ga jij eens wegquote:
ik heb het vorig topic al gelachenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:49 schreef QueenR het volgende:
mag ik je eenzame actie ff storen ennehgoedemorgen wensen?
ff cho in actie nog een keer![]()
[afbeelding]
vind hem zelf wel grappig
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:49 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
![]()
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:49 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
![]()
cho en surfer hadden hem nog niet gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb het vorig topic al gelachen
geil mannetjequote:
Nee idd,.......... was die muis maar zo groot... dan had ik hem gevonden !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:55 schreef QueenR het volgende:
[..]
cho en surfer hadden hem nog niet gezien
quote:
Oh...jij zou niet kijken hequote:
En verlorenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee idd,.......... was die muis maar zo groot... dan had ik hem gevonden !
irritant is dat hè.... ook last van gehad ... een muisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee idd,.......... was die muis maar zo groot... dan had ik hem gevonden !
jawelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog niet gekeken maar volgens mij is het geen chick dus!
tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh...jij zou niet kijken he
Ik ben niet bang voor de muis.... ook niet voor ratten ofzo... waar ik WEL bang voor ben is de schrikreactie waarvan ik weet dat die gaat komen....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
irritant is dat hè.... ook last van gehad ... een muis![]()
![]()
zie je ineens in je ooghoeken wat lopen en dan denk jewtf?? zag ik het nou goed?
*rukt plasma van de muur, smijt tegen de grond.. plasma spat uit elkaar, muis allang pleitte?? *quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de muis.... ook niet voor ratten ofzo... waar ik WEL bang voor ben is de schrikreactie waarvan ik weet dat die gaat komen....
Op een gegeven moment was die stink muis via mijn scart achter mijn plasma gekropen.... werd woest
ik ook verdorrie.quote:
Dat heb ik dus ook.... game heerlijk zo af en toe maar wacht zo met smart op GR3 Gijsquote:
Vond het ook zielig maar nadat ik heb gelezen wat muizen allemaal veroorzaken (lees brand, lekkage, ziekte verspreiding) staat die kleine cocksucker op mijn doodslijst.... (net als Surferquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
*rukt plasma van de muur, smijt tegen de grond.. plasma spat uit elkaar, muis allang pleitte?? *
nee?![]()
wij hebben na de verbouwing even een muis gehad, had hem met zo'n klemmetje gevangen. Ik hoorde het pang gaan dus ging snel kijken... arme ding leefde nog dus ik snel losgewrikt en wilde hem loslaten. Maar helaas, voordat ik achter in de bossen was was ie overledenvond het achteraf wel erg zielig voor het beestje. Maar ja daartegenin is dat geritsel in huis en drolletjes overal ook geen pretje
DOA4quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik ook verdorrie.
Wat ben jij eigenlijk aan het gamen Gijs?
ik trek dus echt geen dieren die rond rennen en overal en nergens uit kunnen komenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de muis.... ook niet voor ratten ofzo... waar ik WEL bang voor ben is de schrikreactie waarvan ik weet dat die gaat komen....
Op een gegeven moment was die stink muis via mijn scart achter mijn plasma gekropen.... werd woest
als je maar uitkijkt voor de kids maar dat spreekt voor zich. Versteende kids is geen optie hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond het ook zielig maar nadat ik heb gelezen wat muizen allemaal veroorzaken (lees brand, lekkage, ziekte verspreiding) staat die kleine cocksucker op mijn doodslijst.... (net als Surfer)
Heb lokdozen met gif,... dan verstenen zeen ga nog 2 vallen plaatsen.... !
Mjummiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:36 schreef QueenR het volgende:
Nu hebben we onze killer harry die daar voor zorgt(hij eet idd ook spinnen, hooiwagens etc
)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:29 schreef Chocobo het volgende:
........staat die kleine cocksucker op mijn doodslijst.... (net als Surfer)
Ja en je bent ook gestorvenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... sta al 8 jaar op die lijst gijs..
Van die nachtvlinders...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik trek dus echt geen dieren die rond rennen en overal en nergens uit kunnen komen![]()
Wat een fotoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en je bent ook gestorven
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en je bent ook gestorven
[afbeelding]
Hardquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:45 schreef mr_Brown het volgende:![]()
als hij dood is plaatsen we deze op zijn kist.... kunnen de mensen nog een beetje lachen
mijn lul ookquote:
Doe maar, want hij is te klein om met het blote oog te zien.quote:
jah.... das waar...... maar wacht maar als ik em droog bij je inbrengquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe maar, want hij is te klein om met het blote oog te zien.
En dan vragen ze zich af.... leefde hij nou nog op die foto???quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
als hij dood is plaatsen we deze op zijn kist.... kunnen de mensen nog een beetje lachen
Een keer kuchenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
jah.... das waar...... maar wacht maar als ik em droog bij je inbreng
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En dan vragen ze zich af.... leefde hij nou nog op die foto???
dat is voor mij genoegquote:
Dat is best ziek zeg maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
het lijkt mij echt humor om als je dood bent dat je dan zo'n rode fopneus opkrijgt.... lig je daar in je kist met zo'n neus op![]()
Ik denk dat ze jou gaan rollen Gijs....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:04 schreef Bastard het volgende:
Dat is best ziek zeg maar
Arme mensen die mij moeten dragen trouwens
vond t wel humorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is best ziek zeg maar
Arme mensen die mij moeten dragen trouwens
* Bitchslapt *quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vond t wel humor
zoooo dan![]()
![]()
die mensen die jou moeten dragen ja
![]()
![]()
![]()
![]()
neem een andere icon man... denk de hele tijd dat je Gijsje79 bentquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* Bitchslapt *
topickiller !
Ja dat had ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neem een andere icon man... denk de hele tijd dat je Gijsje79 bent
De hele tijd oooooooooooooook, heb `m een minuut geleden ge-uploadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neem een andere icon man... denk de hele tijd dat je Gijsje79 bent
weet ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De hele tijd oooooooooooooook, heb `m een minuut geleden ge-upload
Beter verander je hem dan weerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De hele tijd oooooooooooooook, heb `m een minuut geleden ge-upload
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:32 schreef Chocobo het volgende:
Struik ook ineens helemaal GR3 minded... waarom de overgang Gijsjes?
Eigenlijk all of the above,... + tactische overzicht en gameplayquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]De snelle release Het huidige beste spel op de 360 De mooie gfx De bewezen goede spellen van Ubisoft De vele mensen die hem halen, wat garant gaat staan voor veel MP plezier 16 man coop Ik ben geil.
En jij?
Gister filmpje gezien. Hij zag er erg mooi uit, moet ik toegeven. Vooral het feit dat je tot aan de horizon gebouwen en dergelijke kunt zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Eigenlijk all of the above,... + tactische overzicht en gameplay
Ja... ook een keer leuk denk ik.. minpunten heb ik toch ook nu al.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eigenlijk all of the above,... + tactische overzicht en gameplay
Ik zal jouw horizon eens gaan bekijken!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister filmpje gezien. Hij zag er erg mooi uit, moet ik toegeven. Vooral het feit dat je tot aan de horizon gebouwen en dergelijke kunt zien.
STAPquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Bastard het volgende:
Ik zal jouw horizon eens gaan bekijken!
surfer grap +3quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal jouw horizon eens gaan bekijken!
zooooo danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/679(...)ouders_Vaatstra.html
Wat hard zeg
Previews waren prachtig....jammer dat ik je geen nekschot kan geven !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister filmpje gezien. Hij zag er erg mooi uit, moet ik toegeven. Vooral het feit dat je tot aan de horizon gebouwen en dergelijke kunt zien.
Ik kan zooo niet wachten om een granaat naar je te gooien in GRquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Previews waren prachtig....jammer dat ik je geen nekschot kan geven !
Denk nog steeds dat BF2 leuker is maar iedereen haalt deze en dit is ook zeker een goed spel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]De snelle release Het huidige beste spel op de 360 De mooie gfx De bewezen goede spellen van Ubisoft De vele mensen die hem halen, wat garant gaat staan voor veel MP plezier 16 man coop Ik ben geil.
En jij?
Ik wil je ook doden Gijsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan zooo niet wachten om een granaat naar je te gooien in GR
ik wil ook mensen dodenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil je ook doden GijsSoort van frustratie......... WIL het....
Live is de uitkomst !
Oh ik wil het gewoon doen om te lachenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil je ook doden GijsSoort van frustratie.........
Das geen geld .. dekking is er niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooo...verzekering uitgezocht. ¤ 60 euro per maand.![]()
Niks aanvullend, geen tandarts, max. eigen risico en collectiviteitskorting.quote:
Zou je dat nou wel doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niks aanvullend, geen tandarts, max. eigen risico en collectiviteitskorting.
Verzekeringen![]()
Eigen risico heb ik op 0 staan... is het niet waardquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niks aanvullend, geen tandarts, max. eigen risico en collectiviteitskorting.
Verzekeringen![]()
Moest ik de afgelopen jaren ook...dit vergoeden we deels, dit vergoeden we niet, die vergoeden we misschien, etc....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou je dat nou wel doen?Als je nou iets krijgt moet je het alsnog zelf dokken?
Klein onderhoudquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moest ik de afgelopen jaren ook...dit vergoeden we deels, dit vergoeden we niet, die vergoeden we misschien, etc....
Nee, ik geloof niet in verzekeringen. Ik verzeker me als er ooit eens echt iets aan de hand is, maar klein onderhoud betaal ik zelf wel.
Maar dan loop je wel risico dat je verzekering je niet laat bij verzekeren. En ze kunnen je dan een medische keuring laten doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moest ik de afgelopen jaren ook...dit vergoeden we deels, dit vergoeden we niet, die vergoeden we misschien, etc....
Nee, ik geloof niet in verzekeringen. Ik verzeker me als er ooit eens echt iets aan de hand is, maar klein onderhoud betaal ik zelf wel.
Als je 10 keer geweest bent krijg je de 11de behanding gratisquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Controle kost geen reet idd... totdat ze gaan boren..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eigen risico heb ik op 0 staan... is het niet waardHeb wel aanvullend en ook tandarts....
Geen tandarts ook,... Gijs jij kan nog eens lachen hoor.... net een rekening binnen voor het vullen van 2 gaatjes.... kaTJING !! WIl ik niet betalen hoor
Riiiight.... wedden dat je achter je tv zit van: HIEEEEERRRRRquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik wil het gewoon doen om te lachen
Stop dan eens met die sinasappeltandpastaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Controle kost geen reet idd... totdat ze gaan boren..
Moest een dikke 450 euro betalen voor die gaatjes
whoehahahahahhaaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Stop dan eens met die sinasappeltandpasta![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
Stel paniekzaaiers. Heb het maar weer even gewijzigd. Geen eigen risico en tandartsverzekering. Is wel ¤ 28 euro duurder per maand, maar ik bedacht me dat ik dat makkelijk kan opbrengen. Als ik in één klap 500 euro moet neertellen wordt het wat moeilijker.En ik kan het volgend jaar toch weer wijzigen.
Verstandig knulquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
Stel paniekzaaiers. Heb het maar weer even gewijzigd. Geen eigen risico en tandartsverzekering. Is wel ¤ 28 euro duurder per maand, maar ik bedacht me dat ik dat makkelijk kan opbrengen. Als ik nu in één klap 500 euro moet neertellen wordt het wat moeilijker.En ik kan het volgend jaar toch weer wijzigen.
Dat heb ik met iedereenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Riiiight.... wedden dat je achter je tv zit van: HIEEEEERRRRR
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:24 schreef Bastard het volgende:
Godverdomme.. ik ben er weer doorheen hier.
Ik heb serieus net een peuk zitten roken.. en gedacht, ik heb minder stress als ik een magazijnmedewerker zou zijn. Ik zou misschien mezelf beter voelen als ik dood lopende band werk zou doen...
Please schatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
gijs.... ik kijk uit op de snelweg hier.... en ik zit soms te fantaseren hoe gelukkig ik zou zijn in een vrachtwagen... lekker chillen zo in je uppie
Vrachtwagenchauffeur lijkt me ook een utopie inderdaad.. lekker beetje karren en sturen. Ladingkje lossen enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
gijs.... ik kijk uit op de snelweg hier.... en ik zit soms te fantaseren hoe gelukkig ik zou zijn in een vrachtwagen... lekker chillen zo in je uppie
ik hou ook van jou jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Please schat![]()
![]()
Dan word je nog dikker![]()
![]()
![]()
jah idd of machinistquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur lijkt me ook een utopie inderdaad.. lekker beetje karren en sturen. Ladingkje lossen enzo.
Maar daar heb je ook best wat papieren voor nodig zeg... je moet half monteur zijn tegenwoordig!
Dat.. en ze nemen toch eerder Poolse chauffeurs aan.
ga me daar ook maar aanmelden jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:
Ik heb overigs wel op werk.nl nu ook koerier als mogelijkheid neergezet.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah idd of machinistook wel chill.... op zijn rails.... niet gewoon knopje om en gaan
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Please schat![]()
![]()
![]()
![]()
gijs.... neef van collega van me is dat.... gast werkt gemiddeld 6 uur per dag... langer mag nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]Nog beter zelfs.. je hoeft niet eens te sturen.. gewoon beetje remmen en gas geven
![]()
Ideeen Gijs!
ga jij eens muizen vangenquote:
Ik doe zijn werk voor 200 minderquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... neef van collega van me is dat.... gast werkt gemiddeld 6 uur per dag... langer mag niet, want anders werkt ie tegelijk langer dan 8 uur en dat mag niet
en heeft een vrij goed salaris.
Ikke 172 euro voor een wortelkanaalbehandelingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Controle kost geen reet idd... totdat ze gaan boren..
Moest een dikke 450 euro betalen voor die gaatjes
Dat laat ik wel aan Sjo overquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan Sjo over
Gisteren wilde ik stofzuigen achter de bank, maar ik durfde niet![]()
Bang dat er een konijntje achter vandaan komtquote:
Mwheohahahahaahhaahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Please schat![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit aan willen beginnen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:49 schreef Quinny het volgende:
Net ook even gekeken bij dat werk.nl Zitten leuke banen tussen voor me. Moet alleen over een rijbewijs beschikken![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:49 schreef Quinny het volgende:
Net ook even gekeken bij dat werk.nl Zitten leuke banen tussen voor me. Moet alleen over een rijbewijs beschikken![]()
Die heb ik al laaaaang niet meer...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Stop dan eens met die sinasappeltandpasta![]()
Na een week ben je dat ook wel zat hoor... lijkt me..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ok, ik zou graag met name Sjo willen opblazen![]()
Daar moet je ook rijden om naar de randstad te kunnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Tam ook al niet gelijk heKan me dat niet voorstellen. Bij ons ( brabant ) is dat het eerste wat de doet als je 18 word. Gaan lessen voor je rijbewijs
Nee. Ik hoef nooit de BOB te zijnquote:
Waarom zo je naar de randstad willen?. Alles is daar duurder, kleiner en het regent er altijdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar moet je ook rijden om naar de randstad te kunnen
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar moet je ook rijden om naar de randstad te kunnen
Maar wel alles in de buurt..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waarom zo je naar de randstad willen?. Alles is daar duurder, kleiner en het regent er altijd
Gijs ik ga je ownen....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat zit je nou dom te lachen dan?
Dat gehuil om de randstadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waarom zo je naar de randstad willen?. Alles is daar duurder, kleiner en het regent er altijd
Meer werkgelegenheid en meerbuitenlandersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Een reisverzekering ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat gehuil om de randstadBen je jaloers dat ik binnen 5 minuten een croissantje in mijn handen kan hebben en dat jij er eerst een reisverzekering voor moet afsluiten?
Racistquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Meer werkgelegenheid en meerbuitenlanders![]()
![]()
Ik ga met Nero vechten voor de laatste plaatsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef Bastard het volgende:
Die stoere taal hier ook allemaal meteen, prachtig
Delifrance zit hier op de hoek gijsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat gehuil om de randstadBen je jaloers dat ik binnen 5 minuten een croissantje in mijn handen kan hebben en dat jij er eerst een reisverzekering voor moet afsluiten?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ga met Nero vechten voor de laatste plaats
Nou das toch lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die het meestal wel naar zijn zin heeft op z'n werk
Als je leuke collega’s hebt is het inderdaad moeilijk om weg te gaan. Dat bepaald voor mij toch wel in grote mate hoe leuk ik het vind om naar mijn werk te gaan. Als ik hetzelfde werk met een stel klootzakken zou moeten doen ging ik ook weg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:16 schreef Quinny het volgende:
Nou das toch lekker
Ik heb het ook naar mijn zin op het werk. Maar zal wel eens iets anders willen gaan doen. Heb hier thuis een open sollicitatie liggen voor verkoever verpleegkundige. Maar zit nog te twijfelen of ik echt wel weg wil van deze afdeling
Ohhh god,.. daar is de game amateurquote:
Gijs dat is de helft van het plezier al iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef Bastard het volgende:
Die stoere taal hier ook allemaal meteen, prachtig
Ach, laat hem toch. Binnenkort mag hij tussen een voeding en een huilsessie ook even een paar kogels afschieten.quote:
9 maart geloof ik...... Surfer is dan op vakantiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:25 schreef Quinny het volgende:
Wanneer komt dat spel dan? Vind het altijd wel lachen om mee te luisteren
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
9 maart geloof ik...... Surfer is dan op vakantiezo lekker !!..... maar dat wordt weer lachen ja
Ik heb die knakker ook gemeeld.. om te zien hoe ik kan betalen, maar heb er geen reactie op ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
9 maart geloof ik...... Surfer is dan op vakantiezo lekker !!..... maar dat wordt weer lachen ja
Dimplus is slecht in mail !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb die knakker ook gemeeld.. om te zien hoe ik kan betalen, maar heb er geen reactie op ook
Vind het nu al een schijtbedrijf
Ja dat jaarlijkse skie gebeuren..... Lijkt me geen gezicht.... Surfer op ski's... dat is een plank op plankenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vakantie
![]()
wat??? waarom?? ik gun het hem niet
misschien gebruiken ze hem als basis voor een springschans?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat jaarlijkse skie gebeuren..... Lijkt me geen gezicht.... Surfer op ski's... dat is een plank op planken
GCshopquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb die knakker ook gemeeld.. om te zien hoe ik kan betalen, maar heb er geen reactie op ook
Vind het nu al een schijtbedrijf
Mooi voor je knul.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
GCshop
Al 6x een spel besteld, 6x op de releasedag gehad57 euro geloof ik, incl verz.k.
Vind ik zo strontvervelend als mensen even gaan zeggen dat hun het beter voor elkaar zouden hebben... daaar vraaaag ik toch helemaal niet omquote:
Ik heb nog nooit problemen gehad met DimPlus. Mailen altijd in een uur terugquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind ik zo strontvervelend als mensen even gaan zeggen dat hun het beter voor elkaar zouden hebben... daaar vraaaag ik toch helemaal niet om
Vraag ik om je ervaringen?? PLeaaaasseeee mofo!! STFUquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad met DimPlus. Mailen altijd in een uur terug
B... ik heb het ook. Met Paypal betaald, maar nog geen bevestiging gehad. Gemailed en 2 dagen later zeiden ze maandag hoort u van ons....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vraag ik om je ervaringen?? PLeaaaasseeee mofo!! STFU
Ik ga ze Donderdag es bellen.. ik weet niet hoe ze de dingen regelen in Groningen, maar hier in de randstad zijn we wel gediend van service.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
B... ik heb het ook. Met Paypal betaald, maar nog geen bevestiging gehad. Gemailed en 2 dagen later zeiden ze maandag hoort u van ons....
nopeDeden ze niet !! Net weer een mail verstuurd
Vechten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vraag ik om je ervaringen?? PLeaaaasseeee mofo!! STFU
Ik POEP op moslims.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
Imams: cartoons slecht voor integratie
oh mijn god, cartoons zijn slecht en fatwa's bevorderen de integratie.
Nee, dat is voor PC versie en PS2 versie.. die is eind maart verschoven.. 360 komt begin Maart uit.. vanmorgen nog gelezen op ubisoft forum.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef Chocobo het volgende:
Ghost Recon 3 is misschien uitgesteld tot eind maart begin april![]()
Wat een TEEERING zooi toch altijd bij M$![]()
Nogmaals niet bevestigd, maar wel een gerucht op het ubisoft forum!!!!!
*PHEW*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat is voor PC versie en PS2 versie.. die is eind maart verschoven.. 360 komt begin Maart uit.. vanmorgen nog gelezen op ubisoft forum.
Ohwquote:
Wanneer welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:56 schreef Chocobo het volgende:
Kan GODVER al een half uur naar huis maar die dikke is nog niet klaar....
guntquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:56 schreef Chocobo het volgende:
Kan GODVER al een half uur naar huis maar die dikke is nog niet klaar....
Whahaha, serieusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:07 schreef Bastard het volgende:
najaaaa
Man zit 5 dagen dood op kantoor
HOAXquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:07 schreef Bastard het volgende:
najaaaa
Man zit 5 dagen dood op kantoor
Soms gaat verstand boven gevoel hequote:
Dat maakt niet uit.. maar tis een mooi moto om jezelf voor te houden.. dingen kunnen anders gedaan worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
WAT ga je anders doen gijs?
quote:
alleen z'n??????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vind je?
Iedereen zegt het ook... als 2 druppels op mij lijkt
Die heeft ze nietquote:
muggezifterquote:
geloof jij trouwens in astrologie?????????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die heeft ze niet
Vlgs atsrologie lijkt ze ook bijna exact op mij.. zowel hoofd teken als ascendante en huizen![]()
Onderandere ja.. maar dan heb ik niet over wat er in de Libelle staatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
geloof jij trouwens in astrologie?????????![]()
libelle lees ik nie. Maar wat voor soort dan? Ik heb er echt geen verstand van, daar het mij onzin lijkt dat iedereen die op dezelfde dag geboren is hetzelfde karakter heeftquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onderandere ja.. maar dan heb ik niet over wat er in de Libelle staat
Poe, dat word een lang verhaal danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
libelle lees ik nie. Maar wat voor soort dan? Ik heb er echt geen verstand van, daar het mij onzin lijkt dat iedereen die op dezelfde dag geboren is hetzelfde karakter heeftlijkt me sterk.
Legt u eens uit![]()
maar een tweeling is dus identiek, of als er toevallig 2 kids op hetzelfde tijdstip in dezelfde straat geboren worden, en de sterren bepalen dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Poe, dat word een lang verhaal dan
Nou het is dus juist zo dat horoscoop word gemaakt op basis van geboortedatum, tijdstip en plaats. En dat komt zo precies mogelijk aan.
Daaraan kan je een horoscoop maken, een soort van tekening over de standen van de sterren, en daaraan kun je zien welke eigenschappen het meest bij diegene passen, waar zijn goede eigenschappen liggen, waar je goed in zou zijn met je werk, maar ook wat je valkuilen zijn. Waar je aan zou kunnen werken in je leven, of wat je juist meekrijgt op je pad. Of introvert bent of juist extravert, of je van reizen houdt of juist een huismus bent, veel vrienden, weinig vrienden.. etc etc etc.
Je snapt nu een klein beetje, dat het juist haast onmogelijk is om iemand te vinden wiens horoscoop dan zoveel op een ander zou lijken... en daarom is het zo bijzonder dat die van Jasmijn zo sterk op die van mij lijkt.
Ik ben zelf niet erg thuis in de Astrologie, anders als dat ik begrijp hoe het werkt. Ik weet dat je een Ram bent.. zou ik kunnen zeggen dat je erg koppig kan zijn, volhardend, snel ergens warm voor kan lopen, maar vervolgens ook snel iets wel bekeken kan hebben, je intresse weer weg is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
libelle lees ik nie. Maar wat voor soort dan? Ik heb er echt geen verstand van, daar het mij onzin lijkt dat iedereen die op dezelfde dag geboren is hetzelfde karakter heeftlijkt me sterk.
Legt u eens uit(bijv, uitdaging: 2 april 1975 om 23.25 )
haha
weet je meestal staan er bij die uitleggen zoveel dingen die altijd wel een beetje kloppen. Maar goed, misschien kan je me overtuigen
Geen enkel mens is als een ander dus.. maar je zal een tweeling mens wel kunnen herkennen in zijn gedragquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
maar een tweeling is dus identiek, of als er toevallig 2 kids op hetzelfde tijdstip in dezelfde straat geboren worden, en de sterren bepalen dat?
Vind het leuk om voor de gein zo eens te lezen, maar geloven, het is voor mij niet excact genoeg, iets te zweverig![]()
dat steriotype klopt wel, maar ja mijn moeder is ook ram, en die is heeeel anders dan ik, veel zachter en liever, en rustiger en bedachtzamer, mijn vader is ook ram, en die is weer veel harder, koppiger, maar wel ook veel bedachtzamer. :pquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet erg thuis in de Astrologie, anders als dat ik begrijp hoe het werkt. Ik weet dat je een Ram bent.. zou ik kunnen zeggen dat je erg koppig kan zijn, volhardend, snel ergens warm voor kan lopen, maar vervolgens ook snel iets wel bekeken kan hebben, je intresse weer weg is.
Dat je motto een beetje is "Leven en laten leven" maar dat je wel houdt van een flinke discussie.
Dat is dan stereotype Ram.. maar juist je ascendant (soort van extra sterrenbeeld) bepaald je karaktertrekken, en die kunnen die van Ram versterken of afzwakken.
Daaar is dan een berekening voor, en op dat vlak laat ik het dan afweten.
Ik hou van de esotherischezaken, maar ben niet iemand die horoscopen trekt van iemand
Nee je moet je ook niet laten leiden erdoor, maar je zou kunnen zien waar je goed in bent, of er achter komen waarom je op een bepaalde manier reageert in situaties, in vergelijking met de ander.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat steriotype klopt wel, maar ja mijn moeder is ook ram, en die is heeeel anders dan ik, veel zachter en liever, en rustiger en bedachtzamer, mijn vader is ook ram, en die is weer veel harder, koppiger, maar wel ook veel bedachtzamer. :p
Vind het wel lollig hoor, maar echt erin geloven... dus evt zelfs (zoals sommige doen) beslissingen maken op gronde van dat. Nee nooit.
echt toekomst als in die zin van deze week ontmoet je je liefde van je leven?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee je moet je ook niet laten leiden erdoor, maar je zou kunnen zien waar je goed in bent, of er achter komen waarom je op een bepaalde manier reageert in situaties, in vergelijking met de ander.
Dus meer als mosterd na de maaltijd idee... ook al kun je ook heel goed de toekomst er mee voorspellen voor iemand. (neem van mij aan dat ik verbluffende horoscoop voorspellingen heb gelezen) daar moet je dan wel zooo erg handig mee zijn.. ik denk dat er dan ook meer bij komt kijken dan sect de horoscoop trekken.
Het is een berekening waar computerprogramma's voor zijn geschreven.. maar voor het uitlezen van een horoscoop, daar heb je de kennis voor nodig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
echt toekomst als in die zin van deze week ontmoet je je liefde van je leven?zou wel leuk zijn om vantevoren die dingen te weten.
Weten waar je goed in bent, tja daar kom je toch vanzelf achter? en als je eerlijk bent ook wel je slechte dingen. Die lijst is bij mij nog iets langer dan die eerstemaar daar werken we aan haha. Maar vind het wel heel interessant dat iemand als jij daar interesse in heeft vind ik zo niet bij je passen. En om zo'n ding ascedant etc te berekenen moet ik bij een prof zijn natuurlijk
wil wel eens zien in hoeverre het klopt
http://www.astro.com/cgi/atxgen.cgi?btyp=apx&&cid=fqvfileEZY4Sj-u1140553383 das de mijnequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is een berekening waar computerprogramma's voor zijn geschreven.. maar voor het uitlezen van een horoscoop, daar heb je de kennis voor nodig.
Enne, waarom zou die intresse niet bij mij passen?Je onderschat mij denk ik een beetje
Ja van de een verwacht je het eerder dan van de ander inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
http://www.astro.com/cgi/atxgen.cgi?btyp=apx&&cid=fqvfileEZY4Sj-u1140553383 das de mijneff gekeken leest wel leuk.
Oh heeft niets met onderschatten te maken, ik zeg niet dat ik het een positief of negatief ding vind. Jij leek me gewoon ook meer het praktische type en niet iemand die in dit soort dingen geloofd. Wil echt niet beweren dat dat beter is.
Het past gewoon bij wat zweverige... Cinnamongirl bijv. die geloofd er denk ik wel in. Die lijkt me meer met het spirituele van dingen bezig ipv alleen harde feiten. Geweldige meid, dus geen negatieve kant.![]()
Heee Gijssssssssssss....quote:
sucks hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 07:15 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk, de dag beginnen met een flauwe grap van Magneet.
bakkie gijsquote:Op woensdag 22 februari 2006 07:25 schreef Bastard het volgende:
*kuche kuche*
OOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wacht ffquote:Op woensdag 22 februari 2006 07:25 schreef Bastard het volgende:
*kuche kuche*
quote:Amerikaan slaat huisgenoot dood omdat wc-papier op is
MOSS BLUFF - In de Amerikaanse staat Florida is een man aangehouden die ervan wordt beschuldigd zijn huisgenoot met hamers te hebben doodgeslagen omdat het wc-papier op was. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt. De 56-jarige Franklin Paul Crow heeft bekend zijn huisgenoot, de 58-jarige Kenneth Matthews, te hebben doodgeslagen. Tegen rechercheurs zei hij dat hij en Matthews in het weekend ruzie kregen over het wc-papier en dat Matthews een geweer te voorschijn had gehaald. Daarop begon Crow hem te slaan met een moker en een klauwhamer. Matthews was er zo erg aan toe, dat hij door zijn vingerafdrukken geïdentificeerd moest worden.
quote:Baby van zeven kilo in Spanje geboren
MADRID - Een Colombiaanse heeft in een ziekenhuis in Madrid een baby - een meisje - van maar liefst 7 kilo ter wereld gebracht. Dat was in de afgelopen veertig jaar niet meer voorgekomen in het ziekenhuis, zei een woordvoerder dinsdag. De 38-jarige moeder Rosario heeft een medische afwijking die kan leiden tot het baren van grote baby's. Haar eerste dochter woog 5 kilo bij de geboorte.
De vader van de baby, Juan Carlos, zei dat hij met een andere vrouw dan Rosario een baby heeft gekregen die bij de geboorte 7,7 kilo woog. "De dokters hebben me verteld dat het iets genetisch is." Dochter Arancha werd op 13 februari geboren. Ze is 56 centimeter lang.
Ja, best wel zwaar te pakken inene ....quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wacht ff![]()
![]()
![]()
negeritus gijs?![]()
ja...... duurde ff voordat kwartje vielquote:Op woensdag 22 februari 2006 07:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, best wel zwaar te pakken inene ....
Dat oooohhhh ook
Achgossiepossie, heb je een loopneusje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:40 schreef Bastard het volgende:
Ja, best wel zwaar te pakken inene ....
Dat oooohhhh ook
quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
Brown, doe es niet zo druk (posten) 's ochtends vroeg.![]()
waarschijnlijk teen gestoten denk....quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Achgossiepossie, heb je een loopneusje?![]()
Nee, ik heb dit keer de griepquote:Op woensdag 22 februari 2006 07:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Achgossiepossie, heb je een loopneusje?![]()
hahahahaha die zin ook.... ik heb dit keer de griepquote:
Als je echt ziek ben ga je niet achter een PC zitten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:48 schreef Bastard het volgende:
Nee, ik heb dit keer de griep
en block je alle collega's op msnquote:Op woensdag 22 februari 2006 07:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je echt ziek ben ga je niet achter een PC zitten.![]()
Collega's op MSN ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 07:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en block je alle collega's op msn
ja gijs.... hier communiceren ze allemaal via msn onderlingquote:
Zooooooo dan...nou gelukkig hebben wij nooit zonder gezeten..quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:33 schreef mr_Brown het volgende:![]()
laat dit een lesje voor me zijn
[..]
Stinkbritquote:
Boterham met kalkoenfilet met wat zout, peper en ketchup en een banaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Stinkbrit![]()
Je zit nu aan je bacon en eggs zeker he...
ja hou opquote:
Komt niet in de buurt met hoeveel ik jou wil en ga slaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zooooooo dan...nou gelukkig hebben wij nooit zonder gezeten..
Via zijn vingerafdrukken ook...... dan heeft die gast echt VEEL geslagen!!
irritant mannetje hè die dikzakquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt niet in de buurt met hoeveel ik jou wil en ga slaan
Ken hem wel schieten....... maar ja,...... wie wast mijn auto dan? Haalt mijn sigaretten en strooit tulpen voor me uit !quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
irritant mannetje hè die dikzak
gijs...... hij kust de grond waar je op loopt.... waar vindt je nog zo iets...... zo trouw als hij isquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken hem wel schieten....... maar ja,...... wie wast mijn auto dan? Haalt mijn sigaretten en strooit tulpen voor me uit !
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs...... hij kust de grond waar je op loopt.... waar vindt je nog zo iets...... zo trouw als hij iszo volgzaam
zo nederig
gewoon accepteren die irritatie
Baasjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken hem wel schieten....... maar ja,...... wie wast mijn auto dan? Haalt mijn sigaretten en strooit tulpen voor me uit !
Ik weet dat je me wilt gijs...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt niet in de buurt met hoeveel ik jou wil en ga slaan
Adolf..quote:
Telefoon? Je hebt niks laten liggen hier hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Adolf..![]()
Bedankt voor m'n telefoon he![]()
whehehehequote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Het complete gesproken script van Oblivion![]()
[afbeelding]
whehehhequote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Telefoon? Je hebt niks laten liggen hier hoor.
Maar als je je werk telefoon bedoeld doe ondergesmeerd is met Danoontje, dan ok..... graag gedaan
In Comic Sans MS 34?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Het complete gesproken script van Oblivion![]()
[afbeelding]
Ik kon Mario's post-it script niet vinden trouwensquote:
Die ken ik uit mn hoofdquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kon Mario's post-it script niet vinden trouwens
Ja.... Letsa gooooo en Whoohooooquote:
Thank you Marioquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.... Letsa gooooo en Whoohoooo
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thank you Mario
But our princess is in another castle
Nou, een foto met een Mario erop!quote:
Ik doe alles voor een kinderlach gijsquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, een foto met een Mario erop!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik doe alles voor een kinderlach gijs
Anders verkoop je je 360 toch gewoon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
He lekker, de eindafrekening van de energie is binnen.. 270 euro betalen binnen nu en een week
MotherFUCKERS!!!!![]()
![]()
Tis niet een grappig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders verkoop je je 360 toch gewoon?
binnen een week ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
He lekker, de eindafrekening van de energie is binnen.. 270 euro betalen binnen nu en een week
MotherFUCKERS!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |