jij gaat stoppen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Saai topic over wie WFL en R&P gaan modden.
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef Alicey het volgende:
Hmm... Wat is de reden dat je geen zin hebt? Komt het voort uit angst (in de breedste zin), of ligt er iets anders aan ten grondslag?
Heb je dat vaker?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik weet het nietvoel me wat vreemd
Je ballen zijn plat aan de ene kant?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat een tegenvaller
hier is die van mij
B==============O
Opschepperquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef het_fokschaap het volgende:
wat een tegenvaller
hier is die van mij
B==============O
daar zitten ze aan m'n onderlichaam vastquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je ballen zijn plat aan de ene kant?
Hmm.. Wat staat je precies tegen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja soms maar wat ik nu heb eigenlijk nooit gehad
Ah, je post dat er ook bij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar zitten ze aan m'n onderlichaam vast
Misschien iets om over na te denken.. Is het iets reeels, is het puur een gevoel, hoe ontstaat dat gevoel etc..quote:
aha!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben straks een maand niet tot nauwelijks op FOK!..
)-----------------------\quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat een tegenvaller
hier is die van mij
B==============O
Ik moet ook werken, en zit in een grauwe Nederlandse stad met uitzicht op de haven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zit op de 15e verdieping van het Radisson Plaza in Oslo. Mooi uitzicht en gratis broadband internet
moet ook nog werken
Heb vannacht ook heeel lang en vast geslapen en ben nu alweer moequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien iets om over na te denken.. Is het iets reeels, is het puur een gevoel, hoe ontstaat dat gevoel etc..
werk jijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zit op de 15e verdieping van het Radisson Plaza in Oslo. Mooi uitzicht en gratis broadband internet
moet ook nog werken
Rotterdam hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, en zit in een grauwe Nederlandse stad met uitzicht op de haven.
Ik ben ook nog steeds/alweer moe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Heb vannacht ook heeel lang en vast geslapen en ben nu alweer moe
Veeeeeeeeeeel geslapen 12uur erg vast en niks gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds/alweer moe.Heb je verder weinig geslapen, of heb je veel gedaan?
Ik moet zeggen dat ik je er best een type voor vindt. Je post er veel, maakt uitgebreide posts, hebt zelf geen relatieproblemen of psychische problemen (Hoewel dat op zich geen probleem hoeft te zijn, anders zou zo'n 80% van wat ooit R&P mod is geweest incl. ondergetekende kunnen worden afgeschreven), en bent stabiel.quote:
Misschien is het die combinatie.. Als je niets doet en toch lang slaapt wordt je vaak juist moeier.. Het is dan zaak om of meer te doen, of minder te slapen dan 8 uur.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeel geslapen 12uur erg vast en niks gedaan
quote:
Ik wilde ook niet zolang slapenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is het die combinatie.. Als je niets doet en toch lang slaapt wordt je vaak juist moeier.. Het is dan zaak om of meer te doen, of minder te slapen dan 8 uur.
Ze zoeken voor die maand vast reeds bestaande mods die willen inspringen, geen groentjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik je er best een type voor vindt. Je post er veel, maakt uitgebreide posts, hebt zelf geen relatieproblemen of psychische problemen (Hoewel dat op zich geen probleem hoeft te zijn, anders zou zo'n 80% van wat ooit R&P mod is geweest incl. ondergetekende kunnen worden afgeschreven), en bent stabiel.
Hmmm da's toch vreemd.. Misschien was je dan toch ergens moe?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet zolang slapenmaar sliep overal doorheen
mja tas pakken nu
Dat klopt, de bedoeling is dat bestaande moderators het doen. Aan de andere kant loopt het nog niet echt warm met aanmeldingen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zoeken voor die maand vast reeds bestaande mods die willen inspringen, geen groentjes
wat is dat ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
)-----------------------\
)-----------------------/
je kan ook gewoon een mail sturenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zoeken voor die maand vast reeds bestaande mods die willen inspringen, geen groentjes
matige poging om jou te overtreffenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
ow, en natuurlijk
doe eens lief tegen schaap![]()
Ik kan me niet aanmelden, dus dat is al simpelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat klopt, de bedoeling is dat bestaande moderators het doen. Aan de andere kant loopt het nog niet echt warm met aanmeldingen...
Ik houd het in ieder geval in gedachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan me niet aanmelden, dus dat is al simpel
anyway, als ze dat voor een maand willen en ze kunnen niemand vinden, wil ik het best doen. Mijn mailadres is bekend
was iemand een beetje te veel tegelijk van me aan het downloadenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:33 schreef Alicey het volgende:
Denk ik dan ja..
te snel dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
was iemand een beetje te veel tegelijk van me aan het downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |