Geen idee. Hoe laat had je moeten juichen, dan?quote:
Vind je het gek als je tijdens RTL-boulevard langs komtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb wel een anti-reactie-achtig iets over me geloof ik he hier?
Hij viel net weer even uit...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe laat had je moeten juichen, dan?
valmatje eronder?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:51 schreef wonderer het volgende:
Hij viel net weer even uit...
Ik vroeg me al af of je nog leefde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb wel een anti-reactie-achtig iets over me geloof ik he hier?
Min of meer...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je nog leefde..
De kijkcijfers bekijkende: volgens mij nog niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:52 schreef Waxxer het volgende:
Als dat programma nog in is, zou Alphen a/d Rijn een hippe stad moeten zijn, ofzo
Kort gezegd: RTL B. is toch behoorlijk passé of heb ik dat verkeerd?
Ben al de hele week ziekquote:
De kippengriep!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben al de hele week ziek
Volle neus, hoofdpijn, hoesten-hoesten-hoesten...
De laatste keer dat ik iets vergelijkbaars had, is nu 15 jaar geleden, groep 5 basisschool ofzo.
Je weet dat we tegenwoordig kleur hebben?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, de tv. Da's dat ding daar ergens in de hoek.
Zou ie 't nog doen...
Er is 1,5 week geleden wel een kip van pa dood gegaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De kippengriep!Wees maar blij dat je geen vogeltje meer hebt.
.
'k Heb een zwarte. Of antraciet, hoe heet dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef NathaN het volgende:
Je weet dat we tegenwoordig kleur hebben?
Daarom ga ik morgenvroeg ook bellen. Moet dan toch al in Medisch Centrum West zijn voor de tandarts dus dan kan de dokter d'r toch ook wel bij vind ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja kan er beter te vroeg bij zijn dan te laat. Er zijn nog een hoop mensen je je gezond op de meeting willen begroeten.
HH? 88?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RTL B. kijk ik altijd hoormeestal HH
Neej ik moet vanaaf sportenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Och arme
Ga dan maar snel een warme douche nemen en in bed liggen, misschien is het nog niet zo ver!
Gewoon even alle ellende in één keer. Je zult zien dat het vanaf dan alleen maar beter gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom ga ik morgenvroeg ook bellen. Moet dan toch al in Medisch Centrum West zijn voor de tandarts dus dan kan de dokter d'r toch ook wel bij vind ik
Had je nu maar een vriendje thuis zitten die je een massage zou geven hé?quote:
Dat zou een hele verbetering zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je nu maar een vriendje thuis zitten die je een masage zou geven hé?
Er staat een bord met "iets" in de magnetron. Heb nog niet gekeken wat het is...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar er is wel voor je gekookt?
Mystery dinner.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
Er staat een bord met "iets" in de magnetron. Heb nog niet gekeken wat het is...
Hai, poepiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:28 schreef Cairon het volgende:
hallo vieze gore achterbakse flikkers hoe is het met jullie?
Stel je voor dat je zelf nog zou moeten kokkerellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er staat een bord met "iets" in de magnetron. Heb nog niet gekeken wat het is...
Ff wokke van de AH XLquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zelf nog zou moeten kokkerellen.
Binnen 10 minuten klaar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ff wokke van de AH XLnoodles met thaise kokos
die verminderde weerstand wordt ook opeens een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ff wokke van de AH XLnoodles met thaise kokos
Hallo, da's verse wok met verse groenten en dergelijke, niet zo'n poederpakketje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:41 schreef error het volgende:
[..]
die verminderde weerstand wordt ook opeens een stuk duidelijker
Flauw dat moeders daar dan weer geen rekening mee houdt...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben sowieso geen voorstander van stamppot...
Zoiets. En je hebt verschillende, met rijst of aardappels of noodles, allemaal met verse groentes en vlees erbij. Niet zo lang houdbaar (maar 3 dagen ofzo) omdat alles vers is maar wel super lekker (en heel vaak in de bonusquote:
We eten al 4 van de 5 werkdagen iets rijst of macaronieachtigsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Flauw dat moeders daar dan weer geen rekening mee houdt...
Fijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets. En je hebt verschillende, met rijst of aardappels of noodles, allemaal met verse groentes en vlees erbij. Niet zo lang houdbaar (maar 3 dagen ofzo) omdat alles vers is maar wel super lekker (en heel vaak in de bonus)
En die foto is ook in een studio gemaakt..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
POP
[afbeelding]
Can't Say Goodbye
Heaven and Earth
I'll move heaven and earth for youuuu, whatever you want me tooooquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heaven and Earth
Want? Dat ding kost niks.quote:
POPquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef Cairon het volgende:
wie zijn het?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En die foto is ook in een studio gemaakt..
even je vechtlust testen. niets mis meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, da's verse wok met verse groenten en dergelijke, niet zo'n poederpakketje.
Ja, maar jij slet met iedereen.. ikke niet!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Dat ding kost niks.
Sowieso, ik vergeet hem vaak en dan kijk ik lief nara de caissiere en dan krijg ik die van haar. Of van anderen in de rij.
Scheelt veel geld
Ze hebben ook Xanadu gecoverdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'll move heaven and earth for youuuu, whatever you want me toooo
fout nr, maar het danse op de playstation is erg lastig en dus cool
(staat dus op Dancing Stage Fusion)
God.. kind, je ziet de kniplijntjes om de hoofden.. en de lichtval klopt ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Gemaakt tijdens de shoot voor Serious
Toch toevallig dat de clip dan ook op het strand speelt in die outfitsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
God.. kind, je ziet de kniplijntjes om de hoofden.. en de lichtval klopt ook niet
Je weet dat tv nep is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toch toevallig dat de clip dan ook op het strand speelt in die outfits
quote:
Blauwe, paarse of groene wand.. heeft al heel veel dingen die nep zijn echt laten lijkenquote:
Of in elk geval minder nepquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef Vlarp het volgende:
Blauwe, paarse of groene wand.. heeft al heel veel dingen die nep zijn echt laten lijken
Deze clip was echtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blauwe, paarse of groene wand.. heeft al heel veel dingen die nep zijn echt laten lijken
Pleur een berg zand tegen een groene wand, zet er wat ventilatoren bij voor het wind effect, en wat goede belichten, de computer maakt er verder een echt strandfeest vanquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pleur een berg zand tegen een groene wand, zet er wat ventilatoren bij voor het wind effect, en wat goede belichten, de computer maakt er verder een echt strandfeest van
Je gebruikt ad block toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, is dom geneuzel en vieze ad's me 1,50 waard?
Ja..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Twijfel je nou zo erg aan mn waarnemingsvermogen?
Waar moet je dat betalen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kun je nagaan dat ik dus zef ook nog een inspanning moet leveren.quote:
Je moet 1 smsje sturen.. als je daar te lui voor bent..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik dus zef ook nog een inspanning moet leveren.
dom geneuzel is hier gratisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daar gaat het niet om, de vraag is of het het waard is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet 1 smsje sturen.. als je daar te lui voor bent..
Het dom geneuzel is toch een tijdje weggeweest.quote:
kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het dom geneuzel is toch een tijdje weggeweest.
Zo makkelijk gaat dat niet. Eerst moet je op mannen/jongens vallen. We moeten wel een beetje eisen stellen, he...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef Vassili_Z het volgende:
Even vraagje, ben je hier meteen homo als je hier post?
Dat kun je alleen zelf bepalen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, de vraag is of het het waard is?
lolquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet. Eerst moet je op mannen/jongens vallen. We moeten wel een beetje eisen stellen, he...
Ik vooralsnog ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar blij dat je er weer bent hoor.
Was het maar waarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef Vassili_Z het volgende:
Nou, vooruit, omdat je zo aandringt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef Vassili_Z het volgende:
SAJ kots effe in een andere topic aubquote:
Nee dat doe ik lekker hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef creno het volgende:
[..]
SAJ kots effe in een andere topic aub![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |