Geen idee, maar het is wel heel leuk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:23 schreef Sugar het volgende:
Hahahaha, BE, wat leuk! Ik vind het zo gek, ik ging onze slaapkamer in tegeltjes-stijl doen en ineens duiken er overal die taferelen op. Ben ik blind in een trend getrapt of heb ik de trend gezet?![]()
Tnxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:37 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, beterschap. Waar ga je heen vrijdag?
Lekker! Is het een beetje goed weer daar (ik heb er geen idee van hoe het daar in de winter is...).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef Rewimo het volgende:
TnxWe gaan vrijdag een weekje naar Portugal
Mijn schoonouders zitten daar in een appartement en hebben gevraagd of we een weekje overkomen
En aangezien Christan volgende week vakantie heeft...
Moet eerlijk bekennen dat we nix met ze hadden hoor, ze wonen hier nog maar een paar maand maar toch is het wel raar. Zo dichtbij ineens! En weet mijn god niet wat ik tegen de buurvrouw moet zeggen als ik der zie!! Helemaal omdat we eigenlijk van nix weten. Staat ook zo stom als ik iets zeg en ik heb het helemaal mis. Kijk van die zelfmoord is natuurlijk alleen maar wat ik gehoord heb, ze kan net zo goed gewoon onder de trein zijn gekomen ofzo!! Maar binnenkort toch wel ff na vragen anders staat ook zo stom!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
MeNicole !![]()
Wat een klap is dit voor jullie allemaal!
Zeker nu je ook nog zwanger bent!!![]()
kaartje met sterkte in de brievenbus stoppen is voorlopig denk ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:21 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat we nix met ze hadden hoor, ze wonen hier nog maar een paar maand maar toch is het wel raar. Zo dichtbij ineens! En weet mijn god niet wat ik tegen de buurvrouw moet zeggen als ik der zie!! Helemaal omdat we eigenlijk van nix weten. Staat ook zo stom als ik iets zeg en ik heb het helemaal mis. Kijk van die zelfmoord is natuurlijk alleen maar wat ik gehoord heb, ze kan net zo goed gewoon onder de trein zijn gekomen ofzo!! Maar binnenkort toch wel ff na vragen anders staat ook zo stom!!
Wilde ik idd ook zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:27 schreef moussy het volgende:
kaartje met sterkte in de brievenbus stoppen is voorlopig denk ik wel genoeg.
Ja dat denk ik ook!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:27 schreef moussy het volgende:
[..]
kaartje met sterkte in de brievenbus stoppen is voorlopig denk ik wel genoeg.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook!!
Maar ben dan zo'n doos die denkt: Strax is er helemaal nix met dat meisje (ondaks advertentie in de krant)
De advertentie was namelijk wel een beetje raar. Er stond een klein gedichtje en dat ze haar nu al miste en dan de naam van der moeder!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:33 schreef moussy het volgende:
[..]die hebben ze er vast niet voor de lol laten plaatsen, weet je wel hoe duur die dingen zijn, je betaalt per mm
Wat moet je er dan in zetten? Met veel verdriet delen wij mee dat mijn/onze dochter dood is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
De advertentie was namelijk wel een beetje raar. Er stond een klein gedichtje en dat ze haar nu al miste en dan de naam van der moeder!!
Verder helemaal nix!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |