De eerste de beste SPH-er zonder enige voorkennis van de wat zwaardere creatieve pakketten indesign aanraden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:17 schreef laika het volgende:
gebruik InDesign....
Bla, ik red me er al jaren prima mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:36 schreef Aaargh! het volgende:
Niet, daar is Word niet voor. Word is i.t.t. tot wat veel mensen denken alleen voor het intikken van de tekst, niet voor het opmaken ervan.
Laat het voor het intikken van tekst nou weer een te log programma zijn met teveel zinloze opties. Ik bedoel, hoeveel mensen hebben een printer waarmee ze geluidsbestanden kunnen afdrukken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:36 schreef Aaargh! het volgende:
Niet, daar is Word niet voor. Word is i.t.t. tot wat veel mensen denken alleen voor het intikken van de tekst, niet voor het opmaken ervan.
Je kunt er gewoon niet mee overweg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:36 schreef Aaargh! het volgende:
Ik kan CD's beprinten. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat het voor het intikken van tekst nou weer een te log programma zijn met teveel zinloze opties. Ik bedoel, hoeveel mensen hebben een printer waarmee ze geluidsbestanden kunnen afdrukken?
Agreed, maar dat is met de meeste applicaties in Office zo, ze blijven maar features toevoegen zonder dat het ergens op slaat. Gewoon zodat ze een nieuwe versie kunnen verkopen, en mensen trappen er in ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat het voor het intikken van tekst nou weer een te log programma zijn met teveel zinloze opties. Ik bedoel, hoeveel mensen hebben een printer waarmee ze geluidsbestanden kunnen afdrukken?
Inderdaad, ik heb altijd ruzie met Word.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:48 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee overweg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |