eens een programmaatje langsgekomen welke je kon laten alerten op uitgaande sessies/connecties...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alle uitgaande verbindingen? Je kunt eens netstat in een terminal typen. En misschien met opties ook alleen de uitgaande verbindingen laten weergeven (man netstat).
Zullen we zoenen ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Little Snitch waarschijnlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |