Hou is op m'n gedachten te lezenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:16 schreef buzzer het volgende:
de topics in KLB worden met de dag debieler
Wou je zeggen dat jij 'm mooi vindt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:16 schreef buzzer het volgende:
Ja, het is tenminste een fatsoenlijke auto, in ieder geval beter dan jouw fiatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij 'm mooi vindt?
Wat is jouw definitie van fatsoenlijk dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja, het is tenminste een fatsoenlijke auto, in ieder geval beter dan jouw fiat
Mijn definitie van fatsoenlijk is een auto die niet te klein is, dus minimaal de grootte van een Opel Omega/Mazda 6/BMW 5 ... Waarom niet kleiner? Tja, ik wil er ook in kunnen zitten, ben zelf 2 meter 4 en pas met regelmaat niet ergens fatsoenlijk in. Daarnaast hou ik ook van een stevige auto en ik wil gewoon het gevoel hebben dat ik in een echte auto zit. Zelf heb ik ook de voorkeur voor een 6 of 8 cilinder met automaat en dan kom je dus uit in de deze klasse zoals de Escalade.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van fatsoenlijk dan?
Ach, zijn klacht is op zich gegrond, alleen iets te specifiek.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:16 schreef buzzer het volgende:
Heb je weleens in een Kia Sorento gezeten? Voorin kan je maar net zitten als je 1.90+ bent en achterin heb je al helemaal geen ruimtequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
vind trouwens de Kia Sorento ook goed te doen... Escalade is zo 2003![]()
![]()
Ach iedereen kan zich zo'n dikke bak veroorloven (het hoeft geen nieuwe te zijn). Maar ze zijn gewoon echt asociaal. Stel je voor dat in een redelijk normale straat 2 van die bakken aan weerszijden van de straat geparkeerd zouden staan... Dan heb je al een Alto nodig om er nog tussen te komen. Ik heb wat tegen dikke bakken, maar een Alto gaat me ook weer wat verquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef blieblie het volgende:
Jaloerse zeikerd(s).
Je hoort nooit mensen over dit soort dingen roepen die het kunnen betalen. Kortom, tis gewoon jaloers gezeik.
En de TS, zelfs ook al dacht je het alleen maar. Je hebt met je vuile vingertjes van andermans eigendom te blijven, mispunt.
Fijn he zo'n overheid.... En een 156 is geen grote auto, lekker dat je daar ook al moeite mee hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:03 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Ach iedereen kan zich zo'n dikke bak veroorloven (het hoeft geen nieuwe te zijn). Maar ze zijn gewoon echt asociaal. Stel je voor dat in een redelijk normale straat 2 van die bakken aan weerszijden van de straat geparkeerd zouden staan... Dan heb je al een Alto nodig om er nog tussen te komen. Ik heb wat tegen dikke bakken, maar een Alto gaat me ook weer wat ver.
Sowieso snap ik die mensen niet. Het is toch ook verschrikkelijk onhandig. Ik rijd nu een Alfa 156 en daar zit ik me al vaak over te ergeren dat ik ruimere plekken moet zoeken dan eerst in m'n Fiëstaatje. Nee, jaloezie is het zeker niet. Ergernis, dat is het.
Of een GMC Yukonquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:04 schreef El_Rolando het volgende:
Chevy Tahoe is vetter.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
in that escalade.... 50 ahhh Bentley ahhhhhhhhh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |