ga jij eens wegquote:
ik heb het vorig topic al gelachenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:49 schreef QueenR het volgende:
mag ik je eenzame actie ff storen ennehgoedemorgen wensen?
ff cho in actie nog een keer![]()
[afbeelding]
vind hem zelf wel grappig
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:49 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
![]()
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:49 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
![]()
cho en surfer hadden hem nog niet gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb het vorig topic al gelachen
geil mannetjequote:
Nee idd,.......... was die muis maar zo groot... dan had ik hem gevonden !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:55 schreef QueenR het volgende:
[..]
cho en surfer hadden hem nog niet gezien
quote:
Oh...jij zou niet kijken hequote:
En verlorenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee idd,.......... was die muis maar zo groot... dan had ik hem gevonden !
irritant is dat hè.... ook last van gehad ... een muisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee idd,.......... was die muis maar zo groot... dan had ik hem gevonden !
jawelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog niet gekeken maar volgens mij is het geen chick dus!
tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh...jij zou niet kijken he
Ik ben niet bang voor de muis.... ook niet voor ratten ofzo... waar ik WEL bang voor ben is de schrikreactie waarvan ik weet dat die gaat komen....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
irritant is dat hè.... ook last van gehad ... een muis![]()
![]()
zie je ineens in je ooghoeken wat lopen en dan denk jewtf?? zag ik het nou goed?
*rukt plasma van de muur, smijt tegen de grond.. plasma spat uit elkaar, muis allang pleitte?? *quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de muis.... ook niet voor ratten ofzo... waar ik WEL bang voor ben is de schrikreactie waarvan ik weet dat die gaat komen....
Op een gegeven moment was die stink muis via mijn scart achter mijn plasma gekropen.... werd woest
ik ook verdorrie.quote:
Dat heb ik dus ook.... game heerlijk zo af en toe maar wacht zo met smart op GR3 Gijsquote:
Vond het ook zielig maar nadat ik heb gelezen wat muizen allemaal veroorzaken (lees brand, lekkage, ziekte verspreiding) staat die kleine cocksucker op mijn doodslijst.... (net als Surferquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
*rukt plasma van de muur, smijt tegen de grond.. plasma spat uit elkaar, muis allang pleitte?? *
nee?![]()
wij hebben na de verbouwing even een muis gehad, had hem met zo'n klemmetje gevangen. Ik hoorde het pang gaan dus ging snel kijken... arme ding leefde nog dus ik snel losgewrikt en wilde hem loslaten. Maar helaas, voordat ik achter in de bossen was was ie overledenvond het achteraf wel erg zielig voor het beestje. Maar ja daartegenin is dat geritsel in huis en drolletjes overal ook geen pretje
DOA4quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik ook verdorrie.
Wat ben jij eigenlijk aan het gamen Gijs?
ik trek dus echt geen dieren die rond rennen en overal en nergens uit kunnen komenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de muis.... ook niet voor ratten ofzo... waar ik WEL bang voor ben is de schrikreactie waarvan ik weet dat die gaat komen....
Op een gegeven moment was die stink muis via mijn scart achter mijn plasma gekropen.... werd woest
als je maar uitkijkt voor de kids maar dat spreekt voor zich. Versteende kids is geen optie hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond het ook zielig maar nadat ik heb gelezen wat muizen allemaal veroorzaken (lees brand, lekkage, ziekte verspreiding) staat die kleine cocksucker op mijn doodslijst.... (net als Surfer)
Heb lokdozen met gif,... dan verstenen zeen ga nog 2 vallen plaatsen.... !
Mjummiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:36 schreef QueenR het volgende:
Nu hebben we onze killer harry die daar voor zorgt(hij eet idd ook spinnen, hooiwagens etc
)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:29 schreef Chocobo het volgende:
........staat die kleine cocksucker op mijn doodslijst.... (net als Surfer)
Ja en je bent ook gestorvenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... sta al 8 jaar op die lijst gijs..
Van die nachtvlinders...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik trek dus echt geen dieren die rond rennen en overal en nergens uit kunnen komen![]()
Wat een fotoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en je bent ook gestorven
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en je bent ook gestorven
[afbeelding]
Hardquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:45 schreef mr_Brown het volgende:![]()
als hij dood is plaatsen we deze op zijn kist.... kunnen de mensen nog een beetje lachen
mijn lul ookquote:
Doe maar, want hij is te klein om met het blote oog te zien.quote:
jah.... das waar...... maar wacht maar als ik em droog bij je inbrengquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe maar, want hij is te klein om met het blote oog te zien.
En dan vragen ze zich af.... leefde hij nou nog op die foto???quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
als hij dood is plaatsen we deze op zijn kist.... kunnen de mensen nog een beetje lachen
Een keer kuchenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
jah.... das waar...... maar wacht maar als ik em droog bij je inbreng
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En dan vragen ze zich af.... leefde hij nou nog op die foto???
dat is voor mij genoegquote:
Dat is best ziek zeg maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
het lijkt mij echt humor om als je dood bent dat je dan zo'n rode fopneus opkrijgt.... lig je daar in je kist met zo'n neus op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |