Is geen beroep maar een betaalde hobbyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef Laton het volgende:
bolletjesslikker.
Eens. Behalve schoonmaken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:17 schreef RtV het volgende:
Al het ongeschoolde werk
Is is ook veel geschoold kutwerk hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:17 schreef RtV het volgende:
Al het ongeschoolde werk
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:21 schreef El_Rolando het volgende:
Palletsorteerder.
En ook wel ongeschoold leuk werk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Is is ook veel geschoold kutwerk hoor.
P&O, leraar en zulks soort.
Pallets sorteren, allemaal op naam he. Best wel zwaar werk.quote:
Youp van 't Hek zijn noem ik pas echt een kutberoep!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:25 schreef MrBean het volgende:
[..]
En ook wel ongeschoold leuk werk.
Youp van 't Hek heeft ook 10 jaar over de mavo gedaan of zo.
Alleen jammer dat het best goed verdientquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:36 schreef kantoorlul het volgende:
straatkrantverkoper...
Sorry ik las krantverkoper, in plaats van straatkrantverkoper.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef kantoorlul het volgende:
verdienen die zwervers en ex-junkies echt goed geld aan het verkopen van die straatkranten/-magazines???
ik geloof er geen drol van...
Jarenlang postbode geweest en geen moment gedacht "wat een kutbaan"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:41 schreef Omphale het volgende:
kassamiep, vakkenvuller, manager Mc.Donalds filiaal, winkelbediende, postbode, post sorteerder en nog veeel meer andere KUTbanen!![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef kantoorlul het volgende:
je hoefde je excuses niet aan te bieden hoor... maar bij deze: je excuses zijn geaccepteerd...
Manager McDonalds lijkt me ook nog best okay hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:41 schreef Omphale het volgende:
kassamiep, vakkenvuller, manager Mc.Donalds filiaal, winkelbediende, postbode, post sorteerder en nog veeel meer andere KUTbanen!![]()
dat is geen kutberoep hoor, en het is prettig rijden met een gelede bus..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Buschauffeur van zo'n dikke 2 a 3 compartimenten-bus, die de hele dag hetzelfde rondje moet rijden.
Echt waar? Als ik zie hoe gefrustreerd die lui soms in de bus zitten. En ze moeten overal op letten, als het even kan zelfs op de weg. Nee, lijkt me geen fijn beroep.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is geen kutberoep hoor, en het is prettig rijden met een gelede bus..
Zilveren kruisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:19 schreef haphaphap het volgende:
callcenter medewerker(vooral nu voor zilveren kruis vlak voor het 1 maart is)
ABN? Heb ik ook gedaan... klote was datquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:50 schreef thaleia het volgende:
Ik ben zowel postbode als leraar geweest en ik kan melden dat ik beide banen qua werk hartstikke leuk vond/vind. Qua salaris wat minder, maar dat maakt het niet tot een kutbaan. Een kutbaan is een baan waarbij je elke minuut van de dag hoopt dat er een Boeing neerstort op het pand waar je op dat moment aan het werk bent. Zo'n baan heb ik ook gehad: data-entrymedewerker bij een grote bank
Wat bedoel je met P&O, P&O Nedloyd ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Is is ook veel geschoold kutwerk hoor.
P&O, leraar en zulks soort.
voor dat salaris zou ik wel een paar zaterdagavonden op willen opofferenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef NumbDreamer het volgende:
Jurylid van Idols zijn
Mwah, das nog best leuk hoor. Veegmachinist lijk me ook puik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:23 schreef RtV het volgende:
Ik was er nog een vergeten, heftruckchauffeur
Kom je thuis doet die stervende hoeren kanker kachel het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:26 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Pallets sorteren, allemaal op naam he. Best wel zwaar werk.
Daar heb je wel weer gelijk in jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef Asmodean het volgende:
[..]
voor dat salaris zou ik wel een paar zaterdagavonden op willen opofferen![]()
In nerdwijk?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:19 schreef haphaphap het volgende:
callcenter medewerker(vooral nu voor zilveren kruis vlak voor het 1 maart is)
patholoog-anatoom.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
Zo'n eh.. iemand die in dooien snijdt.. ik kan niet op de naam komen
Inderdaad, heb dit werk gewoon anderhalf jaar volgehouden voor een internet provider, inbound.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:00 schreef 51cent het volgende:
callcenter
Mwah..quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
Zo'n eh.. iemand die in dooien snijdt.. ik kan niet op de naam komen
Dus jij niest over het eten omdat je ruzie had met je collega's, en wat schiet je daar mee op?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:07 schreef doctor.starbucks het volgende:
vergrotende trap, heb 3mnd bij tafeltjedekje gewerkt, als voedselopschepper.
Werk opzich is gewoon productie, alleen de 'collega's' deden me de das om..... vroegen ens of ik dit bleef doen (rest van me leven) en ik zo van, nee, begin over paar maand weer met school...
opeens werd ik behandeld alsof ik ze beledigt had tot op hun graf.... laatste dag (ruzie) gewoon gezegd, goh, mensen prettige leven gewenst. Ik weet zeker dat ik iets anders ga doenowhja, en ik heb over het eten geniest
waaaaa
iddquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:21 schreef El_Rolando het volgende:
Palletsorteerder.
edit was 15 en volop aan het puberenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus jij niest over het eten omdat je ruzie had met je collega's, en wat schiet je daar mee op?
Stadswacht willen worden - je hebt nauwelijks rechten om wat te doen, alleen ff zeggen "hee, dat mag niet"quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd![]()
Gisteren liep ik ook in de stad, en toen werden er van die scholieren opgeleid tot stadswachtEn die stadswachten zo heel stoer alles uitleggen aan die scholieren, en die scholieren schaamden zich dood
![]()
(zijn van die scholieren die volgens mij een opleiding beveiliging doen ofzow
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |