Is geen beroep maar een betaalde hobbyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef Laton het volgende:
bolletjesslikker.
Eens. Behalve schoonmaken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:17 schreef RtV het volgende:
Al het ongeschoolde werk
Is is ook veel geschoold kutwerk hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:17 schreef RtV het volgende:
Al het ongeschoolde werk
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:21 schreef El_Rolando het volgende:
Palletsorteerder.
En ook wel ongeschoold leuk werk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Is is ook veel geschoold kutwerk hoor.
P&O, leraar en zulks soort.
Pallets sorteren, allemaal op naam he. Best wel zwaar werk.quote:
Youp van 't Hek zijn noem ik pas echt een kutberoep!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:25 schreef MrBean het volgende:
[..]
En ook wel ongeschoold leuk werk.
Youp van 't Hek heeft ook 10 jaar over de mavo gedaan of zo.
Alleen jammer dat het best goed verdientquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:36 schreef kantoorlul het volgende:
straatkrantverkoper...
Sorry ik las krantverkoper, in plaats van straatkrantverkoper.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef kantoorlul het volgende:
verdienen die zwervers en ex-junkies echt goed geld aan het verkopen van die straatkranten/-magazines???
ik geloof er geen drol van...
Jarenlang postbode geweest en geen moment gedacht "wat een kutbaan"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:41 schreef Omphale het volgende:
kassamiep, vakkenvuller, manager Mc.Donalds filiaal, winkelbediende, postbode, post sorteerder en nog veeel meer andere KUTbanen!![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef kantoorlul het volgende:
je hoefde je excuses niet aan te bieden hoor... maar bij deze: je excuses zijn geaccepteerd...
Manager McDonalds lijkt me ook nog best okay hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:41 schreef Omphale het volgende:
kassamiep, vakkenvuller, manager Mc.Donalds filiaal, winkelbediende, postbode, post sorteerder en nog veeel meer andere KUTbanen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |