De wattes? Kunnen die mensen geen normale zinnen verzinnen? In welke gemeente is dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vermoedelijk Burger & Gemeenschap, maar ik ben er nog niet helemaal over uit.
Gemeente Utrecht. www.burgerengemeenschap.nlquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De wattes? Kunnen die mensen geen normale zinnen verzinnen? In welke gemeente is dat?
Wel opvallend overigens dat er nauwelijks lokale partijen zijn die een afkorting gebruiken. Alleen het FNP ken ik... terwijl landelijk bijna elk partij een afkorting heeft.
Heb je hun programma al bekeken? (Sowieso trouwens altijd doen, want de stemwijzer kijkt wel naar overeenkomsten, maar niet naar zaken die lijnrecht in gaan tegen je eigen wensen).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk heel weinig besef van welke partijen voor wat staan, en ik heb zelf eigenlijk ook geen idee of ik links of rechts ben
Ik weet wel wat ik vind maar niet waar dat bij aanslut... volgens de stemwijzer passen mijn meningen het best bij VVD (1e plaats) en GroenLinks (2e plaats op zeer korte afstand). Ik denk dat ik maar niet ga stemmen
Kees Verhoefquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gemeente Utrecht. www.burgerengemeenschap.nl
Het gaat meer om of je stemt, je keuze met motivatie, en of je op de lijst staat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Een poll niet handig?
Waar, maar het is wel leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Het gaat meer om of je stemt, je keuze met motivatie, en of je op de lijst staat.
Welke van de 159 lokale partijen de meeste stemmen krijgen in dit topic lijkt me een beetje erg nietszeggend...
Klopt, maar ik dacht even wat voorbeelden aan te geven waaruit blijkt dat ik over een aantal zaken al zo anders denk dan de StadsPartij, dat ik niet kan verwachten dat we het over de gehele lijn wel eens zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:12 schreef the_disheaver het volgende:
Ik stem op me zelf. Ben ook benieuwd hoeveel stemmen ik krijg
Maar over de discussie punten in Groningen. Enkel de huisvesting is echt interessant. Opneningstijden is nou niet een groot onderwerp, en ook niet iets lokaals.
Een tramverbinding lijkt me nou net een prestige project voor de verkiezingen. 1 tramlijn aanleggen is ook nogal duur in onderhoud, en daardoor na aanleg duurder dan een buslijjn. Waarom geen busverbinding over de ring?
Je kunt er natuurlijk lang genoeg over praten, maar echt verkiezingthemas zijn het niet...
In de gemeentepolitiek van Vleuten destijds had ik een uitermate grote hekel aan hem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Is het niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |