ben er ook wel eens 's middags hoor,maar dan zie ik alleen maar onbekenden en aangezien ik mensenschuw benquote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Herkenbaar(althans, dat heb ik meestal alleen op de maandag)
quote:
Je moet wel benzine in generator doenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef Manu82 het volgende:
kutinternet
Of harder trappen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je moet wel benzine in generator doen![]()
![]()
Ja! Lucille Werner was ook keigoed daar bij hem. Die geeft 'm gewoon van repliek, en niet op een vervelende manier. Daar had 'ie ook respect voor, dat kon je wel merken.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat is zo en weet ik ook maar ik blijf het een eikel vinden. Met sommige gasten is hij wel leuk (had toen met Shifmacher gezien en was wel leuk) maar sommige trapt hij zo de grond in omdat die niet tegen hem op gewassen zijn. Ali B kon dat wel en heb toen zoooooo gelachen!! Die gaf gewoon lekker antwoord terug![]()
ohnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeee geen Henk Krol.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef Foreverblue het volgende:
Wat hoor ik nu snel.... komt Henk Krol daar trouwen?
Volgens mij is het die zangeres Hannie die daar gaat trouwen. Zoiets heb ik een tijdje geleden begrpen van Frank. Die zangeres waarvan haar dochter is overledenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat stel dat daar komt om te trouwen. Trouwt eerst in eigen gemeente om het daarna nogmaals door Henk Krol opnieuw te laten doen![]()
Dat is nu iig niet te merkenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben er ook wel eens 's middags hoor,maar dan zie ik alleen maar onbekenden en aangezien ik mensenschuw ben![]()
Zit genoeg benzine in mijn generator, maar dat kutinternet zit de hele middag avond al lastig te doen! Zal dat stelletje mongolen bij tiscali morgen weer eens gaan terroriseren op m'n vrije dagquote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je moet wel benzine in generator doen![]()
![]()
Is afgeblazen, is nu een gewoon stel dat komt trouwen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is het die zangeres Hannie die daar gaat trouwen. Zoiets heb ik een tijdje geleden begrpen van Frank. Die zangeres waarvan haar dochter is overleden
Nee is nu een gewoon stel dat daar komt trouwen. Beetje vreemd stel geloof ik als ik het allemaal goed heb begrepenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is het die zangeres Hannie die daar gaat trouwen. Zoiets heb ik een tijdje geleden begrpen van Frank. Die zangeres waarvan haar dochter is overleden
Hoi Manuquote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zit genoeg benzine in mijn generator, maar dat kutinternet zit de hele middag avond al lastig te doen! Zal dat stelletje mongolen bij tiscali morgen weer eens gaan terroriseren op m'n vrije dag
Dus ligt het echt niet alleen aan Jensenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja! Lucille Werner was ook keigoed daar bij hem. Die geeft 'm gewoon van repliek, en niet op een vervelende manier. Daar had 'ie ook respect voor, dat kon je wel merken.
Aha op die manier... schrok al... anders wordt het een groot homohoerenfeestquote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat stel dat daar komt om te trouwen. Trouwt eerst in eigen gemeente om het daarna nogmaals door Henk Krol opnieuw te laten doen![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef frizti het volgende:
[..]
Is afgeblazen, is nu een gewoon stel dat komt trouwen.
gelukkig werk ik niet op de helpdesk.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zit genoeg benzine in mijn generator, maar dat kutinternet zit de hele middag avond al lastig te doen! Zal dat stelletje mongolen bij tiscali morgen weer eens gaan terroriseren op m'n vrije dag
Ik snap op zich wel wat Viool bedoeld, maar ze brengt het weer zo stom. Ze snapt gewoon niet wanneer je wat en hoe moet zeggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:06 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Nee ... het water veranderd van structuur wanneer je "ik haat je" ertegen zegt ipv "ik hou van je"
Met alle respect ... maar wat mij betreft moet dat wel, wil je daar trouwenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee is nu een gewoon stel dat daar komt trouwen. Beetje vreemd stel geloof ik als ik het allemaal goed heb begrepen![]()
homohoerenfeestquote:Op maandag 20 februari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha op die manier... schrok al... anders wordt het een groot homohoerenfeest![]()
zal eens kijken of ik morgenmiddag wat durf te posten danquote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is nu iig niet te merken![]()
En ja, overdag zit er toch een iets andere ploeg hier dat klopt
Zegt mij nietsquote:Op maandag 20 februari 2006 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Is Prison Break bij jullie al op tv?
Dan ben ik er ook iigquote:Op maandag 20 februari 2006 23:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
zal eens kijken of ik morgenmiddag wat durf te posten dan![]()
wil jou morgen ook wel gaan terroriserenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig werk ik niet op de helpdesk.
Ik ook wel ....quote:Op maandag 20 februari 2006 23:15 schreef Sjet het volgende:
Ik snap op zich wel wat Viool bedoeld, maar ze brengt het weer zo stom. Ze snapt gewoon niet wanneer je wat en hoe moet zeggen.
Dat brengt haar ook altijd weer in 'moeilijkheden'.
ben er pas na 4 uur (werk tot half 4 als ik niet moet overwerken),maar tot dan danquote:
kan natuurlijk het begin zijn van je tv carriere en over een half jaar kunnen ze wel weer scheidenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:16 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Met alle respect ... maar wat mij betreft moet dat wel, wil je daar trouwenJe mooiste dag in de handen van oa Viool leggen ... no way
![]()
is dat watquote:Op maandag 20 februari 2006 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Is Prison Break bij jullie al op tv?
je gaat je gaan maar.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wil jou morgen ook wel gaan terroriserenalle systeembeheerders in NL bellen
![]()
Ja .... *zucht* naief van mij natuurlijk ... om te denken dat de romantiek de enige motivatie isquote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan natuurlijk het begin zijn van je tv carriere en over een half jaar kunnen ze wel weer scheiden
Dealquote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben er pas na 4 uur (werk tot half 4 als ik niet moet overwerken),maar tot dan dan![]()
Titel klinkt wel okej, houd wel van gevangenis dingen enzo (met films dan), moet eerst nog 24 Season Four kijken, die heb ik nu in bruikleen op DVD, moet hem nog gaan zienquote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
superserie, zal volgend jaar dan wel in Nl komen![]()
![]()
Heeeeeeej daar is Melke ook weerquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wil jou morgen ook wel gaan terroriserenalle systeembeheerders in NL bellen
![]()
tot morgen dan,ik ga mijn bed eens zoeken! doei doei iedereenquote:
Heeee en FB ook weerquote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeej daar is Melke ook weer
Een hele dikke trustequote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
tot morgen dan,ik ga mijn bed eens zoeken! doei doei iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze werken ze echt in alles tegen lijkt het... afspraken worden veranderd... dingen afgeblazen... zou Hummie juist willen dat ze het niet redden. Gezien ook de eerste titel: Sterren in de stress?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef frizti het volgende:
Frank had met het bruidspaar afgesproken 125 euro per persoon.
Een zekere Martijn (redaktie??) heeft die prijs verlaagd naar 75 euro pp.
Ik snap geen hol meer van die redaktie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |