Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze probeert geil te zijn maar ze is het niet.
Stond er gisteren alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:05 schreef PabloLopez het volgende:
Nu pas op FP....beetje laat... zal voortaan maar es nieuwsposten....
laten we met tantra haar massaal proberen over te halen, ik wil die kut vrouw wel zien!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:50 schreef Stansfield het volgende:
Zag het net op shownieuws alleen is ze er zelf nog niet zo zeker van.
alsof ordinair niet lekker wegruktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:52 schreef Disorder het volgende:
Ik vind haar ordinair. Er zijn mooiere oudere vrouwen. Meld je aan, Milagro!
precies. daarom graag govert. vakman.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef Frank-NL het volgende:
Nou, ik ben benieuwd. Maar de PB is tegenwoordig toch weinig meer aan met alle digitale technieken die ze graag gebruiken...
tja mijn buurvrouw vast ook wel eens, maar die hoeft van mij ook niet zo nodig in de playboy.quote:
mocht rob willen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hoera, we krijgen de door Rob Oudkerk uitgewoonde doos te zien.
Heleen is toch niet zo kieskeurig?quote:
nee, maar rob...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Heleen is toch niet zo kieskeurig?
Volgens mij was Rob haar wel aan het versieren toen ze intiem aan een tafeltje zaten en hij over zijn hoeren ging vertellen.quote:
ja rob versiert nogal graag. en hij weet natuurlijk dat heleen een vrij huwelijk heeft. dus die dacht laat ik es ff lekker stoer doen, ik ben best wel een hele kerel.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Volgens mij was Rob haar wel aan het versieren toen ze intiem aan een tafeltje zaten en hij over zijn hoeren ging vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |