Ik snap je wel hoor Maddy..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef Maddy_K het volgende:
Het is nogal een warrig verhaal geworden hierboven heb ik het idee.
Ik bedoel te zeggen, dat WW je bewust maak van wat dikmakers zijn.
Ze maken je idd niet bewust van wat nou echt gezond eten is.
Late reactie, maar wat is een buffalo hump precies? Is dat vet zeg maar onder je nek, zeg maar tussen je schouderbladen? Ik dacht dat dat normaal was nl., maar is dat altijd iets hormonaals dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Dat kan het hele hormoonevenwicht uit balans brengen (soms te herkennen aan een buffalo hump iets onder de nek op de rug).
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik weet bijvoorbeeld best veel van goede voeding en ik wil er ook zo veel mogelijk over weten, maar dat wil niet zeggen dat je dan meteen een ingewikkeld dieet moet volgen of dat WW te simpel is. Dat programma stimuleert in elk geval het eten van groente, fruit en producten met calcium. Verder ben je er altijd nog zelf bij, en uiteindelijk ben jij het die beslist of je voor 10 punten bijvoorbeeld één McChicken eet, of een gezonde maaltijd. Die McChicken wordt vanzelf afgestraft want dan heb je nadat je punten op zijn nog honger over.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:42 schreef wendy-tje het volgende:
Veel mensen willen gewoonweg helemaal niet veel van voeding weten, die willen liever een systeem zoals dat van de WW
Nou, je moet het echt als een bobbel zien, Maeghan. Dus niet gewoon een laagje vet, maar duidelijk als een vetbobbel te herkennen gebied.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:45 schreef Maeghan het volgende:
Late reactie, maar wat is een buffalo hump precies? Is dat vet zeg maar onder je nek, zeg maar tussen je schouderbladen? Ik dacht dat dat normaal was nl., maar is dat altijd iets hormonaals dan?
Een goed begin is het halve werk.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:26 schreef Klein het volgende:
Ik heb me zojuist eindelijk aangemeld bij de sportschool!
Was elke keer te lui om me uberhaupt aan te melden..![]()
Maar nu moet ik wel! Betaal veel te veel om niet te gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |