We hebben een uniek moment!!!! De eerste keer dat je zo'n figuur aan de lijn hebt en het goed uitkomtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef Frollo het volgende:
Wanadoo telefonie.
Ik had al internet bij Wanadoo en was toch al van plan om telefonie erbij te nemen, maar was er nog niet aan toegekomen om het aan te vragen. Het kwam me dus prima uit toen de telemarketeer belde
Inderdaad zeer zeldzaam. Normaal denk ik uiteraard: 'als ik iets nodig heb ga ik er zelf wel achteraan', maar dit kwam gewoon goed uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
We hebben een uniek moment!!!! De eerste keer dat je zo'n figuur aan de lijn hebt en het goed uitkomt
"I will make you an offer you can't refuse"? Toch geen maffia praktijken bij T-mobile he?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:00 schreef Conflict het volgende:
Ik had mijn mobiele abonnement opgezegd en toen kreeg ik een erg goede aanbieding van T-Mobile en daar ben ik toen op in gegaan.
Het was een goed aanbod, abonnement van iets van 6 euro per maand, daarvoor was ik ongeveer 30 euro kwijt, ik heb het maar genomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
"I will make you an offer you can't refuse"? Toch geen maffia praktijken bij T-mobile he?
Ontopic:
Ik kap de meeste telemarketeers al af voordat ze hun aanbieding kunnen laten horen. Ze bellen vaak ongelegen en dus meld ik meteen geen intresse te hebben en hang ik op.
quote:
Wat dus betekent dat ze je daarvoor voor ¤24,- per maand hebben getild. Stelletje laaienlichters.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het was een goed aanbod, abonnement van iets van 6 euro per maand, daarvoor was ik ongeveer 30 euro kwijt, ik heb het maar genomen.
Nee hoor, ik heb gewoon jarenlang mijn abonnement door laten lopen, niemand heeft me getild, ik ben zelf gewoon laks geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:48 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat ze je daarvoor voor ¤24,- per maand hebben getild. Stelletje laaienlichters.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |