Ach die van ons is voor je toch gewoon een tussenstop op weg naar huisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga idd dubbel meeten.
IDO heeft iets van voorrang aangezien ik daar alles voor geregeld heb.
Hangt er vanaf.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach die van ons is voor je toch gewoon een tussenstop op weg naar huis![]()
Oh nee..dat lijkt me redelijk zeker.quote:
Zolang het op CS is en niet achter.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh nee..dat lijkt me redelijk zeker.
Eerder of ik word thuisgebracht of op CS beland.
Oh in mijn geval vind k dat niet eens zo ergquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zolang het op CS is en niet achter.
Dat was niet de situatie waar ik op doelde, maar je redt je er aardig uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh in mijn geval vind k dat niet eens zo erg
[als t betekent dat k met de pont ga]
Achter CS valt niet eens meer te tippelen met die verbouwingen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat was niet de situatie waar ik op doelde, maar je redt je er aardig uit.
Ik vertrouw op jouw expertise in dezes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Achter CS valt niet eens meer te tippelen met die verbouwingen!
je word of aangereden of t ij ingeblazen hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jouw expertise in dezes.
Flinke ketting...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaain keep us together
Da's wel heel kinky!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
je word of aangereden of t ij ingeblazen haha
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een foute TT.
Ik Bedoel De Hoofdletters Bij Elk Nieuw Woord.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik de Sugababes versie v/d Artic Monkeys zo grijsdraai.
ach t kwam ctrl+v uit WMPquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik Bedoel De Hoofdletters Bij Elk Nieuw Woord..
En Arctic Monkeys zijn best kut.
't Is wat in de grote stad...quote:Amsterdamse tieners doen aan betaalde seks
AMSTERDAM - Sommige tieners in Amsterdam lijken het steeds normaler te vinden om seks aan te bieden in ruil voor een beloning of voor geld. Het verschijnsel komt niet alleen voor in Amsterdam-Zuidoost, maar ook in andere stadsdelen, blijkt uit een dinsdag gepubliceerd rapport van de GGD Amsterdam. Tienerseks als tegenprestatie speelt zich vooral af in de beslotenheid. Wel werven de pubers klanten en bieden ze hun diensten aan op openbare plaatsen. De tieners waar het om gaat, zijn van verschillende etnische en geografische afkomst.
bron
Met deze uitspraak geef je aan al zo'n vier jaar niet meer in Amsterdam te zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zolang het op CS is en niet achter.
Maandje geleden nog. Maar ik maak er geen gewoonte van om dan te controleren hoe het met de tippelzones staat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:43 schreef LuQas het volgende:
Met deze uitspraak geef je aan al zo'n vier jaar niet meer in Amsterdam te zijn geweest.
Ja was wel gezellig, leuke muziek, lekkere jongens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Luq, hoe was Jimmy Woo?
Viel mee. DJ was duidelijk emo met zn Artic Monkeys/Franz/Fall Out Boy...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:46 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja was wel gezellig, leuke muziek, lekkere jongens.
Hoe was de Trut?
Lees ff terugquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
IDO meet is toch niet in Amsterdam ?
Arctic Monkeys en Franz Ferdinand zijn niet emo hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Viel mee. DJ was duidelijk emo met zn Artic Monkeys/Franz/Fall Out Boy...
Lekkere jongens: tja..nix nieuws dan wat er normaal rond loopt.
Ik was met Trent, Rachel en David dus was weer gezellig
a.s. zondag is Carnavalsavond i.d. Trutdus ik ga met vrijkaarten naar de Jimmy denk.
Dan moet je juist naar de Trut gaan! Die themafeesten zijn altijd fantastisch! En de Trut weet vast wel weer een draai te geven aan het begrip carnaval.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Viel mee. DJ was duidelijk emo met zn Artic Monkeys/Franz/Fall Out Boy...
Lekkere jongens: tja..nix nieuws dan wat er normaal rond loopt.
Ik was met Trent, Rachel en David dus was weer gezellig
a.s. zondag is Carnavalsavond i.d. Trutdus ik ga met vrijkaarten naar de Jimmy denk.
Wat is emo dan volgens jou?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Arctic Monkeys en Franz Ferdinand zijn niet emo hoor.
Die horen bij de Overschatte Kutbans.
En alleen dat al zou de avond waard moeten zijn.quote:
Ik passeerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dan moet je juist naar de Trut gaan! Die themafeesten zijn altijd fantastisch! En de Trut weet vast wel weer een draai te geven aan het begrip carnaval.
Ik ga in clownspak persoonlijk.![]()
Ik werd laatst half aangerand door een soort bever in de Trut. Een meisje met een kaalgeschoren hoofd, een catsuit aan en een beverstaart van bont op haar kont geplakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er waren zondag 2 hele mooie dames constant aan t zoenen
Er waren zondag 2 van die purmerendse baco-boys incl H&M rozenkrans, fake tan en matje i/d nek..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik werd laatst half aangerand door een soort bever in de Trut. Een meisje met een kaalgeschoren hoofd, een catsuit aan en een beverstaart van bont op haar kont geplakt.![]()
*playlist kijk*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat is emo dan volgens jou?
Franz Ferdinand
Jongens met H&M rozenkransquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er waren zondag 2 van die purmerendse baco-boys incl H&M rozenkrans, fake tan en matje i/d nek..
Ze waren ZO niet op hun plaats i/d Trut
Dus die ga je naar me sturen als ik weer op msn ben, toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*playlist kijk*
Comeback Kid, Saosin, From First to Last, The Used enz.
Typisch.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er waren zondag 2 van die purmerendse baco-boys incl H&M rozenkrans, fake tan en matje i/d nek..
Ze waren ZO niet op hun plaats i/d Trut
en laat GEEN bericht achter als j:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Typisch..
http://www.gay.nl/Poem
Zoiets?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jongens met H&M rozenkrans![]()
![]()
De You II wemelt er ook altijd van.
En zo blijkt dit toch een leerzaam topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Stroekie het volgende:
mosterd na de maaltijd ja
kan beter eerst F5 en dan pas post doen![]()
Been there, done that, ate the boyfriend.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:04 schreef LuQas het volgende:
[..]
en laat GEEN bericht achter als j:
»uit bent op sex
»BOVEN DE 20 BENT
»een vriendj in me zoekt
»je gelijk me msn wilt hebben
Even in hem zoeken of er een vriendje zit.
Je moet sowieso geen accessoires (sp?) bij de H&M kopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en nu ga ik mn dogtags v/d H&M ook niet meer dragen nu hij ze om had
Clea is het meidenbandje wat bestaat uit de 4 meiden die niet in Girls Aloud kwamen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je posts zijn zo onbegrijpelijk.
Fijn dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:30 schreef TehRockstar het volgende:
Je posts zijn zo onbegrijpelijk.
Hahahaha!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Been there, done that, ate the boyfriend.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:41 schreef Semisane het volgende:
Ok...hoe triest kan het worden...
Er staat nu net een nieuwe Copier/printer/fax combo van canon hier op de afdeling...groot ding...ziet er technisch uit....dus uiteraard moeten alle nerds hiero daar uitgebreid voor staan en dat ding van top tot bodem bekijken....
Dus denk ik...laat ik er een paar stoelen bij zetten als hint, dat het een beetje sloom er uit ziet zoals ze er bij staan......gaan ze erop zitten....![]()
![]()
Dat is nog erger dan die kotsvideo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.videosift.com/story.php?id=51
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.videosift.com/story.php?id=51
Heel erg mee eenschquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
En zo blijkt dit toch een leerzaam topic.
(damn, ik heb echt geen zin in werk...)
Ik durf 'm niet aan te klikken, hier op het werk...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan die kotsvideo.
Het valt mee...kan best op het werk net ook gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef tech het volgende:
[..]
Ik durf 'm niet aan te klikken, hier op het werk...
toch heb ik hem veiligheidshalve maar naar huis gestuurdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:15 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
Het valt mee...kan best op het werk net ook gedaan
Dat kun je ook niet als je tijd hebt dingen naar huis te sturen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:19 schreef Stroekie het volgende:
toch heb ik hem veiligheidshalve maar naar huis gestuurd
anders kan ik ook niet klagen bij me chef dat het te druk is![]()
sorry, maar ben nu te druk voor een reply hieropquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet als je tijd hebt dingen naar huis te sturen.
riiiiiight...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:26 schreef Stroekie het volgende:
sorry, maar ben nu te druk voor een reply hierop![]()
![]()
![]()
Zo tussen het F5-en door.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef creno het volgende:
zijn jullie allemaal nog aan het "werken" dan ?
ik probeer hier de schijn op te houdenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef creno het volgende:
zijn jullie allemaal nog aan het "werken" dan ?
Doehoei Wistlerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef whistler0305 het volgende:
ik kap er mee voor vandaag..morgen weer nieuwe kansen
Tot morgen Semisanequote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga ook maar weer voor een Angy avatar
ring ring ring does the telephonequote:
tostiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:32 schreef davidov het volgende:
mein gott wat een saai college...
Heb trek![]()
Ik ben jaloers, heb ik ook zin in.quote:
iek kebruik babelfish vor un keutvetalling!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja nou weet ik het wel Madonna.
Ik hoop van niet voor je. Beterschap!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:08 schreef Ang3l het volgende:
Auw... als ik hoest of diep adem dan heb ik steken in m'n rechter gedeelte van m'n ribben .... fuck. Die pijn komt me maar al te bekend voor. Morgen de dokter bellen (longontsteking)
Ai, ben je daar zo vatbaar voor dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:08 schreef Ang3l het volgende:
Auw... als ik hoest of diep adem dan heb ik steken in m'n rechter gedeelte van m'n ribben .... fuck. Die pijn komt me maar al te bekend voor. Morgen de dokter bellen (longontsteking)
Dat ding heet een mopier en het zijn ONTIEGLIJKE klotedingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:41 schreef Semisane het volgende:
Ok...hoe triest kan het worden...
Er staat nu net een nieuwe Copier/printer/fax combo van canon hier op de afdeling...groot ding...ziet er technisch uit....
Nee, de laatste en enige keer was toen ik een jaar of 11 was, maar het voelt exact hetzelfde en het zou ook verklaren waarom ik niet van m'n hoesten afkomquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ai, ben je daar zo vatbaar voor dan?
Och armequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:17 schreef Ang3l het volgende:
M'n weerstand is op dit moment gewoon klote. Dat gedoe met Tim help natuurlijk niet, voor de eerste keer huis kopen is stressy, sowieso voor de eerste keer alleen wonen, superdruk op het werk, plus dat de griep en andere enge gevallen heersen op dit moment. Ik slaap slecht.... gevolg: lage weerstand. Gevolg: dit dus.
Ja kan er beter te vroeg bij zijn dan te laat. Er zijn nog een hoop mensen je je gezond op de meeting willen begroeten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, de laatste en enige keer was toen ik een jaar of 11 was, maar het voelt exact hetzelfde en het zou ook verklaren waarom ik niet van m'n hoesten afkom
Ik weet dat nog van toen omdat dat de DAG voor de vakantie naar Hongarije was en ik zo'n pijn had in m'n ribben dat ik mijn been niet over m'n bagagedrager kon zwiepen om op de fiets te komen en dus mama had moeten bellen om me op te halen.
Ook lekker. Ik ben al klaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:04 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, heb ik ook zin in.
Ik eet macaroni met bladspinazie, cashewnoten en sjalotjes.
Geen idee. Hoe laat had je moeten juichen, dan?quote:
Vind je het gek als je tijdens RTL-boulevard langs komtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb wel een anti-reactie-achtig iets over me geloof ik he hier?
Hij viel net weer even uit...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe laat had je moeten juichen, dan?
valmatje eronder?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:51 schreef wonderer het volgende:
Hij viel net weer even uit...
Ik vroeg me al af of je nog leefde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb wel een anti-reactie-achtig iets over me geloof ik he hier?
Min of meer...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je nog leefde..
De kijkcijfers bekijkende: volgens mij nog niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:52 schreef Waxxer het volgende:
Als dat programma nog in is, zou Alphen a/d Rijn een hippe stad moeten zijn, ofzo
Kort gezegd: RTL B. is toch behoorlijk passé of heb ik dat verkeerd?
Ben al de hele week ziekquote:
De kippengriep!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben al de hele week ziek
Volle neus, hoofdpijn, hoesten-hoesten-hoesten...
De laatste keer dat ik iets vergelijkbaars had, is nu 15 jaar geleden, groep 5 basisschool ofzo.
Je weet dat we tegenwoordig kleur hebben?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, de tv. Da's dat ding daar ergens in de hoek.
Zou ie 't nog doen...
Er is 1,5 week geleden wel een kip van pa dood gegaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De kippengriep!Wees maar blij dat je geen vogeltje meer hebt.
.
'k Heb een zwarte. Of antraciet, hoe heet dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef NathaN het volgende:
Je weet dat we tegenwoordig kleur hebben?
Daarom ga ik morgenvroeg ook bellen. Moet dan toch al in Medisch Centrum West zijn voor de tandarts dus dan kan de dokter d'r toch ook wel bij vind ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja kan er beter te vroeg bij zijn dan te laat. Er zijn nog een hoop mensen je je gezond op de meeting willen begroeten.
HH? 88?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RTL B. kijk ik altijd hoormeestal HH
Neej ik moet vanaaf sportenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Och arme
Ga dan maar snel een warme douche nemen en in bed liggen, misschien is het nog niet zo ver!
Gewoon even alle ellende in één keer. Je zult zien dat het vanaf dan alleen maar beter gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom ga ik morgenvroeg ook bellen. Moet dan toch al in Medisch Centrum West zijn voor de tandarts dus dan kan de dokter d'r toch ook wel bij vind ik
Had je nu maar een vriendje thuis zitten die je een massage zou geven hé?quote:
Dat zou een hele verbetering zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je nu maar een vriendje thuis zitten die je een masage zou geven hé?
Er staat een bord met "iets" in de magnetron. Heb nog niet gekeken wat het is...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar er is wel voor je gekookt?
Mystery dinner.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
Er staat een bord met "iets" in de magnetron. Heb nog niet gekeken wat het is...
Hai, poepiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:28 schreef Cairon het volgende:
hallo vieze gore achterbakse flikkers hoe is het met jullie?
Stel je voor dat je zelf nog zou moeten kokkerellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er staat een bord met "iets" in de magnetron. Heb nog niet gekeken wat het is...
Ff wokke van de AH XLquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zelf nog zou moeten kokkerellen.
Binnen 10 minuten klaar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ff wokke van de AH XLnoodles met thaise kokos
die verminderde weerstand wordt ook opeens een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ff wokke van de AH XLnoodles met thaise kokos
Hallo, da's verse wok met verse groenten en dergelijke, niet zo'n poederpakketje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:41 schreef error het volgende:
[..]
die verminderde weerstand wordt ook opeens een stuk duidelijker
Flauw dat moeders daar dan weer geen rekening mee houdt...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben sowieso geen voorstander van stamppot...
Zoiets. En je hebt verschillende, met rijst of aardappels of noodles, allemaal met verse groentes en vlees erbij. Niet zo lang houdbaar (maar 3 dagen ofzo) omdat alles vers is maar wel super lekker (en heel vaak in de bonusquote:
We eten al 4 van de 5 werkdagen iets rijst of macaronieachtigsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Flauw dat moeders daar dan weer geen rekening mee houdt...
Fijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets. En je hebt verschillende, met rijst of aardappels of noodles, allemaal met verse groentes en vlees erbij. Niet zo lang houdbaar (maar 3 dagen ofzo) omdat alles vers is maar wel super lekker (en heel vaak in de bonus)
En die foto is ook in een studio gemaakt..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
POP
[afbeelding]
Can't Say Goodbye
Heaven and Earth
I'll move heaven and earth for youuuu, whatever you want me tooooquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heaven and Earth
Want? Dat ding kost niks.quote:
POPquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef Cairon het volgende:
wie zijn het?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En die foto is ook in een studio gemaakt..
even je vechtlust testen. niets mis meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, da's verse wok met verse groenten en dergelijke, niet zo'n poederpakketje.
Ja, maar jij slet met iedereen.. ikke niet!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Dat ding kost niks.
Sowieso, ik vergeet hem vaak en dan kijk ik lief nara de caissiere en dan krijg ik die van haar. Of van anderen in de rij.
Scheelt veel geld
Ze hebben ook Xanadu gecoverdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'll move heaven and earth for youuuu, whatever you want me toooo
fout nr, maar het danse op de playstation is erg lastig en dus cool
(staat dus op Dancing Stage Fusion)
God.. kind, je ziet de kniplijntjes om de hoofden.. en de lichtval klopt ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Gemaakt tijdens de shoot voor Serious
Toch toevallig dat de clip dan ook op het strand speelt in die outfitsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
God.. kind, je ziet de kniplijntjes om de hoofden.. en de lichtval klopt ook niet
Je weet dat tv nep is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toch toevallig dat de clip dan ook op het strand speelt in die outfits
quote:
Blauwe, paarse of groene wand.. heeft al heel veel dingen die nep zijn echt laten lijkenquote:
Of in elk geval minder nepquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef Vlarp het volgende:
Blauwe, paarse of groene wand.. heeft al heel veel dingen die nep zijn echt laten lijken
Deze clip was echtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blauwe, paarse of groene wand.. heeft al heel veel dingen die nep zijn echt laten lijken
Pleur een berg zand tegen een groene wand, zet er wat ventilatoren bij voor het wind effect, en wat goede belichten, de computer maakt er verder een echt strandfeest vanquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pleur een berg zand tegen een groene wand, zet er wat ventilatoren bij voor het wind effect, en wat goede belichten, de computer maakt er verder een echt strandfeest van
Je gebruikt ad block toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, is dom geneuzel en vieze ad's me 1,50 waard?
Ja..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Twijfel je nou zo erg aan mn waarnemingsvermogen?
Waar moet je dat betalen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kun je nagaan dat ik dus zef ook nog een inspanning moet leveren.quote:
Je moet 1 smsje sturen.. als je daar te lui voor bent..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik dus zef ook nog een inspanning moet leveren.
dom geneuzel is hier gratisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daar gaat het niet om, de vraag is of het het waard is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet 1 smsje sturen.. als je daar te lui voor bent..
Het dom geneuzel is toch een tijdje weggeweest.quote:
kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het dom geneuzel is toch een tijdje weggeweest.
Zo makkelijk gaat dat niet. Eerst moet je op mannen/jongens vallen. We moeten wel een beetje eisen stellen, he...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef Vassili_Z het volgende:
Even vraagje, ben je hier meteen homo als je hier post?
Dat kun je alleen zelf bepalen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, de vraag is of het het waard is?
lolquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet. Eerst moet je op mannen/jongens vallen. We moeten wel een beetje eisen stellen, he...
Ik vooralsnog ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar blij dat je er weer bent hoor.
Was het maar waarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef Vassili_Z het volgende:
Nou, vooruit, omdat je zo aandringt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef Vassili_Z het volgende:
SAJ kots effe in een andere topic aubquote:
Nee dat doe ik lekker hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef creno het volgende:
[..]
SAJ kots effe in een andere topic aub![]()
Ja, maar dan moeten ze wel zo lekker zijn als ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hield van ouder?
Oh ja, jullie ontluikende liefde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze wel zo lekker zijn als ik.
Geef maar toe, je wil meedoen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ja, jullie ontluikende liefde.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En creno, gluurders moeten betalen met een berichtje.
KACHINGquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
geef je nummer en ik stuur wel een berichtje hoor geen idee dat het zo goedkoop wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
en spontaan begint Shania Twain in mijn hoofd te zingenquote:
with lots of money and things....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef creno het volgende:
[..]
en spontaan begint Shania Twain in mijn hoofd te zingen
neem een lift ???quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben moe.
Het zit je wel hoog hequote:
Ha-ha-ha. Dat linkje heb ik helemaal nog niet 50.000 keer over MSN toegestuurd gekregen, Petrascheetje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
Betaalde tienerseks 'normaal' in Amsterdam ???
iedereen dacht gelijk aan jou en hoe jij aan je Diorbrillen komt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ha-ha-ha. Dat linkje heb ik helemaal nog niet 50.000 keer over MSN toegestuurd gekregen, Petrascheetje.
*kuch* Wat loopt dat nieuwsbericht toevallig samen met de meet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
schandaaaalig he?
die vunzige 30+ mannetjes die naar a'dam komen voor wat straks...
Ach als ik er mijn hypotheek mee kan betalenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
schandaaaalig he?
die vunzige 30+ mannetjes die naar a'dam komen voor wat straks...
Jij bent veel te oud/lelijk om een pijpmeisje te zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach als ik er mijn hypotheek mee kan betalen
en jij mag vast nog niet zonder je moeder naar het station toe om een railrunnerkaartje te kopen laat staan er iemand pijpenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent veel te oud/lelijk om een pijpmeisje te zijn.
Ik heb nooit beweerd een pijpmeisje te zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en jij mag vast nog niet zonder je moeder naar het station toe om een railrunnerkaartje te kopen laat staan er iemand pijpen
Nee maar wij weten wel beterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd een pijpmeisje te zijn.
Als ik niet naar het station mag zonder moedertje, zal het moeilijk zijn voor mij aldaar iemand te pijpen, dus ben ik geen pijpmeisje.quote:
Ja. Het liefst zet ik je tijdens die meet direct op m'n lul.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik niet naar het station mag zonder moedertje, zal het moeilijk zijn voor mij aldaar iemand te pijpen, dus ben ik geen pijpmeisje.
Zet je zo door omdat je wílt dat ik een pijpmeisje ben?
Nee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l?
Doe eens lief tegen onze topic puber!
In een babytuigje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Het liefst zet ik je tijdens die meet direct op m'n lul.
Goh. Heb je me eindelijk door. Ik wil je. Ooh baby. Oooh baby.
Kom je aan TRS, kom je aan mij!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
Ik mag 'm niet.
Hij irriteert me, al vanaf het moment dat ie hier binnenkwam.
kijk uit joh, straks scheurt ie !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Het liefst zet ik je tijdens die meet direct op m'n lul.
Goh. Heb je me eindelijk door. Ik wil je. Ooh baby. Oooh baby.
Waarom verbaast me dat nietsquote:
Vethul je niet in die mantel van vitriool, oh azijnpissende Ang3l!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat niets
Jij hebt iets met topicpubersDe ene is nu 18... en hop, naar de volgende
Iemand moet ze beschermenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat niets
Jij hebt iets met topicpubersDe ene is nu 18... en hop, naar de volgende
Hij heeft een bek die groot genoeg is om zichzelf te beschermen hoorquote:
Krijg jij dat nu pas?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, als ik een beetje voorover zit, dan hangt er een klein rolletje flubber over de rand van m'n boxer.
Maar als ik sta, is 't weer weg. Tenzij ik dan weer buk.
Een voorbode?.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, als ik een beetje voorover zit, dan hangt er een klein rolletje flubber over de rand van m'n boxer.
Maar als ik sta, is 't weer weg. Tenzij ik dan weer buk.
Een voorbode?.
So?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft een bek die groot genoeg is om zichzelf te beschermen hoor
Die laat ie maar al te graag horen namelijk.
de dood..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja.
Wat is de volgende stap?.
Dan wordt m'n vel dikker ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
nee muts, da's vel met een L, geen vet met een T
Omdat ik op 1 persoon in dit topic vit? Zout op zeg.quote:
lijkt wel een kloon van DP somsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik op 1 persoon in dit topic vit? Zout op zeg.
TRS geeft af op de helft. Burner, CDP, stiekeme steken naar Andyvie ... en IK ben naar?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TRS geeft af op de helft. Burner, CDP, stiekeme steken naar Andyvie ... en IK ben naar?
Ja, alleen dan in merkkleding en jonger.quote:
Ok. Ik dacht ik moet ff komen meppenquote:
Hmm.. spank me!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht ik moet ff komen meppen
Op de meet, in de dungeonquote:
Andyvie is lief.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dat weet ik, DP is TRS in kwadraat !quote:
Maar rucky is niet neukbaar.. DP welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
nee dat weet ik, DP is TRS in kwadraat !
Rocky is toch nog wel schattig
Hoe durf je!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar rucky is niet neukbaar.. DP wel
Dan mag je'm wel ff normaal behandelen met je doorzichtige "Oh andy ik word zo geil van je", "oh andy ik vind je mijn held", "Oh andy mijn gespierde hunk". Pleur toch op kutjoch. Kruip in je merkkledinghol en kom er uit als je mensen met respect leert behandelen. Een geintje op z'n tijd is ok, maar het enige wat jij kan doen is personen uitpikken en ze kleineren, of het nu mensen van hier in dit topic zijn of mensen die je dan gezellig van gay.nl afplukt.quote:
kijk eens in je paspoort !quote:
Ik ben best heel lief. Doch vind ik het soms leuk om fijn te rellen, hier iets meer dan normaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan mag je'm wel ff normaal behandelen met je doorzichtige "Oh andy ik word zo geil van je", "oh andy ik vind je mijn held", "Oh andy mijn gespierde hunk". Pleur toch op kutjoch. Kruip in je merkkledinghol en kom er uit als je mensen met respect leert behandelen. Een geintje op z'n tijd is ok, maar het enige wat jij kan doen is personen uitpikken en ze kleineren, of het nu mensen van hier in dit topic zijn of mensne die je dan gezellig van gay.nl afplukt.
Je bent een iritant vroegwijs (tenminste dat denk je), verwend, arogant kutkind (want ene puber vind ik je nog niet eens) en ik heb en hekel aan je. En dat mag je best weten.
Hier dan he, virtueel.
Of je in het echt ook zo annoying bent weet ik niet.
Minder haar op gewenste plaatsen en meer haar op vreemde ongewenste plaatsen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja.
Wat is de volgende stap?.
Ik versta onder rellen toch heel wat anders. Maar goed. Het zal wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben best heel lief. Doch vind ik het soms leuk om fijn te rellen, hier iets meer dan normaal..
Burner zou me wel doen.quote:
Zeg, tot hoe laat is dat kleine AH-tje eigenlijk open?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Minder haar op gewenste plaatsen en meer haar op vreemde ongewenste plaatsen..
Schijnt hè. Niet bij mij, ik blijf eeuwig jong..
En DP is gebanned.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen dan in merkkleding en jonger.
Acht uur.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, tot hoe laat is dat kleine AH-tje eigenlijk open?
wat is er wat is er watiser ????quote:
Ik ben al twee keer gebanned.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En DP is gebanned.. TRS niet.
.
Nog niet.
Ow... da's vroeg.quote:
De wondereN zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Burner zou me wel doen.
Dat was niet lief, vanaf nu zal ik me beteren en liever zijn.
Nee hoor, Burner heeft goeie smaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Burner zou me wel doen.
Dat was niet lief, vanaf nu zal ik me beteren en liever zijn.
Bij de Pathé.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow... da's vroeg.
Ja nou ja, de AH XL is meer 2 straatjes verder (ongeveer dan he)
Ik ben vas ff aan't kijken waar ik straks boodschappen ga doen, jouw kline AH-tje of die bij de Pathé.
Pffrt, goeie smaak?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, Burner heeft goeie smaak.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja JIJ had dus juist moeten kijken!!!!!!
Nee niet zeker, maar iets dat daar voor door moest gaanquote:
Nou volgens mij is die van de Pathé verderweg. En sowieso, daar kun je niet met de auto komen dus dan moet ik met me tassen vol geitenkaas dwars door de stad heenbanjerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij de Pathé..
Hoewel tegenwoordig meestal mijn G_L de doordeweekse boodschappen doet, want die is eerder thuis..
DP heeft manieren om gewoon in te kunnen loggen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En DP is gebanned.. TRS niet.
.
Nog niet.
Straks ga je ook nog foto's van mijn AH-tje posten, net als dat blubzwijn deed met Limburg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow... da's vroeg.
Ja nou ja, de AH XL is meer 2 straatjes verder (ongeveer dan he)
Ik ben vas ff aan't kijken waar ik straks boodschappen ga doen, jouw kline AH-tje of die bij de Pathé.
laat me raden: de Dutch Madonna ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet zeker, maar iets dat daar voor door moest gaan
maar beter thuis tussen de schuifdeuren had kunnen blijven staan, als ik ze ging dichtmaken![]()
*LOL*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog foto's van mijn AH-tje posten, net als dat blubzwijn deed met Limburg..
Ehm.... Ja, maar ehm... Volgens mij is het heel gevaarlijk om daar je auto te parkeren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou volgens mij is die van de Pathé verderweg. En sowieso, daar kun je niet met de auto komen dus dan moet ik met me tassen vol geitenkaas dwars door de stad heenbanjerenEn bij jouw kleine AH kan ik gewoon parkeren en da's ook alleen maar de kleine berg afrijden, oversteken en 100m verder.
Mijn auto staat er al 2 avonden in de week geparkeerdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ehm.... Ja, maar ehm... Volgens mij is het heel gevaarlijk om daar je auto te parkeren.. Voor je het weet laat iemand je banden leeg lopen ofzo, je weet hoe de kleutermaffia is hier in de buurt.
.
Nou ja. Je doet toch meestal pas heel laat boodschappen hè.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
NOu ja, kijk, ik ben daar sowieso al 2x in de week tegenover he, i.v.m. training. Dus dat kan ik dan lekker combineren natuurlijk. Ff notenrijst bij de AH halen en dan trainen
Ik moet om half 8 trainen op vrijdag, dus dan zal ik er zo rond 19:00 zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja. Je doet toch meestal pas heel laat boodschappen hè..
.
Anders ga ik voortaan wel naar die op het Trudoplein.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet om half 8 trainen op vrijdag, dus dan zal ik er zo rond 19:00 zijnHeb ik hem dan alleen? Dat jij dan 18:00 pakt of zo?
Het komt niet echt over.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Pffrt, goeie smaak?
Wacht, ik zou lief doen.
Tsja, over smaak valt niet te twisten.
Zit er daar ook eentje?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders ga ik voortaan wel naar die op het Trudoplein..
Da's wel een idee.. vind je niet Ang3l?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog foto's van mijn AH-tje posten, net als dat blubzwijn deed met Limburg..
Of bij de super de boer in het citycentrumquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
En schattige kassa-jongens heb je toch alleen maar bij de XL..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |