Is goe.... dat was dus mijn middagslaapje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
Ik was ook kwaad.
Heb je overigens alle postings van NWS-FB gelezen ?! En gezien wat we tot dusver gedaan hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
Okay dan. Ik kom de discussie helemaal niet voortzetten. Ik vind het alleen verkeerd dat er gedaan wordt alsof super7 zo goed bezig is als hij besluit die stuff niet meer te posten. Ik heb me in dat topic keurig gedragen en vindt dat eigenlijk vooral zijn posts echt veel te ver gaan. De manier waarop hij over homo's praat is echt de manier van de nazi's. Dat is geen stokpaardje maar gewoon waar.
En als jij dat dan relativeert, dat vind ik echt vervelend.
Koffie?
Sommige dingen kan je in 1 klap teniet doen lieverd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je overigens alle postings van NWS-FB gelezen ?! En gezien wat we tot dusver gedaan hebben.
Ze zijn niet zo blij met alle totdusver gemaakte opmerkingen. Ze missen een beetje herkenning voor hun geaardheid.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerst ging Raptorix huilen, toen Jojo_ut_Grun, en nu SCH, wat is er met onze Fok! homo's aan de hand?²
Ik dacht dat we deze rel achter ons hadden gelaten. Het is niet zo dat we echt alles met de mantel der liefde hebben bedekt. Daarvoor zou je eigenlijk eens een blik achter de schermen moeten plaatsen. We zijn er druk mee bezig geweest. En we hebben ook aktief in het bewuste topic zitten modereren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je in 1 klap teniet doen lieverd.
nou ja.. dat is ook een kut opmerkingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo blij met alle totdusver gemaakte opmerkingen. Ze missen een beetje herkenning voor hun geaardheid.
Dat is ook misplaatst beide bewerkingen zal ik niet in mijn mond nemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef SCH het volgende:
Ik hoef geen (h)erkenning hoor. Maar een beetje respect is toch niet teveel gevraagd.
Ik vind het ook dom om moslims geitenneukers te noemen of terroristen. Dus vind ik het net zo dom om homo's weg te zetten als verkrachters of kindermisbruikers.
Ik dacht dat dit hoofdstuk (een beetje) gesloten was ?. En was inmiddels met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Okay drugshond, dat heb ik idd niet allemaal meegekregen. Ik reageerde slechts op die ene post waar jij mij persoonlijk verweet te komen rellen en trollen en een stokpaardje te komen berijden. Wat echt niet zo was.
De Paus wil geen herkenning voor het homo-huwelijk. Voor dat vastgelegde behoud van het homo-huwelijk in het Nederlandse grondrecht strijden jullie nu al 2 topics. En ik zeg hier in mijn antwoord dat jullie graag erkenning willen hebben. En dat de gemaakte opmerkingen niet lekker zijn gevallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:22 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou ja.. dat is ook een kut opmerking
wil je rust..en nu ga je zelf trollen feeden
en daarnaast een denigrerende opmerking plaatsen..
niemand hoeft mijn geaardheid te herkennen..
maar ik hou er niet van om gediscrimineerd te worden
thats all![]()
nou je zal het wel goed bedoelt hebben.. bij mij kwam het een beetje denigrerend over.. zo van.. ach gut .. ze zoeken herkenning..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De Paus wil geen herkenning voor het homo-huwelijk. Voor dat vastgelegde behoud van het homo-huwelijk in het Nederlandse grondrecht strijden jullie nu al 2 topics. En ik zeg hier in mijn antwoord dat jullie graag erkenning willen hebben. En dat de gemaakte opmerkingen niet lekker zijn gevallen.
Kom op, schijf ik iets negatiefs ?
Gevoelens op zich ben ik niet tegen Jojo, echt niet. Ik ben meer tegen bruinwerkstages en daadwerkelijke gemeenschap tussen 2 gelijke geslachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zeker omdat je reageerde op bsb… als hij iets zegt.. tja.. dan weet ik per definitie dat hij het niet goed voorheeft met homo’s
Ik vind het ook fijn dat jij er bent lekker dingquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wie zijn jullie?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
heb je al weer aan de kindjes gezeten... ach.. typisch homo![]()
Toch niet helemaal Klowjow, zoals ik hier eerder had gezegd, gaat hij in andere subfora door en daar is je gedeeltelijke ban niet tegen bestand: Redenen om tegen homoseksualiteit te zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |