Het is best vervelend weer idd..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het waait zo hard.Moet wel naar de stad fietsen straks.
Ik vind je heel lief, Doffy, maar ik wil alleen schaapquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef Doffy het volgende:Wordt nu WFL-mod en maak kans op gratis seks met je co-mod!
Hmm dat werkt dus kennelijk niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind je heel lief, Doffy, maar ik wil alleen schaap
En ik denk dat schaap het ook niet op prijs zou stellen, trouwens
Dus ik zal me maar niet aanmelden dan...![]()
Ik zei 'maak kans op', niet 'wordt verplicht tot'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind je heel lief, Doffy, maar ik wil alleen schaap
En ik denk dat schaap het ook niet op prijs zou stellen, trouwens
Dus ik zal me maar niet aanmelden dan...![]()
Je hebt de schijn tegen je.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heu, Doffy kwam met dat aanbod.
Jij wilde een fotoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heu, Doffy kwam met dat aanbod.
Als bewijs van de oprechtheid van je intenties.quote:
Wordt WFL mod, en maak kans op seks met heiden6!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als bewijs van de oprechtheid van je intenties.
Maar eigenlijk wil ik helemaal geen seks met jou. Ik wil alleen maar seks met heiden6.
Mijn kans op seks met heiden6 is ongeveer 100%.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt WFL mod, en maak kans op seks met heiden6!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:17 schreef Alicey het volgende:
Wordt WFL mod, en maak kans op seks met heiden6!
Blijkbaar. Iemand dacht gister ook al dat ik nogal promiscu ben. Blijkbaar leggen mensen de link 'ergens niet op tegen' -> 'doet het zelf ook'.quote:
Je hebt dus niets te verliezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn kans op seks met heiden6 is ongeveer 100%.
Dat is je reputatie Lupa.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Blijkbaar. Iemand dacht gister ook al dat ik nogal promiscu ben. Blijkbaar leggen mensen de link 'ergens niet op tegen' -> 'doet het zelf ook'.
Laten we het er maar op houden dat dat meer over hen zegt dan over mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is je reputatie Lupa.
Maar het zijn inderdaad de redeneringen.. Of dat als je X doet, dat je dan gewoon een hoer bent die iedereen neukt enzo..
Komt vast wel goed. Mag hij de volgende keer iemand uitzoeken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet trouwens niet of heiden6 het goed vindt dat jullie hem verloten.
Da's bij alle ondoordachte oordelen zo. Het geeft aan hoe onlogisch iemand denkt, en hoe belangrijk iemand het vindt om te veroordelen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat dat meer over hen zegt dan over mij.
Ik wil best met je daten, eten, stappen, bioscoopje pikken, whateverquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zei 'maak kans op', niet 'wordt verplicht tot'
Gevonden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil best met je daten, eten, stappen, bioscoopje pikken, whatever
En je duo-mod zijn lijkt me gezellig
Dat is het zeker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:28 schreef miss_sly het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil best met je daten, eten, stappen, bioscoopje pikken, whatever
Kinkyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef Doffy het volgende:Wordt nu WFL-mod en maak kans op gratis seks met je co-mod!
Ik haal mijn roze boxershorts van zolderquote:
quote:
Oeh.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef Haushofer het volgende:
Ik haal mijn roze boxershorts van zolder![]()
'Uit de kast', zogezegd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef Haushofer het volgende:
Armaniroze?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef Haushofer het volgende:
ik wil ook zienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef Alicey het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/821347/2/50 <- Aanmelden Lupa.
heb jij er daar een?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef -Trinity- het volgende:
Tribals/tekens. Ik vind in je lies een mooie plek. Je moet het maar durven
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |